2014. október 15., szerda

Indiánnyár- OUTFIT

Hétvégén nagymamámhoz mentünk Tiszalökre, nagy kajálások, hatalmas kényeztetések és a jó időnek köszönhetően a kertben kávézások vártak. Meg hát pár plusz kiló is felszaladt, no de nem erről láttok most képeket, hanem a csavargásunk közben egy outfit fotózgatást is beiktattunk.

Tiszalökön van két horgásztó, az egyiken vadkacsák és hattyúk úszkálnak és nagyon idilli hely. Régebben a kutyámat hordtam le ide úszni, de akkor még ilyen szép madaraknak és horgászoknak nyoma sem volt. 



A szoknyát és a felsőt a Perwoll játék döntőseként választottam a kifutó modellemre, amit aztán elküldtek nekem. :) Ez a szett volt magassarkúval rajtam a L'Oreal bolgger day-en.


A rút kiskacsa (fiatal hattyú) :)
Egy kicsit világos a harisnya, ezzel mindig bajban vagyok, nem tudok rendes test színűt választani, ettől tekintsetek el.

A táska rojtjai és a szegecsei nagyon vagánnyá teszik, amúgy a szegecsek ugyanolyanok mint a cipőmön, ennyi köszön vissza rajta, mert ugye a színe az más. 



A felső vékony anyaga és laza fazonja játékossá és könnyeddé teszi a bőr szoknya redőzését. Csipke rávarrás éa bőrrel együtt harmonikus kontrasztot ad, amit ajánlok mindenkinek. 

A cipőt nagyon sokszor láttátok már, mert a nagy kedvencem ez a loafter, ami bézs és végig arany szegecsek díszítik. Nincs ennél kényelmesebb darabom és sétákhoz, rohangálós napokhoz szinte mindig ezt veszem fel.



Felső: Stradivarius
Szoknya: H&M
Táska: Háda

Cipő: Deichmann
Harisnya: H&M 

5 megjegyzés :

  1. Tetszik! :) Egy ilyen szoknyára nagyon fáj a fogam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Úgy látom nagyrészt hasonló az izlésünk, mindig tetszést fejezel ki kommentben. :) Aminek én úgy örülök, mint majom a farkincájának. :) Én is vágytam rá, de sajnáltam volna rá a pénzt, így örülök, hogy furcsa úton, de eljutott hozzám, majd erről tuti írok egy rövidke élménybeszámolót a Perwoll játéknál. :) Amúgy híztam pár kilót, de ez szoknya csoda remekül eltakarja a combom. :)

      Törlés
  2. Ha egy pillanatra lehajolsz, előre dőlsz, akkor kint van a feneked ebből a szoknyából. Ez nem zavar? :D
    Nekem tetszenek, nem azért mondom, csak valahogy nem tudom elképzelni, hogy én úgy hordjam, hogy ne feszengjek benne emiatt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez elég hosszú darab, így nem kell attól félni, hogy ha előre hajolok kilóg a fenekem, sőt még a combomon lévő narancsbőr, ami sajnos van, se látszik ki. :) Erre nagyon kényes vagyok, mert a combom a problémás területem. :)

      Törlés