2014. szeptember 18., csütörtök

NYC mozaik pirosító TESZT

Az NYC bronzosítója után, ami nagy kedvencem lett, gyakran elidőztem a NYC polc előtt a Rossmannban és végül egy akció alkalmával 600 Forint alatti összegért meg is vettem ezt a mozaik púdert.


A hátulján nagy betűvel az szerepel, hogy pirosító, ami őszintén meglepett, mert inkább kontúrozásra alkalmaznám, később be is igazolódott, hogy erre alkalmas a kis drága.


Nagyon szeretem, ha egy púder, bronzer, szemfesték, vagy higlighter önmagában is mutatós, mintára van bontva, vagy minta van belenyomva. Viszont sokszor csalódtam már a külsőben, hiszen sokszor előfordul, hogy a cuki kinézettel akarják eladni a terméket, ami viszont silány minőségű. Viszont itt nem annyira cuki a kinézet, de mégis mutatós, így nagyobb önbizalommal vettem meg.

A csomagolását már jó előre tudtam, hogy utálni fogom, hiszen ezek a levehető fedelek semeddig se tartanak, általában ráadásul olyan műanyagból készülnek, ami könnyen törik. Most sem volt ez másképp a csomagolása szörnyű, ha a táskánkba szeretnénk hurcolni, arra alkalmatlan.











A tesztelgetések során rájöttem, hogy nekem elég halovány ez a kontúr, leginkább egy kis nap csókolta alapot adott, talán télen, ha lekopik a barnaság jobban megmutatja mit is tud. Nem porzik, de nem sokszor kell belevinni, simogatni az ecsetet, míg felveszi a színeket. Ez se túl jó pont.

Építhetősége átlagosnak mondható, de a szín felvételi nehézségével tekintve együtt elég rossz ez is.



Újravásárolnám? Majd, ha fagy... Pontokban kifejezve: 5/1




5 megjegyzés :

  1. Ezt az árnyalatot még nem próbáltam, de a Pink Cheek Glow az szuper :DDD

    VálaszTörlés
  2. Én őszintén nem is értem miért írták rá, hogy pirosító, max. kontúrozáshoz tudtam volna elképzelni egészen addig, amíg végig nem húztam az ujjam rajta és láttam, hogy inkább púder jellege van. Azóta akként használom és úgy bevált, mert a színek keveredése pont megfelel a bőrtónusomnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen világos bőrűeknek jó lehet, bár a pigmentáltsága kicsit kevés szerintem így is. :)

      Törlés