2014. március 13., csütörtök

LA ROCHE-POSAY Hidratáló krém érzékeny bőrre és Lipidpótló testápoló tej bőrszárazság ellen- TESZT

Egy bőrgyógyászok által leginkább ajánlott krémet és márkát szeretnék bemutatni nektek a következőkben. Télen allergiás lettem sajnos valamelyik krém, vagy sminktermék adalékanyagára, ami többször is azt eredményezte, hogy kiütéses lett az arcom majd lehámlott (gyakorlatilag levedlettem). Ebből kifolyólag felkerestem a bőrgyógyászom, aki az unokatestvérem és ő ajánlotta nekem ezeket a kozmetikumokat.




Sok utána olvasás után rászántam magam, hogy beszerzem, így elmentem a város legnagyobb gyógyszertárba. Iszonyú segítőkészek voltak a gyógyszerészek (nagyobb megbecsülést kéne ennek a szakmának is) és megtaláltak nekem egy csomagot, amiben egy krém és egy testápoló tej volt csomagolva. 4000 Forintba került, így alapvetően nem költöttem sokat (szuper). A tej volt az ajándék, így ezen termékektől fogok írni beszámolót Nektek.


A krém egy egyszerű kék fehér dobozban és kék fehér tubusokban van, nincs túl bonyolítva, tiszta, üde és profi számomra ez a formátum. A tubus higiénikus adagolást biztosít, hiszen nem turkálunk a krémmel ujjal, és így nem szaporodnak benne el a baktériumok.

Nézzük mit ígér a márka: A hidratáló krémet érzékeny bőrüeknek fejlesztették ki, termálvizet juttat be és puhává teszi a bőrünket. Paraben-mentes és mint már említettem bőrgyógyászatilag tesztelt. Sminkalapnak is használhatjuk.


Az állaga tökéletes krém, amit egyszerűen el lehet oszlatni a bőr felszínén. Kicsit testesnek tűnik először, de egy két perc alatt tökéletesen beitta a bőröm. Nincs semmi illatosító és adalék benne, így a megszokott krém illatot érezzük csak (már aki ismeri egyáltalán az illatosítatlan krém illatát), nálam ez nagy öröm volt.

Mivel éppen iszonyú száraz volt a bőröm és viszketett, kíváncsian vártam az eredményt. Reggelre már semmi viszketés és pirosság nem jellemezte a homlokom. Két nap múlva anyukám szóvá tette, hogy milyen sima a bőröm (pedig ő nem szokott ilyesmit mondani). Egy hét után már biztos voltam benne, hogy remek választás volt, mivel csodálatosan kisimította az apró ráncokat, amiket az  irritáció és a kor rajzolt az arcomra.

A bőrszínem is üdébb lett. Amit ígér, hogy hidratál és puhává tesz azt 110%-osan alá tudom támasztani, fantasztikus ez a krém. Sminkelni is nagyszerűen lehet rá, még a primerrel is barátságban van.

Most nézzük a másik terméket, ami ajándék volt, a Lipikar Tejet, Lipidpótló testápoló tej bőrszárazság ellen. Felnőtteknek és gyerekeknek is ajánlják és a a száraz, komfortérzet vesztett bőr kezelésére jó. Elmulasztja a feszülő érzést és a szárazságot. Paraben-mentes ez a készítmény is.



Nekem nem jellemző a bőr száradása, csak az allergia miatt volt viszkető és feszülő érzés néha, meg ugye hámlás. Kicsit féltem, hogy zsíros érzete lesz, hiszen elsőre elég tömör krémnek ítéltem meg. Nehezebb eloszlatni mint a megszokott ápoló kozmetikumokat. Megalapozatlan volt a félelmem, szinte azonnal beszívódik, kellemes viselet, hiszen abszolút nem lehet érezni.

Nem voltam eddig testápolós, ezt a tejet is csak a nyakamra és dekoltázsomra fogom kenni és kentem eddig. Puhává és simává varázsolta a bőröm, így ezzel a grátisz kozmetikummal is nagyon elégedett vagyok.

Mindenkinek ajánlom ezen termékeket, nekem nagy kedvenceim lettek!