2014. február 14., péntek

30DPCH-Day 14.- Avagy 30 napos kihívás 14. nap


14. Cute socks.- Cuki zoknik.



Gina:

Ez a halálfejes zokni a kedvencem, a New Yorkerben vettem. Itt éppen utazik velem. :)


Angie:

Döntésképtelenség miatt két cuki zoknit is mutatok, mind a kettő teljesen más jellegű. Az egyik egy rózsaszín csíkos térdig érő darab, ami amellett h meleg szerintem egyértelműen a cuki jelzőt érdemli. Télen gyakran veszem fel, persze csak itthonra, hasonlóan csajos kislányos cuccokhoz. 



A másik egy fehér fodros kislány zokni, ami jó a 36-os lábamra. Gyerekkoromban, amikor először voltam koszorúslány, egy pont ilyen zoknim volt, így amikor megláttam évekkel ezelőtt muszáj volt megvennem. Egyszer hordtam itthon egy édes kis piros ruhához és piros magassarkú cipkellőhöz. Ezen a karácsonyon Dorothynak éreztem magam, már csak Totto hiányzott mellőlem.


És még ma vettem ezt a két darabot, egyenként 175 Forintba kerültek a Tescoban.