2014. december 13., szombat

OPI Unboxing VIDEÓ

Csomagom érkezett az OPI-tól!!! :) Nagyon kíváncsi voltam, de erőt vettem magamon és csak ma nyitottam ki a kamera előtt. Ebből fakadóan persze, hogy van benne bénázás, első körben, hogy a kép szélén láttok engem legtöbbször és nem középen. :) De remélem ezektől a malőröktől eltekintettek. :)

Lentebb képeket is láthattok a termékekről, de később lesz mindenről teszt is, amik lerántják a leplet, hogy tényleg olyan jó az OPI, vagy csak felkapott. :)














Mely termék/termékek tetszenek a legjobban Nektek? Nektek, hogy vált be az OPI márka?
Ígérem lesznek majd ezekről a termékekről tesztek és akkor szebb képeken csodálhatjátok meg őket, de addig is, pár fotó. :)












13 megjegyzés :

  1. Mindegyik nagyon szép :) A lakkok csodásak és a paletta hát valami szépséges csodálatosságos :)
    Csinálsz majd vele tesztet ? :)

    OPI lakkom van, de megmondom őszintén semmivel sem jobb (számomra) mint akár egy Lovely, Essence, vagy Catrice lakk. A tartóssága dettó, így inkább a pénztárca barátabbat választom :)
    Arról meg eddig halvány lila gőzöm sem volt, hogy az OPI-nak körömlakkon kívül van más terméke is. Elképesztő miket kell megtudnom vénségemre :D
    Bár így ezeket a szépségeket elnézve lehet jobb lett volna megmaradnom a boldog tudatlanságban :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig én sem tudtam, hogy vannak sminkjei. :) Mindenről tervezek tesztet, de hogy mikor kerülnek ki azt nem tudom szerintem a legtöbb csak jövőre. A nude lakkor már felkentem, majd kiderül mit bír, de eddig nekem is átlagosnak tűnik.

      Törlés
  2. En ezer eve hasznalok mar OPI lakkot. A labamon mindig francia lakkozast csinalok. Mindig megkerdezik, hogy gel lakk-e. Sosem kopik le, csak leno :) Szoval nekem <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. remélem tényleg ilyen strapabíróak lesznek nálam is. :)

      Törlés
  3. Melyik webshopbol rendelted? Arakat is irnal?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kaptam így nem tudok pontos árakt mondani. De az OPI oldalán most volt két fajta csomagra akció. Egyik csomag, amit láttam: https://www.facebook.com/187061894739668/photos/a.394650890647433.1073741825.187061894739668/668121439967042/?type=1&theater

      Törlés
  4. A kiejtessel most semmi baj nem volt, de kerlek, sose vedd bantasnak az epito jellegu kritikat ;)
    Nem mindenki beszel/tanul angolul... En pl nemetul egyaltalan nem tudok, ellenben az angolom es olaszom es meg van ket nyelv, ami perfect :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem veszem bántásnak, csak van amin nem könnyen tudok változtatni és mivel nem angol oktató videót készítek ilyen szint alatti nyelvtudással, így nem értem igazából a sok kritikát. :) Magyarországon magyar blogot írok és őszintén teszek az angol nyelvre jelen felületen. :) De amúgy tök jogos, mindig az észrevétel (bár fölösleges, mert én szégyellem a legjobban, bár miért is? :)), mert ramaty az angolom, kiejtés meg főleg. :)

      Törlés
  5. En 7 evesen kezdtem az angolt, tehat igy nottem fel, hogy az eletem resze volt. Nekem termeszetes,h vki tud angolul :) kulfoldon barhol lehet boldogulni angol nyelven. De lehet,h a nemettel is ugyanilyen jol lehet letezni barhol :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nehezen is tanulok nyelveket sajnos. :S De remélem egyszer sikerül elsajátítanom az angolt. :)

      Törlés
  6. Nagyon szeretem az OPI lakkokat, bár azért hatalmas gyűjteményem nincs belőle, viszont amik vannak, azokkal meg vagyok elégedve :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most 800 Ft-ért lehet rendelni az Opi oldaláról Opi Magyarország vagy Hungary a neve facen és telefonon tudsz rendelni tegnap láttam. :)

      Törlés