2014. november 2., vasárnap

Világ legcukibb lakkja-Claire's TESZT

Amikor megvásároltam ezt a Clarie's fedőlakkot, alig bírtam türtőztetni magam, hogy le ne mossam az aktuális manikűrt és a helyére felvigyem ezt a gyönyörűséget. A tesztből megtudjátok, hogy megéri-e az árát ez a cukiság. 



Az üvege egyszerű átlátszó, ezüst kupakkal és hangsúlyos márka felirattal, de ezzel együtt is letisztult.

Magában az alap lakkban kevésnek tűnik elsőre a glitter, így kicsit paráztam, hogy rossz vásárt csináltam, hiszen nem volt túl olcsó, 990 Ft-ba került. 
Az ecsete olyasmi, mint a Moyra ecsetei, én imádom ezt a sűrűséget és erősséget, nagyságot. Könnyű felvinni vele a lakkot és szépen elegyengetni a neonszínű glittereket.

Fehér alaplakkot választottam, amit két rétegbe kentem fel (Moyra). Úgy véltem ezen mutatnak legjobban ezek a kislányos glitterek. 

A csillámokról annyit, hogy nem igazán csillogóak, így nem vonja el a figyelmet a színekről. Minden glitter hatszögletű, de különböző színek mellett különböző méretek is találhatóak benne, fokozva a játékosságát.




Nem tévedtem sok rétegre volt szükség ehhez a fedéshez, számszerűen négy rétegre. Szerencsére gyorsan szárad, így annyira nem nagy áldozat a látványért ez az időveszteség. 



Könnyű egyenletesen eloszlatni a csillámokat, de ebben segítségünkre lehet akár egy fogpiszkáló is.


Tartósság szempontjából szuperül teljesített, hiszen 6 napig meg sem pattant, nem kopott. Ami külön pozitívum, hogy a glitterek nem állnak ki, nem akadnak így bele semmibe. 


Negatívumként így csak annyit tudok a számlájára írni, hogy több réteget kell felvinni, mint megszoktuk, így legalább 6 réteg lakk fedi majd el a körmünket az alapot is beleszámolva. 
A lemosással is meg kell szenvedni, de erre van egy módszerem, ahogy könnyebb

Pontok: 5/4

Mit szóltok? Cuki ugye?


14 megjegyzés :

  1. Hát ez nagyon cuki és szépecske :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor a körmömön volt folyamatosan simogattam, mint valami kislány. :)

      Törlés
  2. Van egy másik őrült glitteres lakk a Claire's-től, ha megengeded, akkor idelinkelem a tesztemet róla. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Linkeld persze, legalább gyönyörködünk. :)

      Törlés
    2. Köszi! Tessék:
      http://maninail.blogspot.hu/2014/09/claires-ditsy.html
      :))

      Törlés
  3. nahát ebbe beleszerettem. *-* kár, hogy nincs a közelemben claire's. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ez a bajom, hogy Pesten nem járok sűrűn... :(

      Törlés
    2. Én itt lakom az Árkád mellett. Ha határozott elképzelésetek van, szóljatok, küldöm:)

      Törlés
  4. Meg kell dögleni ennek a lakknak! :) Nem annyira szoktam neon színeket hordani de ezt biztosan felkenném. Viszont talán az ára az ami eltántorít mert pl. drágább mint egy catrice lakk ami ugye 800Ft. Na mindegy azért még meggondolom. ;) De azt hadd kérdezzem már meg, hogy neked jól tart a moyra fehér lakk? Mert (hadd meséljek el egy sztorit.) én kb. háromszor úgy voltam vele, hogy felkentem és mondom jó akkor holnap lefotózom egy bejegyzéshez. Másnapra lepattogott. :D És mindegy milyen fedőlakkot kenek rá lepattog...:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit drága, de néha egy kis luxus megéri. :)
      Fehér lakkal nagy bajban vagyok, nem rajongok a Moyráért, de ennél jobbat se találtam még. Minden márkának ez a gyenge pontja sajnos... Van valami ami neked jobban bevált?

      Törlés
  5. Én a miss sporty fehér lakkját sokáig használtam és az nekem jobban bejött de mikor elfogyott gondoltam letesztelem a Moyra fehér lakkját de hiba volt..:/ Egyébként a többi lakkjukat nagyon-nagyon szeretem főleg most a bubble gum kollekciót. Azt láttad már?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú majd kipróbálom akkor a Miss Sportyt, hátha... Ja ne is mond a Bubble Gum nagyon tetszik, de az a szín amit kinéztem sosincs (korallos narancs nem tudom mi a száma így hirtelen) és valahogy ilyenkor elmegy a kedvem a vásárlástól. De tavaszra biztos beszerzek jó pár színt, bár már ott járnánk, nem szeretem a hideget... :)

      Törlés