2014. február 12., szerda

30DPCH-Day 11.- Avagy 30 napos kihívás 11. nap


11. A price of jewelry that Grandparent gave you.


Gina

 Ez nem volt könnyű feladat, nem igazán kaptam ékszert a nagyszüleimtől. Gondolkodtam, majd rájöttem, hogy van egy gyűrűm, amit a nagymamámtól örököltem, egy szép piros kővel a közepén. Régebben éjjel-nappal hordtam, de elkezdett megkopni, így mostanában ritkábban kerül elő.


Angie:

Bár ruha lenne, amit nagyszülőktől kaptál, mert abból aztán lenne poszt. Pár éve a nem használt gardróbjait áttúrtam nagymamámnak és megszámlálhatatlan kincs birtokosa lettem. Viszont ékszer a feladat, nos lássuk csak... Én egy nyakláncot tudok kiemelni, ugyanis 13 éves koromtól nem kapok ajándékot, hanem megkapom a pénzt, amit arra fordíthatok, amire csak akarok. Igen így kimaradnak a meglepetések, de nagy csalódások és mellényúlások sincsenek. Ez a lánc már jó régen megvan, ezüst és alapvetően nagyon elegáns. Azért hordom ritkán, mert a göndör hajnak van az a jó szokása, hogy rátekeredik és akkor csak az olló segít. Ha feltűzöm a hajam akkor viszont néha a nyakamba teszem.