2014. május 21., szerda

Lovely Nude make up kit paletta TESZT és egy kis Naked 2 összehasonlítás

Már több helyen is láttam ezt a palettát és lenyűgözött a színskálája, hiszen imádom a föld színeket (függő vagyok). Végül úgy döntöttem, hogy beruházok rá és ezzel a vásárlással letudom egy életre (jó sok évre) a barna, arany és nude gyűjtést. No, de térjünk át a tesztre.





Az ára nyert meg először, hiszen 900 Forintba! került a Rossmannban és még a 10%-os kupont felhasználva 800 Forintért lett az enyém. Ennél olcsóbban 12 színt sehol sem lehet kapni, így ez a része csillagos ötös.



Csomagolása elég gagyi, a legtörékenyebb műanyagnak tűnik, ettől függetlenül jól zár. A designja se nyerte el a tetszésem, minimál de nem a szó pozitív értelmében. A hátoldalán egy kis segítség is van a kezdőknek, hogyan is sminkeljenek, szerintem ez aranyos dolog azt tekintve, hogy az olcsóbb márkák termékeit gyakran a fiatal lányok veszik.









Találunk benne egy applikátort, ami szerintem elég vacak, így ki se próbáltam. Ha nincs nálam ecset szívesen sminkelem magam a ujjaimmal, de szerintem ezekkel a hozzácsomagolt dolgokkal nem lehet szép eredményt elérni. (itt azért kivételt képeznek egyes márkák, akik adnak az applikátor minőségéra is pl. Urban Decay)



A színek lélegzetelállítóak élénkek és csupa használható természetes árnyalat. A fehértől a feketéig, barna, arany, ezüst és gyöngyház színeket tartalmaz. Három matt szín (fehér, tojáshéj, nude) kapott benne helyet a többi, gyöngyházas, szatén árnyalat, vagyis közérthetőbben csillámos.


Felsők a Lovely, alsók a Naked 2
Sokan írták a blogjukon, hogy a Naked 2 palettára hasonlít, nos nekem megvan az eredeti ebből és vannak persze hasonló árnyalatok, de szerintem nem igazán ennek a dupeja. Az Urban Decay másolátának nevezhetjük, abban az esetben, ha a Naked, Naked 2 és Naked 3 összeollózásáról beszélünk.




Naked 2 felül, Lovely alul
12 színből 5 teljesen a Naked 2 koppintása (Chopper, Snakebite, YDK, Busted, Blackout), tehát félig ez a színsála. A Naked első palettájából egy szín kísértetiesen hasonló (Sin). A Naked 3-ból pedig (Strange, Drust, Burnout, Limit) színek dupeja fedezhető fel a Lovelynél. Két szín semmihez sem hasonlít az Urban Decay kollekciójára (de azok is csodás tónusúak), így leszögezhetjük, hogy ez egy remek is természetes, nude szemfestékcsomag, ami a nagy, neves márka színeiből válogatva adta ki az ő praktikus csomagját. De felkenve, már nem találok semmi különbséget, így aki akar egy remek replikát, annak ezt a terméket kell megvásárolnia.


Swatch
De térjünk vissza a tesztünkhöz. A színek remekül pigmentáltak, amin nagyon meglepődtem, hiszen a nagy márkák termékeivel simán felveszi a versenyt. Kicsit porzik, így nehezebbé teszi a sminkelést (gyakorlás kell), de ezt leszámítva könnyen eldolgozható és satírozható. A színek keverésével is harmónikus sminket tudunk készíteni, remekül építhetőek az árnyalatok, így a rétegek játékával csodás szemeket festhetünk.





Összességében örülök, hogy megvettem, remek vétel volt 800 Forintért, ajánlom, hogy szerezzétek be ti is, hiszen ár/érték arányban a legjobb. Urban Decay replikaként is megállja a helyét, hasonló minőség, hasonló színvilág. Pontokban értékelve 5/5. Az apró hibái (gagyi csomagolás, porzik kicsit néhány szín) nem indokolták a pontlevonást.

Nektek mi a véleményetek erről a palettáról? Milyen Lovely termék jött még be Nektek?