2014. április 28., hétfő

Baby Blue Nails- Moyra TESZT

A baba kék a szezon nagy slágere, bár ezt nem volt nehéz megjósolni, hiszen végigzongorázzuk a pasztell színeket. Körömlakkban nagyon bájos, üde, friss és tiszta érzetet ad a körmöknek. Ismét kedvenc márkámból szereztem be egy ilyen árnyalatot, most őt fogom tesztelni.



Mivel ez egy pasztell szín, de nem a pasztell kollekcióból, ami annyira nem tartós, így reméltem, hogy ennél nem lép fel ez az apró, de nem elhanyagolható hiba faktor. 


Anne Geddes tündér babával igencsak stílusos a baba kéket fotózni
 A megszokott üveg és ecset fogad minket, 12 ml tömény szín élmény. Könnyű felvinni, talán picit sűrűbb a többi lakkjánál, de nekem az a tapasztalatom, hogy ezek az állagúak tartósabbak, így optimistán fogadtam. 




Egy rétegben meglepően jól fed, de két rétegben már kész is a remekmű, viszont az egyik kezemen a teszt miatt 3 réteget használtam, hogy el tudjam mondani, ha van különbség így a lakk tartósságában. 




Egy észrevételem van, ami pici csalódás volt, hogy a fényes felület elég hamar eltűnt, picit mattá vált a körömlakk.



Tartósságát illetően maximálisan elégedett vagyok, hozza  a Moyra élményt és minőséget. 4-5 napig intenzív igénybevétel mellett (ami alatt értem a mosogatást, takarítást) minimálisan pattant meg a két rétegű kezemen intenzívebben. Így ajánlom inkább három rétegben használni, úgy strapabíróbb.



Pontokba kifejezve elégedettségem, 5/4 pontot kap, a fényes felület elvesztése miatt, de ez egy fedőlakkel simán kivédhető.

Hogy álltok Ti a pasztel színekkel? Melyik árnyalat a kedvencetek?