2014. július 27., vasárnap

Agyon sztárolt lakk- Essie Teszt

Instagrammon és a beauty guruknál is nagyon népszerű az Essie lakk, így nagy izgalommal töltött el, amikor Gina Pixiboxában ezt a hívogató színt találtuk. Most megkaparintottam, hogy kipróbáljam és beszámoljak róla mit is tapasztaltam. Legendájához hű csoda, vagy csak egy felkapott vacak?

Az üvegcséje szögletes és nekem ezek a kidomborodó betűk mindig valamiféle luxus érzetet adtak, az Essie két csomagolása közül mindig ez ragadott meg jobban. A fehér kupak is a megszokott, így nagyon egyszerű letisztult az egész. 



Az ecsete meglepett, mivel jóval vékonyabb az általam megszokotthoz képest és amit imádok (a Moyra lakkok ecsete nálam az átlagos, ehhez viszonyítok mindig). Ezzel még nincs is gond, de egy körmön négy-öt húzással lehet átmenni és nagyon könnyű a körömágy bőrre is ráfesteni, ami nekem más lakkoknál ritkán fordul elő, szóval nekem nehezítette a dolgom. (A fényképeket direkt úgy fotóztam be, hogy látszódjon, hogy pár helyen a a bőrre is ráfutottam.)
Maga a lakk egy folyékonyabb állagú körömlakk, amit könnyű egyenletesen felvinni, az Aden lakkok siklását idézte, amit imádok.


Egy rétegben szépen fedne, de átüt rajta a köröm elszíneződése (sajnos egyik türkiz Moyra lakk elszínezte a körmöm), de itt még nem aggódtam. Második réteg pont olyan mintha meg sem történt volna és pár ujjamon megkíséreltem a harmadikat is, hát fölösleges volt. Ugyanolyan szinten ütött át az elszíneződés és a körmöm pici hibái, amivel más mezei lakk simán megküzdött volna. Lehangoló még az volt, hogy 2-3 rétegben minden lakk ad egy tartást, vastagságot a körömnek, ami védi is egyben a letöréstől és szerintem még szebbé teszi azt, hát itt szó sincs róla.... :(

Száradása egy-két rétegben gyors, harmadik rétegnél már igen csak lassú, bár igaz is minek a három réteg, ha úgysem fed rendesen. 



Színe Who's she red nagyon vonzó meggypiros az üvegben, ám felkenve nekem nyanya színre emlékeztet. Mellesleg imádom a pirosat, de ezt alig vártam, hogy lemossam, annyira nem jön be az árnyalata. Egy dolog ami nagyon tetszik és pont ez akadályozta a fényképek jobb minőségét az a szuper ragyogás, amit nem sok lakknál tapasztaltam. Végre valami pozitív.



A legnagyobb döbbenetem a strapabírása volt, már másnap a köröm végein megpattogott a lakk (nekem nem is ott szokott először sérülni) pedig még mosogató vízzel sem találkozott. Aztán apránként 3 nap alatt minden körmöm vége cakkosan festett.


Amiért pedig sík ideg lettem a lakkra, hogy mint fent már említettem az erősítő, tartást adó funkciót nem látja el, így sikerült pár körmöm végét kicsit letörni, no de remek, ikonikus lakk mi???


Hozzáteszem, hogy csupán egy Essie lakkot teszteltem eddig még, lehet csak ezzel a színnel van baj, de ezzel elég sok. Más  esetben a negatívumokat sorolom fel és úgy pontozok most a csekély jó tulajdonságát veszem számba. Siklik a körmön a lakk, szuper fényes és selymes. 



Pontokban: 5/2 Nem vennék Essie lakkot főleg, ha ár érték arányát nézem.