2014. április 12., szombat

30 napos kihívás 24. nap

24. Inspired by Nature- Természet inspirálta.

Gina:

Nekem ez igen nehéz feladat volt. Hosszas gondolkodás után eszembe jutott egy kép, ami nagymamámnál keszült a gyümölcsöskertben. Ennél természetközelibbet nem találtam :)





Angie:

Ez nagyon egyszerű feladat volt nekem, azonnal eszembe jutott a virágkoszorú, amit 2012 Hegyalja fesztiváljára készítettem. Sajnos javíthatatlanul exibicionista vagyok, így minden fesztiválra kitaláltam eddig valami különlegeset és feltűnőt. A hétköznapi szettjeimet is jellemzi ez a fajta tömegből kitűnés. No de térjünk át a koszorúra, íme:








 A harsány kiegészítőhöz egy egyszerű fehér ruhát választottam, amit anyukám szekrényéből halásztam ki. Hegyalja első napján avattam fel a koszorút és másnap reggel már a Multi oldalára volt kiragasztva a fotóm, amit ott készítettek fotósok. Nekem ez a vadvirágos verzió tetszik a legjobban, de természetesen bármilyen művirágból össze lehet állítani.