2014. október 30., csütörtök

Sminkpaletták Aliexpressről- KARÁCSONYI AJÁNDÉK ÖTLET

Lánytestvérnek, barátnőnek, anyukának tökéletes ajándék egy csodás sminkpaletta. Aliexpressen rengeteg dupe, másolat található nagyon olcsón és ha szeretnénk, hogy megérkezzen karácsonyra, bizony ideje elkezdenünk a rendelést. 


Az ünnepek közeledtével lista hegyeket írok össze, azokról az ajándékokról, amivel kedveskedhetek barátoknak és a családnak. Mostani bejegyzésben ezt az ötletelést egybekötöm azzal, hogy mutassak egy online felületet, ami talán még jobb is, mint az ebay. Az Aliexpress sajátossága, hogy sokkal könnyebb rátalálni a keresett termékekre, olcsóbb sokszor és a szállítási idő is rövidebb.

Ez egy vakmerő bejegyzés, ami biztos fog egy kis vitát generálni és ellenérzést kiváltani. Most csak nagy márkák másolatait (ezek nem eredetiek!) fogom megmutatni Nektek, hiszen sokszor kérdezitek tőlem, hogy honnan lehet ezeket beszerezni és mennyiért. Íme... :)
(Mindenki döntse el maga, hogy venne-e hamisítványt, senkit nem buzdítok, de igen ez is egy lehetőség.)

Naked 1-2-3 paletta dupeja

A sminkelés egyik ikonikus márkája az Urban Dacay és három Naked palettája a legkihasználhatóbb a mindennapokban. Mindenkinek ajánlom ezeket kezdő sminkkészletnek, mert nagyon praktikusak. Nekem a Naked 2-es paletta eredetiben van meg (erről írtam is már, amit ITT találtok), de az elsőt hamisítványként szereztem be, pont azért, hogy tudjam mekkora a különbség köztük. Meg kell mondanom azóta sok dupe-ot láttam és alapvetően a színárnyalatok eltérése és kicsit erőteljesebb porzás, nehezebb építhetőség jellemzi a másolatokat. Ettől függetlenül szerintem így is megéri rájuk benevezni, hiszen jó sminkalappal remekül teljesítenek. :)

(Drogériában beszerezhető dupe a Lovely palettájáról ITT olvashattok.)






Ami nagyon meglepő a kínaiak már megálmodták a Naked 4-es és 5-ös palettát is, amivel még elő se rukkolt az Urban Decay. :) Nos ezeket is lehet választani a linkre kattintva, ha valaki a futurisztikus jövővel szeretne ismerkedni, én a Naked 4-es kis hamissal erősen szemezek. :) A készleteket 6$-tól 11$-ig rendelhetjük meg postaköltség nélkül. :)







Urban Decay Vice 2

Az Urban Decay egy színesebb palettája aminek szuper a csomagolása is. Be kell vallanom, 
"csorog a nyálam" utána, annyira szép színek kaptak helyet benne. Szerintem nincs, aki ne találná meg ebben hű társát, 20 árnyalat garantálja a szerelmet. 16$










Naked Flushed és a Naked Basics paletta 5$-ért

A neszesszerünkre gondolunk, akkor a kicsi és kihasználható, könnyen szállítható darabokat részesítjük előnyben. Az Urban Decay gondolt erre és persze Kínában gyorsan le is másolták és hihetetlen olcsón így mi is megkaphatjuk ezt az élményt (vagyis ennek a mását). Arckontúr szettben, highlighter, bronzosító és pirosító kap helyet. A basic paletta tökéletes a nappali és esti sminkhez és matt tulajdonsága miatt remek a szemöldök formázáshoz is. :) Ezzel a szettel szerintem minden nő szívet meg lehet lágyítani. :)




Chocolate Bar paletta másolat

Szerintem a hipecuki csomagolása tette igazi sztárrá ezt a szemhéjpúder palettát, Gombóc Artúr kedvence. De az is tény, hogy csodálatos, kihasználható színek vannak benne. Tizenhat színnel a szemhéjfestés és szemöldök kiemelés is megoldható, így tökéletes választás akár születésnapra, akár karácsonyra. :) 14$














Lorac PRO paletta dupe


Halvány nude rózsaszín árnyalatokból van benne a legtöbb. Ám a barnától a feketéig találunk benne színeket, de egy csodás királykék is helyet kapott itt, ami engem szinte hipnotizál. Természetesen a PRO paletta első kiadása is megtalálható aliexpressen, de nekem ez jobban tetszik és csak ízelítőként mutatom meg nektek ezeket a sminkeket, kutassatok ti is tovább. :)




Nude Tude paletta replika

Szexi pin up girl paletta, aminek már a megjelenése is szuper cuki és nőies. Fényes és matt, leginkább a föld színekből összeállított szín gyűjtemény. Napi nude sminkünket ezzel könnyen elkészíthetjük, de az esti buliba is jó kis fegyver lesz. :)


BH Cosmetics Galaxy paletta

Nekem ez a kedvencem. Nagyon szeretném ezt a galaxist megjelenítő, bolygókat idéző palettát. Ez azoknak a lányoknak való, akik szeretnek színes, csillogó sminkeket készíteni. Sok szép föld színt is tartalmaz, de emellett narancsos szín, bordó, kékek és zöldek is helyet kaptak benne:) 12 szín 10$, szerintem megéri. :)


Mit szóltok? Hogy álltok a hamisítványokkal? Nézelődtetek, rendeltetek már Aliexpressről?

18 megjegyzés :

  1. Egyszer sikerült már kifognom egy Naked 2 másolatot, első ránézésre meg tudtam róla mondani, hogy nem igazi. Nagyon csalódott lennék, ha valakitől ilyet kapnék karácsonyra... :D
    Meg lehet venni egy olcsó alternatívát, ami legalább olyan jó, akkor meg mi értelme a hamisítványnak?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem titkoltam a bejegyzésben millió helyen elhangzik, hogy ezek hamisítványok és másolatok. Én is láttam már, próbáltam a Naked 2 másoltat és van eredetim, van eltérés, de valakit ez lehet nem zavar. Szerintem nem olyan eget rengető a különbség, viszont én is eredeti darabokra spórolok. Rengetegen kérdezték viszont hol lehet kapni ilyesmit legolcsóbban, így gondoltam felsorolom ezeket. Amúgy karácsonyra a Vice 2-t eredetiben fogom beszerezni, mert én is törekszem a minőségre.
      Az olcsó alternatíváknál is szaladtam már bele rémes minőségbe aminél jobbak akár ezek a hamis verziók is. Amúgy a Lovely Naked másoltát direkt ezért linkeltem bele ebbe a cikkbe, mert az ver szinte minden ebay és aliexpress mást minőségben. :)

      Törlés
  2. Nekem a Naked 2-3 másolata van meg, és mivel nekem nincs annyi pénzem, hogy kiadjak annyi pénzt az eredetire én beérem a hamisítvánnyal is. :) számomra megfelelő a minősége is :)
    http://ria-secret.blogspot.hu/2014/05/ud-naked3-replika-teszt.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem egy jó szemhéjalappal ugyanolyan jól mutatnak, mint az eredeti kiadások. :) A Naked 3-on gondolkodom, hogy hamisitványban beszerzem, mert ezért a palettáért nem lenne szívem teljes árat fizetni, mert számomra kevés árnyalat lenne belőle használható, de mégis csikol. :)

      Törlés
  3. Totálisan nem kötekedni akarok, meg bunkó lenni, de csajok basszus, ne vegyetek már kínai másolat sminkekből!!!! Ruha, cipő, táska még okés is talán, bár globális gazdaságilag amúgy nem, de ezt hagyjuk, de én a büdös életben nem kennék ilyen hitvány dolgokat az arcomra az fix... Ki tudja mi van benne, milyen olcsó alternatívákkal, veszélyes vegyületekkel dolgoznak! Nagyon vigyázzatok, mert nem egy esetet hallottam/olvastam, hogy ilyen kozmetikai utánzatoktól lett valakinek problémás, allergiás a bőre. Ha nem engedheti meg magának valaki az eredetit, akkor ott az Essence, Catrice stb, de olyan sminket ne vegyetek, amire az van ráírva, hogy made in china. Egyébként már a szagukról fel lehet ismerni őket, nagyon kellemetlenek, míg egy kicsivel drágább EU-ban vagy USA-ban gyártott terméknek soha nincsen ilyen szaga. Vigyázzatok a bőrötökre!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy sajnos a hazánkban menő márkák is tele vannak kemikáliákkal. És az illatuk pedig a parfümöktől, illatanyagoktól jó, ami pluszban terheli a bőrt. Nem akarok buzdítani senkit arra, hogy vásároljon itt, vagy ott termékeket, egyszerűen meg akartam mutatni azt, hogy lehet ilyen helyeken másolatokat találni. Sokan kérték, hogy szedjem össze az ilyen sminkkészleteket, hiszen meséltem, hogy a Naked pallettám első verzióját ebayről rendeltem. Nekem például allergiára hajlamos a bőröm, amit egy nagy magyar márka váltott ki. A Naked másolat pedig abszolút nem irritál semennyire. Az egyik rokonom bőrgyógyász, szerinte minden drogériás sminktermék árt a bőrnek, szóval ha így vesszük bármiről írunk az mind rossz irányba terelés. Kínáról még annyit, hogy a legtöbb nagy márka ott gyártja a portékáját, mert ott a legolcsóbb a munkaerő. Ha egyszer beint Kína, akkor eléggé befellegzi a fogyasztói társadalomnak. :)

      Törlés
    2. Őszintén, én is félnék magamra kenni ebay-ről vagy egyéb hasonló weboldalról rendelt sminkterméket. Nem érzem biztonságosnak. Viszont a "made in china'-t elég nehéz elkerülni... valamelyik nap az egyik avonos sminkpalettámat tisztítottam, akkor láttam meg ezt a feliratot a hát oldalán. Egy pillanatra meglepődtem ezen. Megnéztem a többi palettámat is, H&M smooky és nudes palettán, valamint az Astor palettákon is Made in China szerepel... Pedig a H&M-ben és drogériában vásároltam őket, nem a piacon.

      Törlés
    3. Mindent szinte kínában gyártanak és sokszor a hamisítvány is ugyanabból van, mint az eredeti, mert nem egyszer ugyanaz a gyár másolja. Sőt nem egy olyat olvastam már, hogy nagy márkának a boltjában találtak hamisítványokat.

      Törlés
  4. A Naked 3-ból nekem is van koppintásom, kíváncsi voltam, na! A legfőbb problémám, hogy nagyon porzik, ez meg mindig nagyon idegesít, utálom mikor sminkelés után törölgetni kell a csillámhegyeket a szemem alól. A színek különben szépek, viszont tényleg nagyon büdös a festék.
    Kíváncsi lennék a csokisra vagy a Loracra is dupe verzióban, bár reklámozni nem reklámoznám, hogy ilyenem van, a Naked 3-ról is most vallok először :D
    Egyébként tök szeretnék egy igazi naked 1 vagy 2 palettát, ha belegondolok, hogy 12 db mono szemhéjpúder mennyibe kerül, meg az mennyi, már annyira nem is hangzik vészesen. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen a porzás szokott a fő gond lenni velük általában és az illatuk se kellemes ezt is aláírom, viszont biztos nincs bennük illatanyag. Ha porzik a smink én kicsit hátrahajtott fejjel sminkelek, ami pedig mégis lehullik azt egy legyező ecsettel seprem le. :)

      Manapság lett akkora divat "menőzni" palettákkal, mindenki döntse el megéri e megvennie az eredetit, vagy inkább vesz egy hamisat, esetleg a másolatot igazinak mondja, mert lássuk be van ilyen. :) Szerintem messze nem ciki a hamisítvány semmiből. :)
      Nekem a Naked 2 van meg szerintem szuper paletta és tényleg megérte a borsos árat, hiszen szinte minden nap ahhoz nyúlok. A Lovely palettát szerezd be mindenképp tényleg elég jó alternatíva, hiszen Naked és Naked 2 koppintás. :)

      Törlés
    2. A Lovelyt nézegettem már a boltban, még gondolkozom.. tudom, hogy tök olcsó, csak nálam kevés a hely a fürdőszobában :D Keresek majd teszteket, hogy jó-e az nekem.:)
      És beszerzek egy legyezőecsetet:)

      Törlés
    3. Szerintem nagyon megéri az árát, de nézd meg más helyeken is a véleményeket róla. A barátnőimnek is ezt adtam ajándékba az utóbbi időben. :)

      Törlés
  5. Nem szoktam hamisítványokat venni, de ez egy tök jó bejegyzés volt, hogy még lássak olyan palettákat, amiket eddig nem. :) Én az a tipikusan olyan vagyok, hogy amúgy sem tudom soha életemben elhasználni őket teljesen, annyi szín van bennük, úgyhogy maradok az eredetinél. :D De ezt mindenki maga döntheti el, hogy mit ken magára és mit nem :)
    Mondjuk én mindenben ilyen vagyok, hogy nem szeretem megvenni a hamisítványt, sajnos jártam már úgy, hogy rossz minőségű volt a replika, úgyhogy kiábrándultam belőlük. :) Most egyébként egyszerre két palettára is fáj a fogam az egyik a Naked 3-as, a másik pedig a Sigma Paris paletta, ami valami gyönyörűséges (L). Már csak el kellene döntenem, hogy melyikre gyűjtök is először :D Mert sajnos azért mind a kettőnek elég húzós ára van, na :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nocy megragadtad a lényeget, én nem buzdítok senki hamisítvány vásárlásra, de van ilyen és kár lenne nem beszélni róla. Mindenki döntse el nyitott rá vagy sem. :)
      A Sigma paletták annyira még nem fogtak meg, de ez a Paris tényleg gyönyörű, köszi a tippet. :)
      Nekem is ezer évig elég egy-egy paletta. Bár sajnos rákattanok egy árnyalatra és azt lyukasra használom, más színekhez meg hozzá se nyúlok. Lehet jó lenne, ha a kedvenc színt külön nagyobba is meg lehetne vásárolni. :)

      Törlés
    2. Az tutira jó lenne, volt már olyan, hogy egyetlen szín miatt vettem meg egy hármas kiszerelést :D Az az egy annyira tetszett, hogy csak na, és monóban nem találtam meg... De egyébként én is ilyen vagyok, ha valami épp nagyon bejön, akkor nem nyúlok máshoz, mert azt annyira szeretem magamon (így jártam az augusztusban vett rúzsommal is, azóta is csak azt használom...szerintem nem vok normális :D)

      Törlés
    3. Nálam a legrémesebb, hogy nem a boltba, hanem csak otthon hetek, hónapok múlva derül néha ki, mi a szerelem. És akkor már nem beszerezhető az utánpótlás belőle... :(

      Törlés
  6. Hasznos bejegyzés!!!
    Én általában csak pirosító-szempillaspirál-ajakápolót használok.Fontosabb eseményre pedig kozmetikus sminkel.De szívesen rendelnék az általad összeállított hamisítványokból, hogy megtanuljak sminkelni és egy ecsetkészlet beszerzésén is gondolkodom...
    Amúgy nem ciki a- hangsúlyozom- jó minőségű hamisítvány szerintem semmiből, hiszen kevés embernek adatik meg mindenből eredetit vásárolni, sőt gyakran a márka üzletekben is hamisítványokat árulnak , csk pl. nem kínait hanem talán jobb minőségű török termékeket... A sok "inteligens' vásárló meg azt hiszi eredetit vesz :D
    Tetszik a blog, jók a turis összeállításaid , tetszik , hogy nm a "tömegdivatot" követed. Én is rendszeres vásárlója vagyok a Hádának és más turiknak szinte csak onnan szerzem be a család ruhatárát! További sok sikert a blogodhoz!
    (Marika)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Marika. :) Amúgy egyre nagyobb nyomás próbálnak gyakorolni rám, hogy olyasmiről írjak, amivel nem tudok azonosulni. Ússzak az árral. Nos nem fogok, maradok ugyanaz a turiba járó kislány, aki igenis néha kipróbál hamis sminket, hiszen a saját bőröm viszem vásárra. Természetesen sok nagy márka terméke is rabul ejt és használom őket, de az egyéniségem nem vetkőzöm le és a hitelességem semmi esetre se adom fel. :)
      Nemrég írt egy gimis lány, hogy a gazdagabb csajok piszkálják, mert nincs pénze a legdrágább sminkekre ruhákra. És most rendelni akar egy ilyen kamu palettát, hogy megmutassa nekik. Nem mondom, hogy ez jó, mivel itt a fő baj, hogy a mai tinik egy rétege a szüleik pénzét használja fegyvernek mások ellen. És még ezt boncolgathatnám... A lényeg, hogy örülök, ha öt percre fellégezhet az a lány, mert itt talált egy tippet, ami megmenti pár pillanatig a piszkálástól...

      Törlés