2015. január 4., vasárnap

Megérdemli a hírnevét az OPI?-KÖRÖMLAKK TESZT

Nagyon régóta birizgálja a fantáziámat az OPI márka. A külföldi bloggerek körében (mint tudjuk sokan azért márka sznobok) oly felkapott lakk, amelynek csillagászati az ára, egyfajta ikon a körömlakkok világában. A kérdés itt is felmerült bennem, hogy túl nagy a hipe körülötte, vagy tényleg olyan szenzációs, hogy ha egyszer kipróbálom örökké rabul ejt? Az Essie-nél hatalmasat csalódtam, így alig vártam, hogy felkenhessem ezt a lakkot a körmömre. 

A csomagolása megdobogtatta a szívemet azonnal, valószínű azért, mert már Instagramon annyi csodás képen láttam. Ennek köszönhetően én sem akartam a posztomban egyszerű környezetben fotózni, megadtam a módját. 












Az üvege, nagy és gömbölyű 15 ml lakkot tartalmaz, ami elég soknak számít. A kupakja fekete műanyag és ami feltűnt, hogy le és feltekerésnél hallatszik az üveggel való súrlódása, amit eddig más lakknál nem tapasztaltam. Jól és stabilan záródik, könnyű nyitni és zárni.

Írnám én a számát, de sajnos nincs rajta, tippelni meg nem merek. Egy sárgásabb nude árnyalatról van szó, ami kicsit nekem a porcelán műkörmökre emlékeztet. 





A márka neve és a feliratok az üvegen elöl és hátul foglalnak helyet. Az eredeti OPI lakkoknál a kupak tetején a kidomborodó márkanév található, mint ezen.













Az ecsete vékonyabb az általam preferáltnál, az Essie lakkéhoz hasonló és egyenesre vágott. Könnyű vele eloszlatni  lakkot, ami egyébként nagyon folyékony állagú, így mint a képeken is látszik, könnyen befut a körömágy bőr tövébe. 


Elég erős az illata, kicsit a száz forintos lakkokéra hasonlít, na büdös...






 Fedése egy-két rétegben botrányosan rossz, csíkos és alig fed, ami engem személy szerint nagyon felbosszantott, nem szeretek órákat szórakozni a körmöm festegetésével. 4 (!) rég kellett ebből a színből, hogy a képeken látható eredményt produkálni tudja, bár ezzel se vagyok teljesen kibékülve.


A felszíne, tapintása a lakknak zselésnek tűnik, olyan mintha gél lakk lenne a körmömön, ez viszont nagyon tetszik, nem olyan száraz lakk hatású, ha hozzáérek.





Száradása elmarad a Moyrájéval szemben, lassabb jóval, mivel 4 réteg is elfér, így pedig egy életnek tűnik, míg teljesen megköt.

Elég szépen eltünteti, elkendőzi az egyenetlenségeket a köröm felszínén.



Én ezek után se adtam fel a reményt, az nem lehet, hogy ennyi ember isteníti és ilyen szar. Miután teljesen megszáradt, röpke óra, elég kemény és strapabíró. Az OPI lakkra nem a vastag lakkréteg a jellemző, tehát nem vastagítja meg a körmöt, ami számomra nem szimpatikus, szeretem amikor érzem, hogy a körömlakktól lesz tartásuk a hajlékony körmeimnek és pluszban védi azokat a letöréstől.















Kopás elég jellemző a körmök végére, nekem a második nap már feltűnt enyhén, hogy kopik. Megpattanni viszont negyedik napig nem pattant meg sehol. Ennek a számlájára tudom írni a rajongást, hogy négy napig maximum kopás jelentkezik, de csúnya lepattogott rész egy körmön sincs. 



 
A csillogásáról is meg kell emlékeznem, mivel csodásan ragyog, és ez is végig kitartott a lemosásig, ebben talán felülmúlja a többi lakkot, így ez is lehet az oka, hogy ikonnak kiáltották ki.










A másik, ami szerintem gondom volt, hogy a szín ugyan gyönyörű, de a bőrszínemhez nem igazán passzol, no de ez az én saram, hogy rosszat választottam. A rózsaszínesebb nude lesz az én árnyalatom és a barnásabb, a sárgás inkább a porcelán bőrűeknek lehet jó (tanulság levonva!). :)


Lemosni könnyű, ennek örültem. :)











Összességében szerintem nem érdemli meg a sztárolást és ár/érték (2999 Ft) arányban sem jó ez a lakk. Hozzáteszem, hogy nem próbáltam még elég OPI lakkot, lehet csak ez a szín elhibázott (de még két OPI várja a tesztelést). Negatívumokat rendesen tapasztaltam, túl folyékony a lakk, nem képez szilárd, vastag réteget, rossz a fedése, lassan szárad és hamar kopik. Pozitívuma a csillogása és hogy nem pattan meg, inkább kopik. 


Pontok: 5/2

Ti próbáltátok már valamelyik OPI lakkot? Mi a véleményetek?

 Maximum akcióban fél áron ruháznék be rá, valószínű nem sok ilyen márkájú lakkom lesz, hiszen márkanévért nem fizetek, csak ha minőséggel párosul.

Egyéb OPI bejegyzés:
OPI paletta teszt és OPI Unboxing videó


51 megjegyzés :

  1. Egyetértek Veled, én sem értem mivel tud többet ez a lakk egy egyszerű Moyránál vagy Catrice-nél.

    A posztodban a képeknél elcsúsztak a mondatkezdések.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elkeserítő, mennyire fel tudnak kapni egy drága, de minőségtelen márkát... Köszi, hogy szólsz, a technika kifogott a poszton, javítom...

      Törlés
  2. A világos színek elég sok lakk esetében nem fednek sehogy egy rétegben, próbálj ki egy sötétet és nem fogsz csalódni. Mivel orvostanhallgató vagyok, csak semleges színűre festem a körmöm és mivel nincs időm semennyit vacakolni heti egynél többször, megkerestem az én színemet, sok próbálgatás után hajlandó voltam ezt a nagyobb összeget rááldozni - azóta egy sötétrózsaszínes nude OPI lakkal festem a körmeim már több hónapja, gyönyörűen fed, csillog és nagyon gyorsan szárad.:) Négy rétegben nyilván nem, de szerintem egyik lakk sem. Nekem külön plusz, hogy nem lesz vastag tőle a körmöm, bár nekem szerencsére elég erősek alapból, úgyhogy ezzel pont fordítva vagyok, mint te. Nekem is a végén kopik egyébként, viszont rendszeresen meg is pattan, de tekintve, hogy rendszeresen erős fertőtlenítőkkel mosok kezet, ez nem csoda. Csak összehasonlításképp a kórházi fertőtlenítők, amikkel befújkálom magam minden egyes betegvizsgálat stb előtt-után-közben, szó szerint elkezdték leoldani a korábbi körömlakkjaimat. Szerintem ha az embernek megvan a saját színe, amihez ragaszkodik, érdemes egy minőségi lakkba befektetni. Persze ezt is próbálgatni kell, nekem is van pl. egy botrányosan szar piros l'oréal lakkom, ami csak arra jó, hogy télen passzióból festegessem a lábkörmeimet.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez a lakk szerintem rossz úgy ahogy van. Tudom, hogy a világos árnyalatok a kényesebbek ezért ezzel kezdtem a tesztelést, viszont egy piros és egy bordó még várat magára, remélem azokban nem csalódok. Köszi, hogy reményt öntöttél belém, akkor még nem írom le a márkát magamba. Viszont márkától függetlenül szerintem vannak jó és rossz lakkok és ez alapján a tapasztalat alapján nem igazán ér meg ilyen horribilis összeget sajnos szerintem.

      Törlés
  3. Nekem egy darabom van, egy bogyószín. Kíváncsiságból vettem én is, de hozzád hasonló véleményre jutottam: nem rossz, de nem felel meg az ár/érték arány. Vannak sokkal jobb lakkok is, lényegesen kedvezőbb áron.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon vártam a WOW érzést, de legalábbist azt a színvonalat amit a Moyra hoz és ennél az árnyalatnál ez teljesen elmaradt. Szomorú vagyok és kicsit bánom, hogy ennyi vágyakozás után ilyen pofára esés ért. Remélem a másik két lakk elfogadhatóbb lesz minőségileg.

      Törlés
  4. Igaz, nekem homoklakkom van, de az isteni! Egyébként a lakk alján lévő papíron látható az árnyalata. :) A világos lakkok valóban sok rétegben fednek csak, de valahogy hihetetlen, hogy egy óra volt mire megszárad. Vártál valamennyit a rétegek között?
    Ne add fel, jók az OPI lakkok, szerintem megéri az árát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A homoklakkok általában tapasztalatom szerint minden márkánál szuperek. :) Egy óra volt tényleg, megdöbbentem nagyon rajta. Az első réteg még elég normális idő alatt száradt meg, a második már sokáig tartott, a harmadik és negyedig meg egy élet volt, mivel nagy körömlakkozó vagyok, így addig nem kenem fel a következő réteget, míg az előző nem csontszáraz. Eddig nem győzött meg, hogy áráért értéket adna, de még nem adom fel, ha már van két másik lakkja is nálam. :)

      Törlés
    2. Ja akkor azért nem láthattam a számát, a papírkája nincs rajta... :S

      Törlés
  5. Én is teszteltem egyet, ami nem világos, fedőlakk nélkül szerintem borzalmas... http://barbisminkesszepseg.blogspot.hu/2014/11/teszt-opi-lakk.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kiváncsi vagyok most már nagyon a pirosra, holnap felkenem.

      Törlés
    2. Remèlem neked bejön majd. Fedőlakkal jól bírja...

      Törlés
  6. Nekem egy vörös/pirosom van az OPItól és imádom. Szépen fed 2 rétegben, gyorsan szárad és nem érzem, hogy valami maszlag lenne a körmömön... Egyébként röplabdáztam is vele elég intenzíven, és egy hétig bírta, ez ugye négy edzés... és csak péntek-szombat körül kezdett lepattogzani. Szóval én iszonyatosan meg vagyok vele elégedve. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Add, hogy így legyen a piros árnyalatnál nekem. Amúgy egy karácsonyi kiadású piros most le van fél árra akciózva a Müllerben. :) Köszi, hogy megosztottad velem a véleményed. :)

      Törlés
  7. nekem több lakkom is van már az OPI-tól, minik és nagyok egyaránt. én megvagyok velük elégedve, persze teljes áron sose venném meg őket, de szerintem nem rosszak egyáltalán. a halvány lakkok pedig minden márkánál gyengén fednek. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Horror az ára a tudásához képest. A Moyra lakkok a szívem csücskei, így az a szinvonal az elvárásom a körömlakkok terén. Nekem azoknak a világos, nude színei is tökéletes fedést adnak két rétegben és nagyon gyorsan száradnak, ami nekem alap egy lakknál, hiszen elég pörgős életet élek. A fénye tényleg nagyon szép az OPI lakknak ez, amiben felülmúlta a legtöbb körömlakkot, amit eddig próbáltam. Mindenesetre, ha OPI lakkot választok valaha is megint, akkor biztos, hogy sötét árnyalatút fogok. Most a Picture Polish lakkokkal szemezek hátha azok hozzák a nagy márkával arányos minőséget. :)

      Törlés
  8. biztos eredeti ez a lakk? csak mert ha nincs rajta az árnyalat név/matrica az alján, az már egyből gyanús... a szaga hasonlóan. az opik nem szoktak irtó büdösek lenni, csak a hamisítványok.

    egyébként árnyalatfüggő is a minőség, a világosabbak szinte egyik márkánál sem fognak jól teljesíteni sajnos. Nekem kb 10 OPI lakkom van, mindegyiket imádom, mert gyönyörűek a színek, extra gyorsan száradnak, és nem pattognak le. megéri az árát. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az OPI Magyarországtól van, szóval egészen biztos a forrás. :) Eredeti, a szagra meg lehet csak én vagyok érzékenyebb, de nekem nem az általam használt körömlakkokra emlékeztető az illata/szaga.

      Tényleg remélem, hogy csak rossza szín választás, főleg hogy egy pirosat beszereztem a napokban még.

      Törlés
  9. Sok OPI lakkal volt már dolgom, de egyiknél sem tapasztaltam olyat, hogy büdös vagy nem szárad meg. Neve mindegyiknek van, úgyhogy szerintem is gyanús, hogy nincs semmi jelzés a tiéden.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az enyémen sem volt semmi matrica. és Sógornőmén se volt. Mi ajándékba kaptuk a Marionnaud üzletben...

      Törlés
    2. Eredetei az OPI Magyarországtól van, szóval nem is viszonteladóktól. Azt mondták, hogy leeshetett a neve az aljáról, a másiknak rajta van, ami onnan van. A szaga meg ugyanolyan mint a Müllerben vásárolt lakknak, csak engem meglepett, hogy kicsit furább az illata, engem a százforintos lakkokra emlékeztet (ez van). Lassan szárad már a második réteg is sajnos, én mondjuk a Moyra tudást várom el minden körömlakktól, és türelmetlen tipus vagyok. De botrányosan nehezen száradt meg ez a lakk, mondjuk a fénye kicsit kárpótol.

      Törlés
  10. Az egyik kedvenc márkám, soha nem volt még szerencsém büdös, lassan száradó darabbal, de persze ez nem azt jelenti, hogy nincs hasonló a kínálatukban. A világos színek egyébként valóban nehezen fednek, de nagyon sok pontosan így van kitalálva (lsd. new york city ballet soft shades)
    Tényleg nem azt mondom, hogy minden egyes lakkjuk hú de szuper, de amiket vásároltam, azokkal teljes mértékben elégedett vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nekem,nem vált be, de remélem csak beleválasztottam. Ma felkenem a pirosat és meglátjuk. :) Köszi a véleményt, kicsit visszajött a reményem. :)

      Törlés
  11. Nekem egyetlen OPI lakkom van, egy rozsdás árnyalat. Én nem tapasztaltam, hogy büdös lenne vagy, hogy nehezen szárad. Mivel ugye pigmentáltabb szín ezért nekem elégvolt két réteg. Mondjuk én minden ilyen nude árnyalatnál úgy járok -legyen az drága vagy olcsóbb-, hogy minimum 4 réteg mert különben elfolyik és nem látszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó a büdös jelző lehet erős volt, mert többen megjegyzitek, én érzem azt a fura higitósabb szagot, ami engem zavar. :) A Moyrának a világosa nude lakkjai is szuperül fednek tapasztalatom szerint, így ezt elvárnám egy 3000 Ft-os lakktól is, bár lehet csak én vagyok ilyen nagy elvárású. :)

      Törlés
  12. Most megszámoltam, jelenleg 15 opi lakkom van és szinte mindet szeretem és bármikor nyugodtan vennék. Egy kivétel van egy régebbi téli kollekcios lakkot vadásztam le nagy nehezen, na az híg és büdös és az fed 3-4 rétegben ( mondjuk gyönyörü,szal megéri) de az a gyanum h mivel régebbi volt felhigították a boltba, lehet te is így jártál. A többi nem igazán büdös, az állaguk is kellemes. A nevének amúgy az alján lévő matricán kéne lennie. Remélem a többivel szerencsésebb leszel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az OPI Magyarországtól van, szóval egészen biztos a forrás. :) Eredeti, a szagra meg lehet csak én vagyok érzékenyebb, de nekem nem az általam használt körömlakkokra emlékeztető az illata/szaga.

      Tényleg remélem, hogy csak rossz a szín választás, főleg hogy egy pirosat beszereztem a napokban még.

      Törlés
  13. Nem próbáltam még, mostanság szerettem volna, de azt hiszem, ennek tekintetében én is inkább max akciósan venném meg.
    Persze, lehet, hogy nem mindegyik ilyen, személy szerint, hálás vagyok ezérta bejegyzésért, és még fogok olvasni lehetőleg minél többet, olyan termékekről amiket ki szeretnék próbálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem, ha választasz, akkor sötét színt és akciósan, mostanában a Müllerben láttam több akciósat is 1500 Ft-ért. Próbaképp csak így éri meg, aztán hátha beleválsztasz és jót fogsz ki. :)

      Törlés
    2. Igen, mindenképpen inkább valami "extrábbat" szeretnék, sötétet csillámokkal vagy legalább valamilyen más hatása legyen. Alapszínekből, amik olcsóbb és tudomásom/tapasztalatom szerint is jó minőségű lakkok között is megvannak, én nem vennék drágábbat. A Moyra meg a Miss Sporty lakkok például nekem nagyon bejönnek, és az 1000 Ft-ot sem éri el. :)
      Ha drága lakk, akkor mindenképpen tudjon valamit, és legyen olyan minősége amit az ember el is vár. :)
      A Dance Legend is nagyon piszkálja a fantáziámat, az a gyönyörű türkíz árnyalat, a szintén gyönyörű csillogásával, egyértelműen a "kell" kategóriába tartozik, muszáj megszereznem, nnyira szép! :)
      Köszönöm a tipet a Müllert illetően, azt hiszem, hozzám legközelebb csak Szombathelyen van, de járunk azért oda, ha legközelebb megyünk feltétlen benézek a Müllerbe.

      Törlés
    3. Nincs mit. :) Én a Picture Polish lakkokkal szemezek, szerintem azokban nem csalódnék, bár az áruk elég horror, de a Grace és a Scarlett akkor is az enyém lesz egyszer. :) A Dance Leged is nagyon mutatós lakkokat gyárt le a kalappal előttük, lehet őrájuk majd még benevezek. :)

      Törlés
    4. Szemezek én csaknem az összes Nailland illetőségű lakkal. :) De a Dance Legend az, amit igazán szeretnék az elsők között. Elég drága ott a lakkok többsége, de azt hiszem, megérik az áraikat, én eddig csak jót olvastam róluk. :)

      Törlés
    5. Azokról én is csak jót olvastam és nagyon különlegesek. :)

      Törlés
    6. Így van. :)
      Noha nem próbáltam még, de nem fogok csalódni szerintem. :)

      Törlés
  14. Nem rég találtam rá a blogodra és olvastam el jó pár posztot. Nagyon szeretem, ha valaki véleményez egy terméket, viszont azt nem teljesen fairnek, hogy egyetlen lakk alapján leírtad a márkát. Az általad kiemelt jellemzők alapján (vékony ecset, kellemetlen szag) ez a lakk minimum 9(!!!) éve lett gyártva, tehát ha nem megfelelő körülmények közt tartották, akkor simán lehet hogy a minősége már nem olyan, mint "leány" korában. Sok OPI lakkom van, az elsőt kb 4 éve vettem, akkor már 3 free formulával gyártották őket és Pro Wide ecsettel. Eddig egyetlen darabban sem csalódtam, de lehet hogy csak mázlista vagyok :) My Very First Knockwurst pl egy álom, 1 vastagabb vagy két vékony rétegben fedő (nekem) tökéletes nude/rózsaszín lakk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Köszi a véleményed. Igazából most próbáltam ki másik két lakkot, és a véleményem nem igazán változott, azok sötétebbek és így jobban fednek, de továbbra is úgy érzem nagyobb a felhajtás körülöttük, mint a tudásuk. Sajnálom, ha úgy érzed nem volt elég megfelelő a tapasztalatom ebben a témában és azonnal leírtam a lakkot, hiszen többet is beszereztem, hogy megbizonyosodjak a tudásáról. Igaz, hogy itt egy lakkról írok, de első benyomásom már volt a másik kettőről is. Örülök viszont, hogy ha neked bevált és megtaláltad az OPI-ban azt a lakkot, ami megfelel az igényeidnek. :)

      Törlés
    3. Mi volt a másik kettő? Sajnálom, hogy ennyire nem jöttek be :(

      Törlés
    4. Egy piros a mostani karácsonyi kiadásból (Müllerben vettem) és egy bordó, ami az OPI-tól érkezett. Engem nagyon zavar, hogy a köröm vonala, ahol már nem fedi az ujjam látszik, azt képtelen befedni a lakk. Ezek egy fokkal már jobbak, de az én elvárásaimnak kevesek így is sajnos. :(

      Törlés
  15. A Rossmannban a Lovely Baltic Sand kék színű lakkjából, mondhatni szerencsés alapon jutottam hozzá ehhez az egyhez a három körül, amik a displayen voltak. Ez az egy volt ugyanis normális állapotban. Na de a másik kettő... Azok közül az egyiknek az üvegből a lakk végigfolyt az oldalán, a másiknak meg az üvege volt eltörve a csavaros rész alján. Jobban oda kellene figyelni azért egy boltban az ilyesmire. Remélem, ez csak egy ilyen véletlen, mert eddig a Rossmannban sem volt jellemző az ilyesmi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Lovely lakkok szuperek, főleg a homok lakkjai és megfizethetőek. Sajnos a drogériákban sokan próbálgatják, leejtik a termékeket, ezért történhetett ez. :(

      Törlés
    2. Megszerettem a homok lakkokat, lesz még pár darab! :)
      Igen, azt hogy próbálgatják, én is látom sokszor, és az a legszomorúbb, hogy nem is akarnak vigyázni. Van ahol teszter is hiába van, kibontják a másikat, amit nem lenne szabad. Akik ezt csinálják, azokat a biztonsági őr is jobban figyelemmel kíséri mint más vásárlókat... De akkor miért nem szól nekik? :/
      Most már én is megnézem, de csak azt, hogy nincs-e beszáradva, nem-e törött az üveg, meg ilyesmik, de én vigyázok mindenre, és ha hibátlan terméket találok megvizsgálni, azt rögtön teszem is a kosaramba. Ezt csak akkor csinálom, ha biztosan megveszem amit megnézek. Olyat, ami eleve hibás, amit más tönkretett, gondolom nem csak én nem szeretnék megvenni.

      Törlés
    3. Én is imádom a homok lakkokat amellett, hogy különlegese, még szuper tartósak is.
      Már másodjára járok úgy, hogy a termék, amit megveszek, már fel volt bontva, és valami bunkó teszternek használta és beletúrt. Már nem azért, de a boltba se kortyolunk bele a kakaóba, vagy harapunk bele a rudiba... utálom az ilyen lányokat, nőket.
      Az eladók nem lehetnek mindenki nyomában, így ők nem felelősek ezért, dolgoztam boltokban, lehetetlen ilyen dolgokra is odafigyelni. Az is megvan szabva milyen gyakran igazítják az állványokon a termékeket. A biztonsági őr se tud nyilván mindenhol ott lenni, ráadásul engem például zavar, ha a hátam mögött lesi mit nézegetek. A nőknek kéne normálisabbnak lenni és a tesztereket használni szerintem.
      Most ár én is ki fogom nyitni, amit megveszek, mert nem akarok kipróbált rúzst, vagy szemhéjfestéket hazavinni, mert akkor még otthon fertőtleníthetem, mert ugye ki tudja ki próbálgatta. Ráadásul a blogra szeretem szűzen befotózni a dolgokat, nyilván úgy mutatnak legszebben.

      Törlés
    4. Rendben i van, persze, meg az eladók dolga igazándiból az, hogy segítsenek a vásárlónak ha az kéri, meg nyilván a kiszolgálás. De ha a biztonsági őrnek a szeme láttára csinálják, látja, és nem szól nekik... Hááát...
      Ki nem próbálom, de jól meg fogok nézni mindent amit meg szeretnék venni, és tényleg ha nem hibás amit megnéztem, akkor az megy is a kosaramba.
      ...és igen! Igazad van, mert tényleg minősíthetetlen amit némelyik lány/nő művel a boltokban. :/ Szóval, ahogy mondod! Nekik sem ártana viselkedni!
      Az őr itt nem néz, de ha nem akarja, akkor is látja, hogy mi folyik a boltban, és mégsem szól, ezt furcsálom. Persze engem is idegesítene ha folyton a nyomomban lenne az őr vagy az eladó/eladónő, hiszen nem lopni, és nem sminkelni/körmöt festeni megyek a boltba, hanem vásárolni, még hogyha vannak is olyanok akik ezt teszik.
      Egyszer valaki azt mondta, az ilyesmihez bátorság kell... Szerintem inkább pofa. (Bocsánat!)
      De tényleg... Az is milyen lenne már, hogy bemegy egy szupermarketbe például, és iszik a kakaóból, beleharap a kiflibe és aztán mintha mi sem történt volna?
      Homok lakk: még szeretnék én is néhány darabot, igaz kezdő lévén én egyelőre csak a Lovely homok lakkjairól tudok. Olvastam, hogy a Moyra flottájában is fellelhető néhány darab, nekem az Essence Color&Go Sparkle Sand Effect lakkom is az, bár fele annyira sem érezteti azt a hatást amit a Lovely lakkom, de a Mis Sporty Crush On You lakkom fedés nélkül ugyanolyan érdes mint a Lovely.

      Törlés
    5. Szerintem egyes boltokban ki van adva a biztonsági őrnek, hogy milyen esetekben lépjen közbe. A DM-ben láttam már, hogy rászólt lányokra, hogy ne nyissák ki a terméket. Mondjuk ez is elég kényes, mert ha te csak azt nézed meg, hogy nem nyúltak e bele és rád szól a biztiőr, akkor az megalázó és valószínű kikerülöd azt az üzletet.
      Homoklakkokból nagyon jók a Moyra lakkok, nekem elég sok van belőlük. A Moyra márka amúgy is a szívem csücske, hiszen 500 Ft körüli összegért nagy mennyiségű szuper lakkot árulnak. :)

      Törlés
  16. Igen, ez bizony nehéz ügy, de ez legyen az életben a legnehezebb! :) Semmi más.
    Moyra lakkot felénk csak egy üzletben lehet kapni, ajándékboltban, de ott elég kevés van belőle és nem túl széles a választék sem. Talán ha hét féle lakk van összesen.
    Nem tudom, hogy melyik üzletek azok, ahol többfélét lehet kapni sajnos a DM-ben, a Rossmannban meg a Tescoban nincs is. Pedig beszereznék néhányat, főleg, hogy nyomdázásra is kiválóak, úgy olvastam. :)

    VálaszTörlés
  17. Szia! Sajnálom, hogy ilyen negatív volt a tapasztalatod ezzel és a másik OPI lakkal. :( Ahogy néhány előttem szólónak, nekem is több OPI lakkom van világosabb és sötétebb is, és egytől-egyig nagyon szeretem őket, egy álom dolgozni velük. Egy ideig azon tűnödtem, hogy azt írtad, az ecset olyan, mint az Essié. Ez meglepett, mert az Essinél legalább 3-szor olyan vastag az ecsete azoknak, amiket én ismerek. Aztán igaza lehet az egyik kommentelőnek, és talán a te lakkod tényleg a régebbi, vékony ecsetes kiadásból való. Remélem, lesz lehetőséged kipróbálni egy lakkot az újabb kiadások közül is, és megtapasztalod, amiről többen is írtunk! Engem a rabjukká tettek az OPI lakkok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáltam egy karácsonyi kiadást is az se nagyon jött be sajnos. :(

      Törlés
    2. :( Sajnálom! Még szerencse, hogy van 1000 másik márka a piacon, amit te is szerethetsz! ;)

      Törlés
    3. A kedvencem a Moyra, annál eddig nem találtam jobbat. :)

      Törlés