2014. december 5., péntek

Feliratos bögre ajándékba-DIY

 Közeledik a Karácsony és manapság nagyon népszerűek a kézzel készített ajándékok. Én idén bögréket fogok adni a szeretteimnek az nagyobb ajándékaik mellé. Botondnak pedig már mikulásra elkészítettem egy vicces névre szóló bögrét. 











 Nagyon szeretek barkácsolni és a ajándékokat saját kezüleg készíteni. Már egy éve vadászom a  porcelán filcet, hogy készíthessek egyedi bögréket. A Skálában még tavaly ősszel megvásároltam pár fehér bögrét, amik azóta a fiókban várakoztak az átalakulásra. 
Végül a művészellátóban megrendelte nekem egy nagyon kedves eladó a filcet feketében. Mivel szuperül funkcionál, így több színben is be fogom szerezni. 

Botondnak egy névre szóló bögrét készítettem első nekifutásra és kapott egy bajuszt is. Ennek egyszerű az oka, nemrég leborotválta a szakállát és meghagyta a bajuszát. Neki tetszik, nekem nem annyira, így remélem, hogy inkább csak a bögrének marad meg a bajsza. :)











 Mindenesetre szerintem szépen megörökíti a bajuszos korszakát ez az ajándék. :)
















Mint látjátok sablont rajzoltam körbe, így kaptam a szimmetrikus bajusz formát. A sablont pedig kinyomtathatjátok, majd ollóval körbe vághatjátok. Én ennél is egyszerűbb módszert választottam, rákerestem egy mintára az interneten, a képet a képernyőn megfelelő méretűre beállítottam, a fénymásolópapírra a képernyőhöz nyomtam és jól átlátszó mintát átrajzoltam. Ezután csak ki kellett vágnom. Pofonegyszerű megoldás. :)




 A kész bögréket ki kell még sütni a sütőben, én magas hőfokon 45 percig sütöttem. Nem kell előmelegíteni a sütőt.

A következő körben még pár vicces feliratú bögrét is szeretnék készíteni, de azt már színessel. :)

Filc ára kb. 1000 Ft :)


Tavaly süthető gyurma evőeszközt készítettem Neki, amit ITT TALÁLTOK. :) Névre szóló Mikulás zokni DIY POSZT ITT.
Hogy tetszik? Használtatok már porcelán filcet, vagy festéket? :) Milyen mintát, vagy szöveget tennétek a bögrétekre?