2014. december 10., szerda

Karácsonyi dekoráció nálam

Mára egy rövid képes beszámolót hoztam, amiben megmutatom az első dekorációkat az otthonomban. 

Mivel a nevem, Enikő jelentése nőstény szarvas, így hihetetlen mód vonz ez a nemes vad engem. A szobámban nem egy dekorációs elem évszaktól, ünneptől függetlenül szarvas. :) Most az agancsát fel is díszítettem. 



Az elhullajtott agancsot egy kedves ismerősünk apukájától kaptam, ezúton is köszönöm. Ha az ünnepek elmúlnak a falra kerül, mint ékszertartó. :) Az üveg cukorka pedig kis ledes égőssorral lett megvilágítva, szerintem nagyon mutatós. Az angyalszárnyat, pedig a KIK-ben vásároltam és szerintem ezt a mesés világot tökéletesen kiegészíti.


Égőket lehet ám a szarvas köré is tekerni és máris adott a karácsonyi, téli hangulat. :)




A toll koszorút, ami egy kopogtató már az ajtómat díszíti, egy virágnagykereskedésben vettem pár száz forintért. Érdemes ilyen helyekre is ellátogatni, ha olcsón szeretnénk rengeteg dekoráció közül válogatni.


És a gyermeteg énemet kielégítő színes világom:


Az adventi koszorúról már olvashattatok ITT így nem untatom azokat, akik rendszeresen követnek. :)

Mostanság sokszor csak ez a színes égősor világít esténként a szobában, amit hanyagul feltettem a fésülködő asztal fölé, de alapjában véve vidámságot és ünnepi hangulatot teremt. 



És a Mikulás beköltözött a fürdőszobába. :)

Nálatok milyen a dekoráció? Mikor kezditek a díszítést?