2014. szeptember 7., vasárnap

Ziaja a kedvenc tusfürdő márkám

A szépségápolásról sok szó esik, de most inkább a test és lélek ápolásomról fogok írni. Nagy füdőzős vagyok, a zuhanyzást sosem szerettem. Nekem a fürdőkádban ülés felér egy szertartással, ha van időm mindenféle körítést alkotok ehhez a pihenési formához.














A kedvenc tusfürdő márkám mostanság a Ziaja, aminek szerintem verhetetlen az illata. A legújabb szerzeményem ez a körtés verzió, ami tényleg olyan emlékeket szabadít fel bennem, mintha egy lédús körtét dugnának az orrom alá. Kellemes illat mellé párosul, hogy könnyen el lehet kenni és gyorsan lemosni. A bőrünk pedig pihe puha utána és hosszan tart az illata.







A körtéssel egy időben vásároltuk, egyet fizet kettőt kap akció keretében a Tescoban, így 990 Ft-ért a miénk lett egy liter tusfürdő, szerintem remek vétel volt. Ha egyedül használnám szerintem egy flakon 3-4 hónapig teljesen elég lenne. A kókusz illatról tudni kell, hogy nem ez a mű sütis illat fogad minket, hanem szintén a kókuszdió tömény, friss illata. Kicsit drasztikusabb, mint fenti testvérkéje, de aki olyan elvetemült kókuszimádó, mint én, annak ajánlom. Pihe-puha bőr itt alap. :)



És jöjjön a leges-legnagyobb kedvencem, a tusfürdők koronázatlan királya a Csokis illatú Ziaja. Itt sincs semmi mű illat csak a tömény csoki és órákig érezhető a bőrön is. Először a barátom használta, de annyira imádtam az illatát, hogy vennem kellett ebből a márkából és megtértem. És ár érték arányban nézve is megéri szerintem, mivel alig kell használni belőle, nem az a kipancsolós fajta tusfürdő. Szépen habosodik, de azért nem egy habfürdőre számítsunk.






Mellesleg létezik még más illatokban is, de hozzám ezek állnak közel. Nektek melyik a kedvenc tusfürdő márkátok? Milyen illatú tusfürdőt használtok leginkább? És a legfontosabb zuhany, vagy fürdés?


11 megjegyzés :

  1. Nálam most a balea after sun a nyerő :-) imádom a naptej-illatát. Ziaja termékekhez még nem volt szerencsém, de a kókuszosra nagyon kíváncsi lennék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Baleát én is imádom, nekem most dinnyés és egy epres van még itthon. A kókuszosnak igazi masszív kókusz illata van, valaki imádja valakinek túl erős. A csokis viszont mindenkit levesz a lábáról. :)

      Törlés
  2. Az én bőröm nagyon könnyen kiszárad, úgyhogy nagyon nem mindegy, mit is használok. Ami a legjobban bevált, az a Johnson&Johnson babafürdetője. Az illata kellemes, és tényleg nem szárít, így pedig nem kell állandóan kenegetnem magam. Viszont rengeteg kedvencem van, most épp egy adidast használok, ami tök jó.
    Viszont én zuhanyzok. Gyorsan és alaposan, vigyázva az alacsony vízfogyasztásra. Korábban ökoiskolába jártam, ami hozta magával azt is, hogy akarva-akaratlanul kezdesz figyelni az ilyesmikre, és körülbelül lelkifurkád van, ha túl sok vizet fogyasztasz, vagy nem gyűjtöd szelektíven a hulladékot... :) Persze ettől függetlenül 2-3 havonta egyszer kihasználom a fürdőt, de ilyenkor nagyon (a téli időszakban pedig még gyakrabban :D)

    Nocy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó ez a környezet tudatos gondolkodás. :) A szelektíven gyűjtött flakonok működnek és a MÉH telepre is el szoktuk vinni, a papírt, ha sok összegyűlik. A fürdésről nem tudok lemondani, de cserébe sokat sétálok és keveset ülök kocsiba. :) Igen a Baba tusfürdők is szuperek. :)

      Törlés
  3. Ziaja kókuszosra én is kíváncsi lennék és szuper áron vetted :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mázli volt, amúgy 990 Ft a Tesco-ban, máshol 1000 Ft felett láttam. De egy ezresért simán megéri hiszen 500 ml, baromi sokáig elég. :)

      Törlés
  4. Nekem most fogyott el a piros bogyigyümis, imááádat volt! :) Nem tudod meddig tart ez az akció? Én zuhanyzós párti vagyok, gyorsan lerendezem, de azért kéthetente kádazok is, és bevetek minden földi jót. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem volt már akció én is akartam venni még. :( Ha sietni kell én is zuhanyzok, de az ritkább jóval. :)

      Törlés
  5. Na, akkor tessék egyrészt megszagolni a narancsosat, másrészt a narancsos bőrradírt is kipróbálni, mert az egyik legjobb bőrradír a piacon, és igazi frissen facsart narancslét idéz az illata :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Más illatban nincs? A narancs nekem valahogy túl karácsonyi tél kivételével. :) De köszi a tippet, mert bőrradirt keresek. :)

      Törlés