2014. február 9., vasárnap

30DPCH-Day 9.- Avagy 30 napos kihívás 9. nap

9. A cute dress/ skirt. -Cuki ruha, vagy szoknya.




Gina:

Ez a ruha az egyik nagy kedvencem. Teljesen meglepő módon jutottam hozzá, nagymamám szekrényében találtam Talán keresztanyám turizta neki, de igazból nincs túl sok információ az eredetéről. Fogalmam sincs, hogy eredeti Fendi-e, vagy csak másolat, minden esetre nekem nagyon tetszik. Nem vagyok híve a márkajelzések eltúlzásának, sőt... De ez pont olyan, mintha csak simán mintás lenne, így szerintem nem zavaró.


Ja és jól illik a piros Fendi karkötőmhöz. :)



Angie:


Agyalnom kellett ezen sokat, de nem azért mert nincs egy konkrét darab ami a kedvencem lenne, hanem mert ez a vagy-vagy dologgal nem akartam napirendre térni. Így úgy döntöttem, ez egy 2 az egyben bejegyzés lesz részemről, hiszen a kihívásnak csak az a lényege, hogy minden nap megold a feladatot, nem az hogy teljesen pontosan tartsd is be.

A kedvenc szoknyám messze menőkig ez a virágmintás, derékban húzott A vonalú darab. A virágos dolgoknál nem mind tetszik, például a nagy rózsa mintásak az esetek nagy részében taszítanak. Ezen a fekete alapon pasztel virágok viszont azonnal megfogtak és a Hádában évekkel ezelőtt síkítozott utánam ez a bájos kislányos szoknya.





A favorit ruha megmutatása már nem volt ennyire egyszerű. Aztán eszembe jutott a másodkézből szerzett maxi ruhám. Féltem a hosszú szoknyáktól, mivel alacsony vagyok, csupán 160 cm. A legtöbb ilyen ruha alapból hosszú rám és letaposnám, meg húznám magam után. Aztán megleltem ezt, ami ráadásul mintájában is megfogott. Ez a keleties stílus, a türkiz, fekete, fehér kombinációval isteni szerintem. A muszlin anyaga pedig még légiesebbé varázsolja. A nyakba kötős megoldásoknál, mindig tartok attól, hogy szélesíti a vállam, de ez a ruha szerencsére nem tesz rá semmit. Viszont a melleket optikailag növeli ez a fajta megoldás. 




Fütyülök a télre, inkább a  nyarat hívom ezekkel a vidám darabokkal.