2014. február 12., szerda

30DPCH-Day 12.- Avagy 30 napos kihívás 12. nap


12. A price of jewelry that everyone compliments you on.


Angie:

Részemről ez egyszerű volt, mert van egy nyakláncom, ami mindig elsöprő sikert arat. Egy barátom készítette nekem egy iparművész barátjával. Teljesen az én stílusom ez a drótból fonott szív, amit különböző strasszok tarkítanak. Modern és egyedi, ami engem teljesen megfog, ráadásul csillog, mi kéne még? És tényleg mindenki dicséri.


Gina:

Számomra érthetetlen módon ezt a fülbevalót dicsérik meg rajtam a legtöbben. Persze, jól néz ki, hiszen azért vettem meg, de szerintem vannak ennél különlegesebb darabjaim is. Nos végülis mindegy, biztos illik az arcomhoz vagy ilyesmi Arra már nem is emlékszem, hogy hol vettem és arra sem, hogy mennyiért, bár valószínűleg nem került pár száz forintnál többe.