2014. május 25., vasárnap

Bikini mustra

Végre itt az igazi nyár, a meleg, irány a vízpart! Úgy gondoltam megmutatom a kedvenc bikinijeimet, amiket évek alatt sikerült összegyűjtenem. Ilyenkor nyáron elengedhetetlen kellék egy-két fürdőruha, de a legjobb, ha van egy teljes kollekció, így egy nyaraláson a medence, vagy víz parton is változatos lehet a szerelésünk. Persze a kiegészítőkről se feledkezek el, hogy is tudnék, ez a kalapok legális viselésének időszaka, amit imádok. Ha látok egy jó fürdőruha alsót, vagy felsőt lecsapok rá, így gyűlt össze már egy kis kollekció, de kívánságlistám még hosszú, így mindig lesem az üzleteket. 
IDE kattintva a strandkiegészítőkről olvashattok.




Csipkés természetesség


Sok fazont szeretek, de legjobban mind közül a háromszögletű, megkötős bikiniket, ami szerintem mindenkinek remekül áll. 













Talán a legrégebbi darabom ez a barna áttört, csipke szerű szépség, ami egy nagyon vagány fürdőruha. Nincsen a mell részénél szivacs, így sajnos nem igazán nagyít a kebleimen, de cserébe ez egy őszinte fazon.



Pink
Itt nyaklánccal dobtam fel

Másik régi barátom ez a New Yorkerben vásárolt rózsaszín, kicsit neonos bikini, amit a színe miatt vettem meg akkor. A citromsárga, narancs és a neon színek mindig barnábbnak mutatják a viselőjét, így melegen ajánlom mindenkinek, ráadásul elég feltűnő és oda kapja a szemet, de ezzel eltereli a testünk olyan részeiről, amit nem akarunk mutogatni. Ennek pánt is tartozik a felső részéhez, de én nem sűrűn hordom úgy (csak ha úszkálok), bár a nagyobb mellűeknek ajánlom, hiszen egy kiadós úszásnál még nekem is figyelnem kell, hogy ne villantsak véletlenül.






Hímzett

A kalocsai hímzéses bikinim 2012-ben született, amikor találtam nagymamámnál egy hímzett blúzt, amit azonnal fel is vettem a Hegyalja fesztiválra. Ezután gondolkoztam, hogy min látnám viszont szívesen ezt az autentikus mintát és jött az ötlet, hogy bikinin. Ekkor még nem volt ilyen őrület, (Nicol Kidman se viselt még kalocsai ruhát) így elég feltűnő volt. Egyszer a lány oda is jött, hogy hol vettem, elmeséltem a történetet, erre meg akarta rólam venni ezt a darabot, persze nem adtam áll, mint látjátok.





A Tescoban vettem egy F&F fehér egyszerű fürdőruhát, anyukám, pedig kihímezte. Innentől nem elég, hogy van egy csodálatos kézimunkával készült darabom, de ráadásul anya csinálta csak nekem, kell ennél több?  :)



Matrózos

Az egyik legújabb szerzeményem a csíkos, matrózos bikini, ami szerintem nagyon vagány és kicsit pin upos. Mint már tudjátok imádom ezeket a tengerész cuccokat, már outfittet is láthattatok, amit ez a stílus leng körül, ezt ITT találjátok.










Ez ismét egy pánt nélküli darab, amit aranyszínű gombok és egy farmer masni dob fel, imádom.



Klasszikusan játékos

Még mindig divat, hogy a felső és az alsó különböző legyen, amit személy szerint imádok, hiszen így még több összeállítás lehetséges és ezzel játszva, úgy tűnhet, hogy rengeteg bikinink van. Azért is praktikus ez a trend, mert így nem kell kompromisszumot kötnünk egy nem teljesen előnyös alsóval, vagy felsővel, hanem egyszerűen a legszuperebb darabjainkat egymáshoz passzínthatjuk. Pár szabályt azért érdemes persze szem előtt tartani, hogy ne legyen nevetséges a fürdőruha kompozíciónk.



Én a fentebb látott csíkos bikini felsőt egy magas derekú pöttyös bugyival társítottam, így egy pin up girl hangulatot létrehozva, mind színekben, mind mintában és fazonban megídézi ezt a korszakot. Mindkét elemen visszaköszön a masni, egyiken egy farmer jellegű, az alsón pedig az anyagából készült. Szerintem nagyon nőiesek ezek a magas derekú alsók, és játékos a minták és színek eltérése is. Az apró pöttyös jól áll mindenkinek, de nagy mintákkal legyünk óvatosak mert erősíthetnek.
Merjünk összeválogatni bikiniket!



Rojtos-bohém

Ha már a különböző bikiniket társítjuk, figyelhetünk a színre, hogy legyen hasonló árnyalat az alsóban és a felsőben.






















 Én a lilásrózsaszín bikini felsőt párosítottam ezzel a színes bugyival, aminek  mintája valami csodás és ebben is megjelenik ez a lila árnyalat, így egyfajta harmóniát alkot.



A melltartó rojtos, ami nagy mánia egy két éve, ezen még ezüst gyöngyök is helyet kaptak, ezzel mint ékszer dobják fel a fürdőruhát. Imádom ezt az eklektikus káoszt, lehet kicsit feltűnő ez a kombináció, de ez én vagyok. Természetesen egyszínű alsóval is nagyon jól mutat, egy fekete alsó eltereli a figyelmet a fenékről és a mellre fókuszál, így aki combosabb, mint jelen esetben én, az ezzel a kis trükkel csalhat.






Fidres-fodros romantika


Tavaly leltem erre a virágmintás, fodros csodára, amit imádok. Ugyan nincs szivacs betét a melltartóban, de a fodrok optikailag nagyítják a mellem, amire lássuk be szükségem van. :) 











Szerintem nagyon cuki kislányos és talán ez áll a legjobban nekem. A virágminták most nagyon trendik és ezekből az apró mintájúak mindenkinek nagyon jól állnak.



Kis fekete


Ez a fürdőruha az egyszerűségével gyönyörködtet, a klasszikus kis fekete úszódressz verziója, ami mindenkinek jól áll. Napozáshoz ezt nem viselném, mert szeretem, ha mindenhol szép barna leszek, de úszáshoz remek viselet. Anyagában húzottsága nagyon érdekessé teszi, illetve a fényessége kicsit retró hangulatú. 




 Remélem tetszett az összeállítás és valami ötlettel hozzájárulok a fürdőruha választásotokhoz. Jó strandolást!