2014. július 8., kedd

Miss Sporty 3D Szempillaspirál TESZT

Bemutatom a kedvenc szempillaspirálomat, amit már több videóban is láthattatok, így teszt formában is írok a Miss Sporty Studio Lash 3D Volimythicről.


Azért esett rá a választásom először, mert olcsó volt és eddig még nem találkoztam szilikonos spirál kefével, 900 Ft-ért pedig bármikor vállalom a kockázatot, hogy a szemétbe landoljon egy termék. Ebben az estben így találtam egy kincset ezen spirál személyében. Imádom.



A csomagolása szerintem abszolut nem vásárló csalogató, hiszen sárga tubusban senki nem vásárol szívesen. A neve, már sokkal vonzóbb, hiszen a 3D-ről a műszempillák új generációja jut az eszünkbe. 



A kefe egy hajlított, szilikonos applikátor, amivel könnyen elérhetünk minden pillát a belső és külső szemzugban is. Amitől féltem az nem igazolódott be, nem visz fel sok festéket és nem csomósodik, viszont egy rétegben is kiemeli a szempillákat, sőt már épít is hosszt nekik. Két rétegben az én átlagos pilláimból is drámai tekintetet varázsol, a harmadig réteg pedig már már csodát művel.



Összességében 5/5 pontot adok, nagy kedvencem ez a spirál. :)

Üdv: Enikő :)