2014. szeptember 14., vasárnap

Cuki írószerek-EBAY LISTA

Visszatértem az egyetem világába, így utolsó évesen, utójára még nagy örömmel vásárolok be magamnak és miért is ne tenném olcsón az ebayről. Azoknak is ajánlom figyelmébe, akik irodában dolgoznak, vagy csak szeretnének szép írószereket beszerezni otthonra.

Akinek nincs esze, legyen NOTESZE

Én szeretek mindent feljegyezni, ráadásul nagyobb örömmel jegyzetelek egy szép füzetbe az órákon is, így idén ezekből fogok válogatni még. Link ITT

1600 Ft

















Többfajta borítóval kapható, olyn elvontan cuki, hogy meg kell zabálnom. Link

530 Ft



Minden hercegnőnek jár egy ilyen notesz, imádom rajta a szarvas motívumot. Viszont nem tudom mi az a nemes dolog, ami ebbe kerülne, ha megrendelném. Talán a blogos tervezeteket vezetném fel benne. :) Link.

Ára: 5000 Ft



Cicások figyelem, ezt az olcsó mini füzetkét Nektek ajánlom. Minden női táskába befér, így nagyon praktikus lehet és hipercuki. Link

250Ft



















A toll is elengedhetetlen ebbe pedig minden nő belezúg. Nem foglal sok helyet, és aranyosak leszünk, ha ezt előkapjuk és ezzel jegyzünk fel valamit. :)

362 Ft-ért megéri. Link

















Ha az asztalt szeretnétek rendezni, nagyon klassz ez a kis táblás tartó, amit egy kis festéssel akármikor még fel is dobhattok. Link

1840 Ft

Például levelek rendezésére tökéletes ez a cuki iratrendező dobozka, de én a smink palettáimnak fogom megrendelni. Link

450 Ft


Valamiben tárolnunk kell a tollakat és ceruzákat is, ennél cukibban csajosat ritkán lehet látni. Amúgy én a sminecseteimnek fogom megrendelni csak még a színt nem döntöttem el. :) Link
500 Ft


Mindig félek, hogy elfelejtek valamit, így tök jó lenne egy ilyen, amire a teendők listáját, vagy bevásárló listát felcsíptethetnék. :)
Link

500 Ft


Radírok:

Banános radír, miért is ne, hiszen nagyon cuki és csak 100 Ft.

LINK





















Egy szett sütis radír jöhet lányok? Öröm ránézni, bár a diétában nem segít a látványa. Link
700 Ft


















Vonalzó, ami kicsit feldobja a matek órát:


Egy ilyen minden lánynak és nőnek illene a kezébe. Matek órámra biztos vennék egyet, ha még gimnázium padját koptatnám. Link

250 Ft
























Post-it imádat

Pici jegyzet papírokat nevezik post-it-nek. Ezek segítségünkre lehetnek a jegyzetek készítésénél, vagy a napi teendők felírásánál, de én még a szakdogámnál is használtam őket.


250 Ft

A mini post-it a könyv oldal megjelölésére a legalkalmasabb. Link

220 Ft





















Fogadd örökbe. Link.
1 $




Asztalon nagyon mutatós és szem előtt van a teendőink listája, telefonszám, vagy ami kell. Link
250 Ft


Nem tudom mire jó, de kell! :) link

250 Ft






















Egy egész szett post-it is fellelhető, nekem ez a vintage megoldás jött be legjobban, de van még, ahonnan ez jött, érdemes kattingatni. Link.

1000 Ft









Mi tetszett legjobban Nektek a listáról?