2014. november 11., kedd

Két eszköz, amivel csökkentheted a haj töredezését

http://fashionkillsfast.blogspot.hu/2014/03/tangle-teezers-invisibobbles-arvonta.html
Tini korom óta nem tud nőni a hajam egy bizonyos hosszúságnál tovább, ennek az az oka, hogy ugyan gyorsan nő a hossza, de a vége ugyanilyen ütemben törik. Sajnos nem fordítottam elég figyelmet a hajam ápolására, ám most ezen változtatni szeretnék. Két jelentős hibára hívom fel a figyelmet, amit rajtam kívül is sokan elkövetnek.





A fésű, hajkefe megválasztása nagyon fontos, hiszen a fésülködés során rengeteget árthatunk a hajunknak. Az utóbbi hetekben sok helyen olvastam  a Tangle Teezer nevét és mindenhol csak szuperlatívuszokban írtak róla, így én is leadom nemsokára a rendelésemet. Ez egy merőben más hajkefe, mind formában, mind anyagban. Minden fórum arról számolt be, hogy nem húzza a hajat, így a fájdalmas rituálét örömtelivé varázsolja, emellett lerövidíti a fésülködés időtartalmát. Kézre áll, antibakteriális és igencsak cuki a külseje is. Kell ennél több érv? A csoda a sörtéiben rejlik és az anyagában, így a hamisítványokkal nem érdemes próbálkozni, nem tudják azt, amit ez a Tangle Teezer. Nem írok le minden információt, amit összecsipegettem róla, hiszen ha beszereztem mindenképp szeretnék egy tesztet készíteni belőle. :)

Azóta beszereztem az angyalkás verzióját, TESZT ITT.

Hordozható változat, sörte védős


Kifejezetten vizes hajra való
 Sokszor halljuk, hogy vizes hajat nem szabad fésülni, meg azt is, hogy ne tépjük a gubancos részeket. Nekem göndör a hajam és vizesen vagyok képes csak rendesen kifésülni anélkül, hogy szaggatnám, ám ehhez megfelelő kefe szükséges. Én a Tangle Teezer ezen verzióján gondolkozom, amit kifejezetten vizes haj fésüléséhez fejlesztettek ki és egy szuper videót is találtam hozzá. 



A Müller drogériákban (5000 Ft körüli áron) is kapható, ám az Iparfümériában jóval olcsóbb (2300-3500 Ft) és nagyobb a választék is, így érdemes innen beszerezni. 





Valami hihetetlen nehéz JÓ hajgumit találni, mivel a legtöbbön fém rész is van, ami töri a hajat, emellett beleakadnak és kiszakadnak a hajszálak az eltávolításánál.









Másik rémálmunk, hogy nem tudjuk elégszer körbetekerni a gumit a hajunkon, hogy jól tartson, vagy túl szorosan fog a gumi. Mindenki ismeri ezeket a problémákat. Nos az InvisiBooble Tracelles hajgumik leszámolnak ezzel. Szinte mindenki ajánlja, aki kipróbálta. 





A kinézete is nagyon érdekes. Botond, amikor mutattam neki azt mondta, hogy olyan, mint a vezetékes telefon zsinorja. Nos a kinézetén túllépve, viszont egy olyan gumi, ami végre nem töri a hajunkat és szépen meg is fogja azt. 

Én mindenképp beszerzem hamarosan. Ebben az esetben is sok webáruházat végignéztem, legolcsóbban az Iparfümériában bukkantam rá. Több színben is kapható 3 darabos csomagban 1090 Ft-ért. Én átlátszóban fogom megvenni. :) 





Ezzel a két eszközzel a hajápolási rutinom, ha kiegészítem, egész biztosan egészségesebb és kevésbé töredezett lesz a hajkoronám. :) Természetesen, ahogy megérkeznek és jó ideig teszteltem őket, beszámolok róluk majd bővebben.

Ti próbáltátok már valamelyiket? Mik a tapasztalataitok? 

24 megjegyzés :

  1. En 2 hete hasznalom a tangle teezert es tenyleg szuper, akar vizes akar szaraz hajon hasznalom:) megeri!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holnap megrendelem, te voltál az utolsó lökés a döntésben. :)

      Törlés
  2. Én nem ajánlom ezt a hajgumit, 3 db átlátszó van belőle, de a (fémmentes) hajgumiaim jobban tartanak, ez is idővel csúszni kezd a hajamban és olyan szorosan felcopfozni se tudom a hajam, mint a szokásossal. Majdnem 5 Euro volt külföldön a 3db (DM), megbántam, hogy megvettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a márka volt? Mert elvileg ennél is eltér az anyag a hamisítványoknál. Nem próbáltam, de mindenképp beszerzem, hátha nekem működik, annyi helyen hallottam jókat róla.

      Törlés
    2. DM-ben vettem Bécsben, eredetibb nem lehetne a hajgumim. 3db volt egy dobozban. Nekem nem jött be. Sok szerencsét!

      Törlés
    3. :( a fenébe. azért kipróbálom, ha nem jön be akkor biztos megirom azt is...

      Törlés
    4. nekem egy hamisítvány van, még ebay-ről rendeltem valamit és ahhoz volt ajándékba. tényleg nem tart olyan erősen mint egy normál hajgumi, de nem is ez a lényege. nekem nem csúszott, tökéletesen a helyén tartotta a hajamat, az hogy nem lapul a fejemre és nem húzza fejbőrömet még szimpatikusabbá tette. tényleg nem tépi a hajamat, ha végighúzom a hajamon egy szál se marad benne. nagyon gondolkozom az eredeti megvételén, kíváncsian várom majd a véleményedet! :)
      egy hónapja használom a Tangle Teezert, nekem is olyasmi hajam van mint neked,hajmosás után mikor fésülködtem, mindig sírtam. mára ez már szerencsére megszűnt, tökéletesen ki tudom fésülni a teezer-el, könnyű tisztán tartani, nagyon szeretem, csak ajánlani tudom! :)

      Törlés
    5. Nos megrendeltem, ma meg is érkezett a fésűm és már kipróbáltam a rommá gubancolt hajamon hajmosás után. Valami csoda ez a Tangle Teezer... Nem húzza és nem szaggatja, villámgyorsan kibogozta a gubancokat. Negyedannyi hajszál volt benne, mint más fésülködéskor. De lesz teszt, ha teljesen felmértem a tulajdonságait. Az öcséimnek is hosszú hajuk van, persze kipróbálták és mind a ketten nézik már a pasisabb kiadásokat (mert imádták), szerintem ezt kapják tőlem karácsonyra. :)

      Törlés
  3. Külföldön már kapható a Tangle Teezer egyik "koppintása" az Ebelin márkától, kint 15 Euro a T. Teezer, az Ebelin pedig 9. Itt nem tudom mennyi lesz ha egyszer behozzák hozzánk is. Utóbbit biztos könnyű lesz beszerezni, mert nem kell rendelgetni majd (bár kint a T. Teezert is megveheted a drogériákban).
    Aviana Rahl nem olyan régen pont azt mondta a videójában, hogy a T. Teezer nem jött be a hosszú hajára... beleragadt neki és az is iparfümériás vásárlás volt. Régen én is gondolkoztam rajta, hogy megveszem, de lehet veszek egy hasonló elven működő olcsóbb változatot. Ha nem jön be legalább nem dobtam ki sok pénzt érte.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azért merek beruházni rá, mert Fruzsinál (Breakfast at Fruh) már olvastam, hogy szereti, neki meg hosszú a haja és göndör is. Mindenesetre érik egy új hajkefe vásár így megrendelem és beszámolok mindenképp, hogy megérte a a vásárt. Ezt hozza nekem a Mikulás. :)

      Törlés
    2. Hát Aviana haja hosszú, festett és úgy láttam, hogy egyenes... krémmánián is elég sokféle vélemény van róla. Müllerben is megveheted az original verziót, bár nem azt akartad (lesz -15% kuponos hétvége szombaton), külföldön meg a DM is forgalmazza pl.
      Mikulás nem csokit visz? :-) Remélem azért csokit is kapsz.

      Törlés
    3. A baj most már a kiváncsiságom. :) Beszerzem és megosztom, majd én is a véleményem. :) Csoki is lesz abban biztos vagyok, bár a combom nem fog örülni neki. :)

      Törlés
  4. Mi a Tangle Teezert használjuk és nagyon szeretjük is :) Kislányom derék érő haját gyönyörűen és fájdalommentesen ki lehet fésülni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó holnap reggel az első, hogy leadom a rendelésem. :) Nem bírom tovább. :)

      Törlés
  5. akarom mondani derékig érő haját :D

    VálaszTörlés
  6. A Tangle Teezerről hallottam én már jót is meg rosszat is. Igazából szerintem ez megint az, hogy semmi nem jó mindenkinek :) Én még gondolkodom, hogy megvegyem-e, de lehet, hogy megérné beruházni rá :)

    VálaszTörlés
  7. A Tangle Teezer-re már én is régóta kíváncsi vagyok. Derékig ér a hajam viszont rettentesen kócolódik. Vékonyszálú és sok, így szenvedés a fésülködés. Eddig a hajápoláshoz használt kencékken próbáltam változtatni, ami önmagában is nagy segítség volt, de ennél több kellene, így lehet, hogy megnézem magamanak közelebbről :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is vékony szálú hajjal szenvedek, nekem rasztásodik is a tarkómon alvás közbe, ahogy forgok...

      Törlés
  8. Én az ebay-ről rendeltem Tangle Teezer koppintást, mert elsőre nem mertem bevállalni az eredetit a húzós ára miatt. Kicsi lányomnak is göndör hosszú haja van és mióta azzal fésülködünk semmi gond nincs. Nem kell órákat könyörögni a fésülködés miatt. Mivel nálunk a dupe is remekül működik ezért még nem vettem eredetit, de tervezem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na lehet azt is kipróbálom majd, de mindenki azt mondta, hogy az gyengébb minőség. Viszont én az ár érték arányosságot is szem előtt tartom, szóval szóba jöhet. :)

      Törlés
  9. Pont ezt a két féle terméket néztem én is ki :) A hajgumi is megfogta a fantáziámat, de a Tangle Teezer is régóta kívánságlistás. A derékig érő hajamat szenvedés kifésülni vizesen a szokványos hajkefékkel, így reménykedek, hogy a tangle teezer segítségemre lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó neked, hogy olyan hosszú a hajad, nekem pont ez a baj, de remélhetőleg kevésbé törik majd... :)

      Törlés