2014. február 6., csütörtök

Bőven fagypont alatt- OUTFIT



Ez a kabát már megjelent a januári szerzemények között a haul bejegyzésben. A Bershkában vettem 7000 Ft-ra volt leárazva. Utálok téli ruhákat venni, ebben az esetben se volt ez másként. A szétkopott fekete kabátom sirattam, de nem kell aggódni ezt az újat is fogom szeretni, ha majd le kell cserélni. Akkor foggal körömmel fogok ragaszkodni hozzá. A halszálka mintás szürke fekete minta remélhetőleg a klasszikus kategóriába sorolható és nem lesz tiltólistás pár év múlva.

 A gumicsizmám Dechatolon még mindig és nagyon szeretem, de be kellett látnom, hogy nagyon hidegbe, kell majd egy másik verzió is nagyobb sétákhoz. A farmert turiztam, egyszerű, szűk szárú, kényelmes és indigókék. Ez az összeállítás szerintem teljesen basic, minden darab jól jön a ruhatárba.

 A sapka eredetileg a barátomé lett volna, de mivel nem nyerte el a tetszését, így megtartottam magamnak. 


Öltözzetek fel ti is melegen!