2015. január 17., szombat

Takaró alatt-OUTFIT

Anyukám poncsóját már évek óta szívesen viselem, viszont amióta beköszöntött ez a trend már nem néznek benne furcsának. Legújabb darabomat mutatom meg Nektek, amit indián jellegű motívumok díszítenek.



Ennek a poncho vásárlásnak története van. Sose vettem még semmit a Springfieldben, csupán Botond érdeklődött ezután az üzlet után, így néha betévedtünk. Egyik ilyen alkalommal láttam meg ezt a ruhadarabot és persze azonnal megdobbant a szívem, de 10000 Forintot sajnáltam érte. Karácsony utáni leárazásnál már 6 ezer Ft-ot megért, így Botondtól megkaptam.


 Mivel vékonyabb az anyaga, így minden évszakban viselhetem, a hűvösebb nyárestéktől az enyhébb téli napokon át. Abszolút kabátbarát, hiszen lazán befér még a szűkebb fazonú szövetkabátjaim alá is.

Nem akartam elvonni a domináns ruhadarabról a figyelmet, így egy egyszerű fekete felsőt vettem alá és egy bőr rövidnadrágot, hogy a vagány hatást erősítsem. 


 A poncsó mintája és a színösszeállítása elmondhatatlanul tetszik, a bordó, szürke, barna és a mélykék ezen kombinációja nagyon mutatós. A belső oldala pont az ellentéte, így kifordítva is simán viselheti az ember.

Övvel viselve nagyon játékos és jól kiemeli a derék vonalamat, önmagában is öltöztet. Én egy vékony fonott övet választottam hozzá, ami nem vonja el a figyelmet a ruhadarabról.


 A csizma egy régi darab, egy olasz bőrből készült lábbeli, amit hímzések díszítenek. A kopásának köszönhetően nagyon rusztikus és jól mutat szerintem a poncsóval.






















A borítéktáska méreténél fogva nagyon praktikus darab, a szegecsek pedig vagánnyá és feltűnővé teszik. 




















A bizsukkal itt bánhattam volna gazdagabban is akár, de most nem tettem. Egy bronz tollas nyaklánc szerintem elegendő volt a rohanós hétköznaphoz. Pár karpereccel fel lehet még a hasonló szetteket dobni.



















 Smink:
A legújabb trendnek megfelelően kevesebb kontúrozást használtam, de meg kell állapítanom, hogy nem fogok túl sokszor ennek a divatnak az oltárán áldozni. :)

Alapozó: Alverde
Bronzer: Alverde

Szemöldök: Essence
Szemhéjtus: MAC
Szempillaspirál: Essence
Homlokránc: túlzott napsugárzás :)


















OUTFIT
Poncho: Springfield
Csizma: Olasz bőr
Felső: New Yorker
Rövid nadrág: Vera Moda
Harisnya: F&F
Táska: Háda

Osszátok meg a véleményeteket kommentben. :) Hogy tetszett a szett? hogy álltok a poncsókkal?







5 megjegyzés :

  1. Hihetetlenül jól áll neked ez a poncho. Igen, ezt tudni kell viselni mint ahogy Te! :) Én gyerekként hordtam ilyet utoljára talán az óvodába, sajna nagyon sportos vagyok még egy szövet kabátom sincs, csak dzseki hátán dzseki, meg dzseki. Rajtad nagyon nagyon ütős!!!!!!!! Még sok ilyen outfit-et!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :) Még biztos lesznek ezzel a poncsóval is outfittek, nagy szerelem lett. Régebben és is lazán öltöztem, farmer és tornacipő, aztán rájöttem, hogy milyen sokféle ruhadarab emelheti ki még az alakomat és most már kaméleonként igyekszem minden stílusban próbálkozni. :)

      Törlés
  2. Nagyon jól áll és nagyon csinos :)

    VálaszTörlés