2014. július 21., hétfő

Vichy Purete Thermale 3in1 nyugtató Micellás víz

Már szerepelt nálunk egy nagy micellás víz teszt, amit ITT találtok meg. Azóta is sikerült megismerkednünk a La Roche-Posay termékével és most végre valahára eljutott hozzánk a Vichy Purete Thermale 3in1 nyugtató micellás arctisztítója is.






A micellás víz mánia nem akar alábbhagyni, de ennek meg is van a létjogosultsága, hiszen a világ legjobb arclemosó technológiájáról beszélünk, ami segítségével még nekem is örömmé vált a sminklemosás. A Vichy online webáruháztól érkezett csomagban kapott helyett, az egyik  legnagyobb izgalmat váltotta ki belőlem, hiszen lassan végig teszteltünk minden ilyen terméket más márkáktól és hát a Vichy az egyik legnívósabb kozmetikai márka szerintem.
10% kedvezménnyel rendelhetitek meg a Vichyonline.hu webáruházból ezt a terméket, most csak 3473 Ft-ért IDE KATTINTVA.

Amit a márka ígér:




Érzékeny szemű és bőrű nők számára. Tripla hatás.
Eltávolítja a sminket valamint tisztítja és nyugtatja a bőrt egyidejűleg.
A micellás technológia mágnesnként vonzza magához az érzékeny bőrön található külső tényezőket, így tökéletesen tisztítja az arcot a sminktől radírozás és öblítés nélkül.
Az érzékeny bőr tökéletesen tiszta és friss lesz irritáció nélkül.

Vattakoronggal vigyen fel a termékből az arcára és szemkörnyékére. Ne öblítse le.

Vichy termálvízben gazdag, nem-komedogén, hipoallergén formulája bőrgyógyászati és szemészeti felügyelet mellett tesztelt. Érzékeny bőrre és szemre fejlesztve semleges p.H.-val. Nyugtat és regenerál.

TESZT:

Gina:

Amit elsőként kiemelnék ezzel a micellás vízzel kapcsolatban, hogy szinte tökéletesen tisztít. Amikor utána tonikkal törlöm át az arcom, nincs semmi szennyeződés a vattakorongon. Ez nagyon pozitív, ráadásul mindezt különösebb dörzsölés nélkül lehet elérni. Az illata nagyon emlékeztet valamire, de még nem tudtam rájönni, hogy mire, minden esetre kellemes. Használat után valóban hagy egy érdekes, kicsit ragadós réteget az arcon, de engem ez egyáltalán nem zavar, sőt a száraz bőrömnek ettől inkább hidratált érzetet ad. Aki viszont nagyon zsíros bőrű, vagy nem szereti, hogy néhány percig kicsit ragad az arca, az mossa le. Nekem ez bejön, így én nem szoktam lemosni. Nagyon kíméletesen távolítja el a sminket, nagyon kellemes érzés a használata, talán a legkellemesebb mind közül, amit kipróbáltam. Nem szárít, nem csípi a szemem. Tetszik, szeretem, valószínűleg újra is veszem, ha elfogy. 5/5 a pontszáma.


Enikő:

Az flakonja átlátszó és letisztult, a formája nekem azonnal a Vichyt juttatja az eszembe felirat nélkül is. Első dolog, ami meglepett, míg más termékeknél a kiöntés rémálom volt, mert ömlött belőle az aranyat érő víz, addig ennél még a flakont is meg kellett nyomnom, hogy átitassa a vattát, de ez szerintem még a kellemes nehézség körébe tartozik. Illatát nem tudtam behatárolni, de gyerekkori emlékeket idézett, ezzel megvettek kilóra. A smink eltávolításban kiemelkedően szerepelt, hatékonyan eltüntetett minden szennyeződést és még a vízálló szempillaspirálom se okozott neki gondot. Nem irritálta a bőröm és a szemem se, ami nekem nagyon fontos, elengedhetetlen elvárás. Ami viszont nálam ellene szól az az, hogy egy fura réteggel vonta be az arcom, amitől olyan érzetem volt, mint akinek le van izzadva, ragacsos és határozottan fura. Tiszta érzetet megadta, de a megszokott felfrissülés valahogy elmaradt, viszont ha leöblítettem kis vízzel akkor nincs semmi gondom ezzel. Ha értékelnem kéne 5/4 pontot adok, nekem ő annyira nem jött be, de lehet a bőrtípusomnak nem a legmegfelelőbb. Ez nem vette el a kedvem, úgyis elhasználom és legközelebb a Vichy problémás bőrűeknek való micellás arctisztítóját próbálom meg, lehet ő illik jobban a bőrömhöz.

Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek? Melyik a kedvenc micellás vizetek?