2014. szeptember 16., kedd

VILÁGOS, hogy itt az ŐSZ- OUTFIT

Ősszel sem kell elpakolnunk a világos ruháinkat, hiszen ki mondta, hogy szabály, hogy a hűvösebb évszakokban sötét ruhákat kell magunkra ölteni. Én ilyenkor vadászom a világos felsőket.

Nagyon vágytam már egy hófehér pulcsira, amikor a Hádában megpillantottam ezt a szőrös, csipkés darabot, azonnal szerelembe estem és az sem zavar, hogy egy picit nagyobb rám. A turizásnál én az anyagokat szoktam nézni, az alapján kapom ki a hosszú sorok közül a darabokat, ha jó a méret és hibátlan (szakadás és folt mentes), akkor jöhet velem a próbafülkébe. Minden esetben kötelező próbálni, hiszen ezek használt és már mosott ruhák, amik lehet nem úgy állnak rajtunk mint a fogason.




A nadrágot még négy éve vettem Debrecen egyik kínai boltjában és szuper vételnek bizonyult ez a nagyon halvány szürke, hiszen mindenhez illik. Az átlátszó, ezüst MAC neszesszereben a napszemüveg és egy rúzs kapott helyet.
A cipőt pár éve karácsonyra kaptam a barátnőimtől, ez a szürkés, nude árnyalatú lakk magassarkú remekül illik mindenhez. Ráadásul nagyon kényelmes, mivel csak enyhén platformos a talpa.

A táska a mostani kedvencem, amit jó olcsón szereztem be, kis alkudozással, az Ázsia Centerben. 



Nyakláncom egy szürke kristályos szerintem elragadó a bolyhos pulcsin, ragyogó, Glamour külcsínt ad a szettnek. 

Az óra és a karkötő ezüst színű, ami valahogy ősszel télen jobban kedvelek.


A felső alja csipkés megoldású, ami még finomabbá és légiessé varázsolja ezt a ruhadarabot és ezáltal az egész összeállítást nagyon elegánssá és nőiessé teszi.



Felső: George (Háda)
Nadrág: Kínai
Táska: Ázsia Center
Cipő: Skála
Óra: Casio
Karkötő: H&M
Nyaklánc: Gemini

Szerintetek milyen a tökéletes őszi szett? Mit viseltek ebben az évszakban szívesen?