2015. január 15., csütörtök

Mi kell egy kezdő sminkkészletbe? VIDEÓ

Mint a cím is elárulja, ebben a videóban a szerintem lényeges termékeket mutatom meg, ami egy kezdő sminkkészletbe szükséges. Próbáltam olcsóbb, drogériás alternatívákat is mutatni, illetve csak olyan termékek szerepelnek a videóban, amiket én előszeretettel használok. Remélem tetszeni fog azoknak is, akik már profibbak a sminkelés területén. Osszátok meg kommentben, hogy ti mit tartottok elengedhetetlennek egy kezdő sminkes neszesszerbe. :)




6 megjegyzés :

  1. Mikor én kezdő sminkelős voltam, akkor alapozót, korrektort, púdert, pirosítót, szemhéjpúdert, szemceruzát, szempillaspirált és rúzst (meg persze megfelelő ecsetek) használtam :)
    Valahogy most is így van, de már kiegészült egy-két újdonsággal is mint tus,highlighter :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam legújabb szerelem a highlighter, idén pedig a trend is a csillogás lesz. :) A tust elég hamar a kezembe vettem, talán a rúzsok amik még pár éve jelentek meg nálam. :) De a szemceruza, szempillaspirál volt a tini korom nagy szerelme :)

      Törlés
  2. Szerintem nagyon jól összeszedted és az alapvető dolgokat elmondtad. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :) Örülök, ha hasznosnak találtátok. :)

      Törlés