2015. január 8., csütörtök

A tél fekete fehér és mégis árnyalt-OUTFIT


Nehezen, de beköszöntött a tél, így ideje volt már az egyik kedvelt szettemet megmutatnom. Ősztől kezdve azt figyelem, hogy az emberek sötét színekre váltanak, nagyrészt fekete és szürke kabátot viselnek, mivel ez a legpraktikusabb. Hazudnék, ha azt mondanám én nem így teszek, viszont most megmutatom, hogy öltözhetünk fekete fehérbe is mutatósan, stílusosan.










A vizsgaidőszakban előkerülnek az elegánsabb darabok, így fontosnak találtam, hogy ezt a fajta vonalat is megjelenítsem az öltözékemben. Manapság már nem olyan szigorú a dress code a szóbeli vizsgáknál, így ez a fekete fehér barokk mintás szoknya és a fehér zsabós felső is tökéletesen megállja a helyét egy magassarkú bokacsizmával és sötét harisnyával. 







Kabátnál mivel sokat vonatozok, nekem nagyon fontos, hogy ne látszódjon meg rajta azonnal, ha felcsapom, vagy ha leülök, így ez a szürke mintás tökéletes választás. Másik fontos és praktikus szempont, a hosszúság, így jobban melegen tart.











Néhányotok fejében biztos most megfordult, hogy papolok arról, hogy ne fázzunk, erre a cudar hidegben is szoknyában járok. Ez igaz, viszont két-három vastag harisnyát felveszek, így még jobban melegítenek, mintha egy nadrágba bújtam volna. Mellesleg szerintem a nadrág alá is húzzunk fel egy harisnyát, mert egyrészt nem látszik, másrészt az egészségünk a legfontosabb. 










A feketének, fehérnek is vannak árnyalatai, melyek egymás mellett először néha zavaróak, de ezen az apróságon könnyen lépjünk túl. Ennél a szettnél a műszőrme kucsma és a műszőrme gallér más árnyalatú, ám ebben áll a pikantériája. Rég leköszönt trend, hogy a színek ütik egymást, manapság a pinket a pirossal hordjuk, akkor merjük a színek árnyalatait is kombinálni.















A barokk mintás szoknya és a zsabós felső letűnt századokat idézi, számomra nagyon nemesi húrokat penget, mégis a modern nő atmoszféráját hozza létre ez az összeállítás. A szoknya hossza kontrasztot alkot a szetten belül.
















A szőrme gallérral eljátszottam, hol rendeltetésszerűen a kabátra tette, hol muffként használtam, hogy ne fázzon a kezem, de akár a táska díszeként is szolgálhat.















A kalap és a szőrme gallér orosz hangulatot kölcsönöz a szettnek. A felhúzott kabátnál egységes stílust alkot, míg amikor előbukkan a szett már ez is vibrálóan ellentmondó a barokk és a zsabós felsővel. Több kor és világ elevenedik meg az outfitben.













A játékosságát ellensúlyozza a fekete-fehér-szürke színválasztás. Egyrészt szeliditi ezt a hatást, másrészt ki is emeli, anélkül, hogy hangsúlyos árnyalatok elvonnák a figyelmünket.








A fehér táska meglepő választás télen, pedig szerintem nagyon mutatós bármely kabát mellett. Én képtelen voltam ősszel eltenni ezt a darabot, mivel szerintem szépsége és letisztult vagánysága mellett nagyon praktikus mérettel és kialakítással rendelkezik.







Cipőválasztásnál fontos ilyenkor, hogy ne csússzon, hiszen senki nem vágyik egy bokatörésre. Nekem ez a vastag sarkú cipő elég jól tapad, így a felfagyott utakon is nőies maradhatok biztonságban. :)
















A zsabó csipkézése és a barokk minta együtt kicsit erős,
de mégis harmonikus, viszont a szett agy semmilyen ékszert nem kapott, hiszen önmagukban is erős kiegészítőket alkalmaztam.

Szerintem mindannyian tudjátok már, hogy előszeretettel viselem nagymamám régi darabjait. (Nagymamám ruháiban posztot ITT találjátok.) A műszőrme nagy kedvencem és idén már szivárog vissza a divatba is. Merésznek tűnik a viselése, de ez is egy kalap, így bátran viseljük. 











Általában igyekszem figyelni a részletekre, így a körmöm fekete lakkal (Essence Bad Girl kiadás) festettem, ami tökéletesen illik a ruha összeállításhoz. Erre nem mindig van lehetőség, de engem zavart volna ennél a szettnél mondjuk egy neon pink körömlakk.

Smink:


Alapozó: Alverde
Púder: Max Factor
Szemhéjtus: Manhattan DIP
Szempillaspirál: Essence
Szemöldök: Sleek ceruza
Szemhéjpúder: Rival de Loop Young

Szemceruza: Maybelline Master Drama



Szett: 

Kabát: Bershka
Zsabós felső: Tally Weijl
Szoknya: Tally Weijl
Harisnya: F&F
Cipő: H&M
Táska: Ázsia Center
Szőrme kucsma: Vintage
Szőrme gallér: Vintage


Hogy tetszett a szett? Melyik darabokat viselnétek? Nektek mi a kedvenc téli darabotok, amit szívesen viseltek?








11 megjegyzés :

  1. Csodás szett! A szoknya mostani? Nagyon-nagyon szeretném :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Igen, méghozzá akciós volt, 2000 Ft-ért vettem. :) Remélem még találsz ilyet. :) Viszont próbáld fel, mert a derék gumírozás nem nyúlik eléggé. :)

      Törlés
  2. Uh, nagyon jó, főleg a szőrmés kombináció. Gondolom nem mai darab ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Nagymamámé volt a szőrme, tavaly átkutattam a gardróbját és a dolgok jelentős részét most már én hordom. :)

      Törlés
  3. Állati jó lett ez az outfit Enikő!
    Nekem is vastag harisnyát kell vennem, mert alkalmi nadrágot egyáltalán nem kaptam. Viszont majd macska nadrág alá veszem, remélem nem fogok így fázni, mivel muszáj felvennem egy alkalomra a Desigual ruhámat...:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Lolli. :) Szerintem a vastag selymes harisnyák, egymáson kettő simán olyan melegek, mint egy nadrág. Én a felsők alá is szoktam egy toppot venni, így tuti nem fázok. :) Remélem látunk képet a ruhádról. :)

      Törlés
  4. Nagyon klassz szett!:-) A felsot mostanaban vetted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Felsőt régen vettem, azóta se láttam hasonlót sajnos, de lehet csinálok egy DIY bejegyzést, mert tudom, hogy kell zsabót készíteni. :)

      Törlés
  5. Elképesztő ahogyan képes vagy leírni a ruhadarabokat, egyszerűen zseniális! Habár először nem tetszett a szett,a tökéletesen leírásnak köszönhetően a poszt végére beleszerettem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Nóra. :) Ezt a szettet most élvezettel indokoltam és próbáltam átadni a hangulatot is, ami alapján összeállítottam. Minden ruhadarab vásárlásánál a fejembe végiglapozom a legelképesztőbb összeállításban a darabot, aztán a szelídebbeket megvalósítom, néha mondjuk durvulok. :) Örülök, hogy a végére mégis elnyerte a tetszésedet. :)

      Törlés