2014. február 10., hétfő

30DPCH-Day 10.- Avagy 30 napos kihívás 10. nap

10. An outfit you wore on a special day. - Egy összeállítás egy speciális napon.




Angie:

Mi is a speciális nap? Mindenki az ünnepre gondol szerintem. De mivel nem vagyok olyan aki tartja magát a szabályokhoz, így a speciálisat úgy veszem, mint különlegeset. Így egy fesztivál ruhát mutatok nektek. Bocsi nem tudok és nem is akarok kivetkőzni magamból. A szettem így egy fesztivál outfit lett.
A melltartót egy turiban vettem, mert ekkor még nem volt minden boltban pánt nélküli verzió. A szegecses melltartó divatba jötte előtt egy évvel találtam ki és kiviteleztem, egy szegecses öv meggyilkolásával és 4 köröm letörésével ezt a koncepciót. Azon a Hegyalján jópáran megkérdezték, hol szereztem be ezt a szexi darabot.
A nadrág New Yorker műbőr gatya, ami időnként nagy rám, bár ez nem zavar, de akkor egy övet azért hívok segítségül.
A bokacsizma mára már a kukában landolt, a talpa ketté tört, pedig évekig a leghűségesebb társam volt. A Csórában jutottam hozzá potom áron.
Egy fesztiválra amúgy bakanccsal párosítanám inkább, vagy egy hegyes orrú balerina cipővel, felkészülve a terepre és az alkoholra. 





Gina:

Bár a feladat egy olyan outfit bemutatása, amit egy különleges napon viseltem, én egy olyan ruhát választottam, amit még tartogatok egy különleges alkalomra. Ezt a gyönyörű lila ruhát az egyik Hadaban találtam kb egy évvel ezelőtt. Azóta még nem jött el az az esemény, ahová ez lett volna a megfelelő, de remélem nem kell már sokáig várnia a szekrényben. (Persze fotó az van róla, mert azonnal fel kellett próbálnom :))