2014. április 9., szerda

Tollas bál OUTFIT



 Egy buliban, ha ki akarunk tűnni a tömegből jó, ha egyedibb ruhát húzunk. A kis fekete igazi basic darab és a tollak teszik játékossá és szexivé. Olvassátok el, hogyan csaltam ennél az outfitnél, milyen kis trükkel tettem egyedivé a megjelenésemet.




A varázsszó egy toll boa, amit még Dániában vásároltam, de akkor még fogalmam se volt mire is fogom használni. Vettem egy fekete szoknyát és fekete toppot, de egy kis fekete ruhával is megjátszható a csel. A lényeg, hogy körbetekertem a derekam és csípőm körül a boát és biztosítótűvel jó pár helyen rögzítettem. Abszolút nem mozdul el, egész este a helyén marad a tollas kiegészítő és senki nem mondja meg, hogy nem a ruhánk tartozéka.







Szoknya: New Yorker
Cipő: Kínai
Top: New yorker
Táska: Gucci
Nyaklánc: H&M