2014. november 4., kedd

A tökéletes szemceruza- Maybelline Master Drama TESZT

Nem hittem volna, hogy létezik olyan szemceruza, ami egész nap kenődés mentesen a helyén marad, sőt még a víz vonalon is tartós marad. Ha érdekel minden pozitív tulajdonsága ennek a ceruzának, akkor mindenképp olvasd tovább a bejegyzést.












A L'Oreal Blogger Day-en Larion Oscar a Maybelline sminkmestere több tippel is ellátott minket. Neki köszönhetően több termék is felkerült a kívánság listámra, de egy dologgal nem tudtam várni egy percet sem azonnal beszereztem. Ez pedig a Master Drama szemceruza. No de kezdjük az elején...
Nem kerestem szemceruzát, hiszen elégedett voltam a sajátommal, de aztán ahogy láttam, hogy szinte a kezéhez se érítve, olyan éjfekete swatchot húzott, az állam leesett. Elmondta, hogy a keleti nők körében nagyon népszerű ez a ceruza. Nem elég, hogy szuper fekete és pigmentált, de még ráadásul tartós is. Pár pillanat alatt megszárad és nem mázgálódik onnantól.







A boltba érve egy pillanatra elhűltem, hiszen az ára nagyon borsos, ha arra gondolunk, hogy ez egy szemceruza. Én 2500 Ft-ért vásároltam meg, azóta láttam olcsóbban, de képtelen voltam türtőztetni magam, azonnal kellett. Az üzletben én is kipróbáltam a tesztereket és ugyanaz az ámulat kerített hatalmában, mint amikor először láttam a tudását ennek a cerkának. (Cerkáért én még így nem rajongtam. :))






Arany és türkiz színben láttam még, mindkettő a kívánságlistám élén szerepel és Joy napokon szándékozom beszerezni. 






Első ránézésre egy rendes szemceruza, ami feltűnik az a hegyezett rész feketesége, így találtam meg a Maybelline állványon is. A szememen, amikor nagyon drámai hatást szeretnék elérni ezzel rajzolom a kontúrt és csak ezután kerül rá a szemhéjtus vonala. A vízvonalban is kitűnően megmarad egész nap és garantáltan nem lesz panda effektus. 




Amivel sokszor küszködök, hogy a belső szemzugban összegyűlik a festék, nos ennél a ceruzánál elmarad ez a kellemetlen tényező hálistennek.  




Ugye milyen fekete és gyönyörű? :)





Egy negatívumát tapasztaltam csupán, hogy puha ceruza révén nagyon hamar kopik. Ráadásul elég nehéz hegyezni (ajánljatok egy jó szemceruza hegyezőt légyszi...), ez az egy, ami elrettent a használatától és ezért levonok egy pontot. Ettől függetlenül viszont funkcióját tekintve tökéletes és az árát is nagyon megéri. 



Pontok: 5/4

Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek?

 Milyen szemceruza a kedvencetek? 

6 megjegyzés :

  1. Engem is érdekelne, hogy hogyan kell ezeket a szemceruzákat hegyezni! Köszi! :)

    VálaszTörlés
  2. Én próbáltam, és megmondom az őszintét, annyira nem vagyok tőle elragadtatva. Nekem ennyire jól nem maradt meg a vízvonalban. Mindenhol máshol tökéletes és nem mozog, de a vízvonalból elkopik és a külső szemzugban gyűlik össze. Szóval azért én fenntartásokkal kezelem, de tény, hogy marha szépen fog, és nagyon erős. Az egyik legjobb szemceruzám, de mégsem vagyok teljesen elégedett. Mondjuk én Glamour napokon szereztem be, úgyhogy féláron jutottam hozzá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem baromi tartós és nem gyűlik fel sehol, de a hegyezése na az a gyenge pontja. Eddigi ceruzáim viszont a lába nyomába nem értek így ettől függetlenül is istenítem :)

      Törlés
  3. Az ilyen puha ceruzákat érdemes pár percre hűtőbe tenni faragás előtt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáltam, csak így a külső fa, vagy miből van, része lett hegyezhetetlen, kicsit ördögi kör... :S

      Törlés