2014. augusztus 17., vasárnap

Csillogó karnevál- Lovely Rio körömlakk TESZT

A Lovely lakkok nagy meglepetések voltak nekem és a homok állagú kollekciója után nagyon kiváncsivá tett a Rio. A karneválok hangulatát idézi minden csillámos lakk, de ez számomra a tengerparti mókát is feleleveníti. A körmömön buli van!




A Lovely körömlakk egy olcsó árkategóriás lakk, ami mégis szuper színvonalat képvisel eddigi tapasztalataim alapján. No de nézzük, hogy szerepel ez a lakk.



Az üvege hosszúkás henger formájú, a kupakja fehér, ami nekem mindig kicsit olcsó hatást ad, bár az Essie is ezt a designet követi a kupaknál. A RIO felirat, ami hologrammos és a márka megnevezés a kupakon szerepel, ami ritka a körömlakkoknál. 




Az ecsete elég nagy olyasmi, mint a Moyra lakkoknak. A lakk irtó sűrű, először azt hittem ennek a vége agyvérzés lesz, de meglepetés következett, nagyon könnyű eloszlatni. Simán felvihető és egyenletesen eldolgozható. Eddig szuper. :)



Egy rétegben is szépen fed, akár ennyi is elég lehet, sőt, ha fedő lakként használjuk bőven elég. Két rétegben pedig elérhetitek ezt a szuper eredményt, amit a kezemen láttok.


Száradása gyors így még türelmetlen énem se nyúlt bele, nálam ez a sorsdöntő lépés, meghatározza a körömlakkal van e jövőnk együtt. Jelentem vele szoros kapcsolat alakult ki ebben a fázisban, már-már szerelem. :))


Írjak a glitterekről?Nos nagyon pici halvány türkiz és közepes méretű ezüst és zöldes csillámok találhatók a lakkban egyenletesen terülnek el a körmön, de picit érdes hatást keltenek, így aki ezt nem kedveli, annak egy fedőlakkot ajánlok. Én ezt a lépést nem alkalmaztam, nem zavar az ilyen textúra és szerintem nagyon tartósak csillámporos lakkok magukban is.


7 napig bírta megpattanás nélkül és csak azért kezdtem lemosni, mert már untam.

Lemosása viszont idegölő, kisebb összeroppanásom volt közbe és mindenem csillámporos lett. Még igy is, hogy a Kedvenc lemosóm használtam és van egy jó módszerem viszont, amivel könnyebb leszedni bármi nemű lakkot IME A TRÜKK.
De még így is időbe telik.






Összességében maximálisan elégedett vagyok vele, de a lemosás nehézsége miatta azért levonok egy pontot 5/4-et kap.






Ja mellesleg, ha elfogy újra veszem. :)