2014. július 31., csütörtök

Várromok között - Outfit

Nemrég ellátogattunk a Somoskői várhoz. Egyrészt kirándulni mentünk, másrészt nem titkolt szándékom volt, hogy a csodálatos környezetben készítsünk néhány outfit fotót. (Szóval nem magassarkúban járok túrázni :))



Mivel a háttér eléggé karakteres, egyszerű összeállítást választottam. A nadrág egy Topshop darab, amit a Hádában vettem legutóbb (50%-os leárazás volt). Nagyon vékony anyagú, igazi nyári viselet, laza, fölül kicsit bővebb, alul szűkebb fazon. Ezt egy sima fekete atlétatrikóval kombináltam.


Mivel nem igazán szeretem az unalmas dolgokat, így a legújabb kedvencemmel, a fagyisarkú cipőmmel csempésztem egy kis izgalmat az outfitbe. Imádom ezt a cipőt, nagyon mutatós és kényelmes, annak ellenére, hogy tulajdonképpen gumiból van. Én nem tudom mit működtek az elkészítésénél Lagerfeld bácsiék, de egyáltalán nem melegszik bele az ember lába, ráadásul finom, szűnni nem akaró parfümillata van az egész topánnak. 


Fagyisarkú Karl Lagerfeld cipő


Bár az időjárás kegyes volt hozzánk, én a biztonság kedvéért vittem magammal pulóvert is. A szeles várfalak között alkalmanként bizony jó szolgálatot tett ez a lyukacsos, színes F&F darab, amit egy leárazáson 999 Ft-ért szereztem meg.

A pillanat, amikor tornacipőre cseréljük a magassarkút :)


Nadrág: Topshop (Háda)
Top: F&F
Színes pulóver: F&F
Magassarkú cipő: Karl Lagerfeld
Tornacipő: Firefly (Intersport)
Óra: Fossil


Smink:

Vichy Teint Ideal Fluid alapozó (25 Sand)
MeMeMe Flawless Concealer (05 Beige)
Max Factor Creme Puff púder
Sleek Broze Block
Sleek Oh So Special paletta (Glitz, Bow)
Essence Cookies&Cream highlighter gyöngyök
Lancome Hypnose Doll Eyes szempillaspirál
Avon Glimmerstick szemöldökceruza (Dark Brown)
Avon Glimmerstick Diamonds szemceruza (Smokey Diamonds)
Avon Colortrend ajakrúzs (Flirt)