2014. szeptember 26., péntek

Mindent az otthonomról-TAG

A Női lapozó bloggerének Zitának a kihívására én is kitöltöm ezt a TAG-et (köszönöm a kihívást :)), bár még anyukámékkal lakok, így egy kis csavar is teszek bele és álmodozom. :)

Milyen stílusú az otthonod? 

Négyemeletes házban egy négy szobás lakás, zsúfolt. Mivel sokan élünk egymás hegyén hátán, ugye anyukám, van két öcsém és a barátom is sok időt van itt, így sokfajta stílus keveredik. A szobám szintén zsúfolt, sok a cuccom, már készülök a külön életre, ennek folyománya, hogy gyűjtögetek, az ágynemű tartóban például a kelengyém van, a stafirung. :)








Milyen otthont szeretnék? Egy kényelmes nappalira és egy barátságos, de nagy konyhára vágyok, ahol minden az én kezemre áll. A másik vágyam, hogy a hálószobámból nyíljon a gardróbom és abból a fürdőszoba, tudom álmodozni nagyon tudok. A gardrób szoba tényleg hatalmas vágyam, sok akasztós résszel és polccal, valamint egy jól megvilágított fésülködő asztallal, de ugye, hogy ilyen vágyaim nem csak nekem vannak? :) És persze kell majd gyerekszoba, hiszen egyszer szeretnék családot, és két-három lurkót. :) És a Golden Retrieverről se feledkezzünk meg és egy kertről napággyal és medencével, és most lóg bilibe a kezem. :) Mivel rendes vagyok Botondnak is álmodozok, egy nagy üvegház biztos boldoggá tenné. :)

Mit szeretsz legjobban és legkevésbé az otthonodban?

A szobámat szeretem leginkább, mert a káosz és agyondekorálás ellenére engem tükröz, biztonságban érzem itt magam, a millió lakástextilemmel és a kalapokkal díszített falammal. ÉS az igazi kedvenc a fésülködő sarok, asztal miegymás. :) Legjobban utálom a helyhiányt, hogy nincs elég szekrény, amibe a ruháim beférnének, így mindig gyűrődik minden.





Majdani házamban, lakásomba a számlákat fogom leginkább utálni és legjobban szeretni azt, hogy lehetek majd egyedül, nem kell sok emberhez alkalmazkodni.


Mi az a változtatás, amire a legbüszkébb vagy és te csináltad (DIY) az otthonodban?

Mindig mi festünk ki, legutóbb a két öcsém szobáit, de a polcaim is én festettem ár, meg a tükör keretét. Elég kreatív a családom, így sok kézzel készült dekoráció van mindenhol. A legkedvesebb a smink dobozom, amit én alakítottam át. :)




Biztos, hogy ha külön költözök ugyanígy magam fogok szinte mindent csinálni, szeretem megtanulni a lakberendezés minden részét, hiszen ki tudja mikor jön jól például, ha tudok csempézni. 











Mi a kedvenc bútordarabod?

A rattan fotelem és a fésülködő asztalom, de az csak a tartalma miatt. :)


Ezek a bútorok biztos jönnek velem, ha elköltözök, de kellemes meleget árasztó, kicsit rusztikus berendezést képzelek el a lakásomba, meleg és puha lakástextilekkel és világos színekkel. Néhány antik dologgal. :)


Ki a kedvenc TV-s designered?

Régen néztem ilyeneket, amikor még volt TV, de már nem igazán érdekel. Magam feje után mennék lakberendezésben és sok ilyen blogot lehet találni, ha inspirációra szorul az ember lánya. :)


Ha belépnék az otthonodba, milyen illat fogadna?

Cigi szag, utálom. 

Saját lakásomba valami illatosító fog fogadni, az tuti. :)











Melyik a legrendetlenebb és a legrendesebb része az otthonodnak?

Meglepő módon a szobám a legrendesebb a lakásban és anya szobája. Régen nagyon kupis voltam. Most már csak a szekrényem káosz, de az a helyhiány miatt. Legrendetlenebb az öcséim szobája és a konyha, de a konyhát azért naponta rendbe rakom. 


A majdani lakásom remélem rendezett lesz aránylag, de egy lomos fiók minden házba kell. :)














Mi a kedvenc otthon-kiegészítőd?

Az álomcsapda a falamon még mindig. 

Ha különköltözök, majd kiderül. :)

Parketta, szőnyegpadló vagy kerámia burkolat?

Van olyan, hogy kerámia burkolat, vagy az a csempe? Van itt minden. A szobámba parketta és rongyszőnyeg, a konyhába csempe, de pár éve már nem bírtuk, hogy hideg így ment rá egy linóleum. A fürdő, WC csempe, de a többi szoba szőnyeg a szalag parkettán. 

Biztos lesz ott is minden, de PVC tuti nem lesz.






Mi a kedvenc takarítószered?

Flóraszept :) 


Ha van kedvetek, akkor ti is töltsétek ki ezt a TAG-et! Akikre leginkább kíváncsi vagyok az Njoythestyle, The Very Style Blog bloggerinája.