2014. szeptember 1., hétfő

Arctisztító kefe- TESZT

Rengeteg helyen láttam már a forradalmian új eszközt, ami állítólag nélkülözhetetlen kelléke egy modern nőnek az arctisztításnál. Igen ám, de ezt az elemes kis kütyüt csillagászati, már már pofátlanul magas áron árulták. Így fogtam magam és megrendeltem ebayről jóval olcsóbban egy hasonló kis eszközt, erről fogok beszámolni nektek, hogyan is muzsikál.









Mivel legolcsóbban az Olay elektromos arctisztító keféje volt és jelen esetben azt is drágáltam a maga 9000 Ft-os árán, így rákerestem az online vásárlás paradicsomában és leesett az állam annyi ilyen arctisztítóra bukkantam. Itt fillérekért meg lehet venni ezeket a kis keféket, én 900 Forintért vásároltam meg postaköltség nélkül. Persze féltem mit is fogok kapni, hiszen itt sok múlik a kefe puhaságán, de egy ezrest el is kávézik az ember lánya a barátnőivel, így belefért.

Nagyon hamar megérkezett, alig két hét alatt a kezembe kaptam a kicsit megnyomódott dobozkát, ez persze aggodalommal töltött el, de szerencsére csak a csomagolás volt megviselt a tartalma csodásan egyben érkezett meg hozzám.

Öt féle cserélhető feje van az elemmel működő kis csodának, ami pink és fehér színével azonnal belopta magát a szívembe. Azt hittem inkább lesz fröccsöntött, meg igénytelen, de nem, szépen kidolgozott.




Beletettem az elemeket és csodásan forgatta a fejet (körkörös mozdulatot ír le), megkönnyebbültem, uram nem fog beszólni, hogy hasztalan lomot vettem. :) Már este neki álltam és a krémes állagú lemosómat nyomtam rá azzal tisztítottam meg így a bőröm. Kellemes masszírozó érzés és félelmem alaptalannak bizonyult, nem durva a keféje, pont megfelelő. Hatékonyan tisztít és szerintem a bőrradírt elfelejthetem, mert azóta elhalt hámréteggel, hámló felülettel nem találkoztam az arcomon. Baba popsi bőrt tapasztaltam. A bőrt fel is pezsdíti, jobb lesz tőle a vérellátása, ennek köszönhetően nem veszít az arcbőrünk a rugalmasságából.



Pár hét használat következett, és a tapasztalatom az lett, hogy kevesebb miteszer és pattanás jelenik meg a bőrömön, pedig ilyenkor évszakváltásokkor vannak problémáim ezzel, a hőmérséklet változást nehezen viseli az arcbőröm, de most ez a probléma nem jelentkezett még és mivel más újdonság nem volt ez idő alatt az arcápolási rutinomban ennek az eszköznek a számlájára írom. :)







Mindenkinek ajánlom, aki kivácsi erre az eszközre és csökkenteni szeretné a bőrproblémákat, mélyebben szeretne tisztítani és szeretné, kihagyni a radírozást. bármilyen mezei arctisztítóból nyomhatunk rá kicsit benedvesített kefe fejére és már kezdődhet is a rutin. Szerintem elég hetente kétszer, háromszor alkalmazni. Ne dörzsöld csak simogasd vele a bőrös, a forgó mozgásnak köszönhetően így is csodásan fog működni.
Mivel olvastam a Braun márka hasonló eszközéről több véleményt meg kell állapítanom, hogy ez ugyanazt a funkciót ellátja. 

A kefés fejről esett eddig szó, mert a fő funkciót abban látom, de még négy másik is társul a szerkentyűhöz. Egy golyós masszírozó, két különböző szivacsfej, és egy polírozó, ami gondolom sarok bőrre van másra nem tudom elképzelni. 


Pontokban: 5/5 <3