2014. szeptember 5., péntek

Amikor az öcsém a stylistom- OUTFITEK testvér szemmel

Akik olvasták az előző ilyen cikkeim, azoknak nem lesz újdonság a műfaj, hiszen láthattátok már mikbe öltöztetett anyukám és a barátom, valamint nagymamám ruháiban is pompáztam. Most az egyik öcsémre került a sor, hogy összeválogasson pár szettet. Még engem is meglepett miket is lát rajtam szívesen és hogyan kombinálja a ruhadarabokat. Közben megosztotta velem, hogy a huszonéves fiúk mit is várnak egy nő öltözködésétől. 
 És őszi szettek következnek. 
Kattints tovább a szettekhez. :)



Elegáns ügyintézős szett (ahogy ő fogalmazott)

Először a szoknyát választotta ki és ehhez kereste a felsőt, mint valami profi stylist kutatott, pedig azt hittem csak gyorsan le akarja tudni ezt az egész öltöztetősdit, nos tévedtem. Nagyon is jól választott, hiszen ez a Zara púder színű felső egyben bájos és elegáns, a masni fekete színe, pedig remekül harmonizál a szoknyával. A szoknya, amúgy vintage darab, ez is nagymamám szekrényéből landolt nálam és azóta is imádom, nagyon nőies a pliszírozástól és mindenhez illik színben.

Nagy öröm volt számomra az is, hogy nem egy fekete cipőt adott rám, hanem egy szürkés, nude magassarkút, ami szerintem is csodás választás. Elmondta, hogy azért mellettem nőtt fel, jól tudja, hogy nem kell, hogy a kiegészítők színe azonos legyen, így a táska választása a Dániában zsákmányolt Louis Vuitton (lúízvuttyon) szépségemre esett.  A hajam egy laza kontyba tűzette fel, szerinte a pasik nagy részének a kicsit kócosan felkötött haj jön be a legjobban, vagy a leengedett, de a szabályos kontyok nem. Kérdezem én kit érdekel ez, a feszes konty akkor is szexis. :D
Ékszereket a fülbevalón kívül leszedte rólam és meg kell állapítanom kicsit se hiányoztak az összhatáshoz. Mit mondjak leesett az állam és kíváncsian vártam a folytatást.







Indián nyári szett


Előtte valón nap általam zsákmányolt pulcsit a szárító kötélről hozta be nekem, amit egy szarvas díszít. El kell mesélnem a szarvas azért is áll közel hozzám, mert az Enikő név nőstényszarvast jelent. Ezt a bézs felsőt egy vastagabb anyagú leggingsszel társította. Ezzel nem nagyon értek egyet, hiszen ez nem nadrág (!), de mentségére szóljon, hogy nem tudta elsőre meddig fog érni a felső. Oldalt bőr része a nadrágnak viszont nagyon feldobja az egész hangulatát egy kis vadsággal fűszerezi. 
Kedvenc fesztivál táskám egy kis indián nyarat csempész az őszbe és elég jól illik a bokacsizma stílusához, amin ugyanolyan bronz szegecsek vannak, mint a tatyón és rojtos is. A boka csizmánál az alacsonyabbak vigyázzanak, hogy a nadrággal azonos színű legyen, mert különben nagyon rövidíti a lábat, ez mondjuk egy pici hiba, de a képeken nem látszik. :) Ékszernek a barátomtól kapott első ajándékot húzatta fel egy bronzos karkötőt, mondván ezt nem kell túl spilázni.
Ez a szett lett amúgy a kedvencem. :)

Diáklányos bulizós

Az inget lőtte ki elsőre Peti a szekrényemből és ehhez válogatott, a barátom Botond is használta az ő cikkében ezt, így meg kell állapítanom, hogy a pasiknak tetszik a kockás ing, hason megkötve, mivel mind ketten utasítottak, hogy kössem fel. :) A nadrág egy világos farmer és ehhez egy kis táska társult még, ami sötétbarna nyomott mintás. 
Az ing, amúgy férfi S méret és Dániában vásároltam, de szerintem tökéletes, márkáját tekintve Tommy Hilfiger. :)







A hajamat is instruálta, hogy csináljam meg és meg kell állapítanom, hogy nem is áll rosszul oldalra kötve. :) A cipő az ezer éves Conversem lett, amit régen agyon hordtam, jól illik ehhez szerintem. A Nyakamba egy bronz tollas lánc került, szintén semmi kifogásom nincs ellene, de összességében ezt a szettet nem szívesen hordanám ebben a formájában, bár nem néz ki rosszul. 















Piroska buliban

Ahogy Péter fogalmazott járhatnának a lányok ilyen nőies darabokban és persze szép ívű, nem túl magas sarkú cipőkben. A piros színt nagyon szereti, szerinte a legtöbb pasit ez vonza, mint a legyet a légypapír, szóval igaz az elmélet lányok Piroska is fogott magának farkast. :) Imádom én is ezt a ruhát, mert a szabása kislányos és bájos, a színe viszont dögös, ezzel kontraszt teremt. Ehhez egy piros diáklányos táskát párosított és egy bordós pirosas színű hegyesorrú cipőt. (színek kicsit elütnek)








Nekem kicsit sok a piros, de alapvetően ez divat kérdése, még néhány éve ez lett volna az elvárás, hogy a cipő-táska-ruha színe legyen azonos és egy elegáns nőn csak 3 szín legyen. Szerencsére ez a sztereotípia változott, de nekem ezért is szúrt ez szemet. De tudom szőrszál hasogatok. Csinos az összeállítás. Ékszer ellenes úgy tűnik, ehhez se kaptam semmit. :)


Egyszerű csillogás

A blézerhez lett kialakítva a szett, vártam, hogy ehhez a hangsúlyos darabhoz valami káoszos dolgot választ, de nem így történt. Megy neki a kevesebb több elv. Kért egy fekete toppot és egy kék farmert ezzel le is tudta a dolgot. Pedig azt hittem a tőlem sokat látott matrózos irányba viszi a dolgot, de nem. :)
A blézerre visszatérve imádom még mindig a flitteres váll megoldását és az arany díszítését. 










A szöszös karrészről én tehetek. Mea Maxima Culpa.
A táska szintén fekete, még a másik öcsémtől kaptam, bőr és arany a csatja, nem egy trendi darab, de egyedi és méretben elegendő egy átlag napra. A cipő egy balerina, aminek arany az orra, nem elemzem, de passzol tökéletesen ehhez az outfitthez. 
Nyakláncnak egy kulcsos medálosat választott és közben milliószor elmondta, hogy csak extrém darabjaim vannak, visszafogott ékszereim nincsenek, nos akkor majd veszek azokat is. :D










Pár régi kép Péter öcsémmel :)

Összességében nagyon  jó hangulatú egy órát töltöttünk ezzel a szett összeválogatással és fotózással, ugyanis ő készítette a képeket is. Lenyűgözően profin és gyorsan szedte össze a szetteket és igazán mellényúlás nem volt. Azzal indokolta, hogy azért sokat beszélek ezekről (túl sokat) így nem nehéz tudni, hogy kell. Na legalább valamire tanítottam az öcséimet. :)












Hasonló cikkek:

Nagymamám ruháiban ITT olvasható.
Amikor anyukám a Stylistom ITT található.
A barátom a stylistomat pedig ITT lelitek.

Nektek melyik szett tetszett a legjobban? Mi a véleményetek a cikkről?