2015. február 16., hétfő

Tavasz csalogató NYEREMÉNYJÁTÉK

Jöjjön a tavasz! Most egy nyereményjátékkal szeretnék hangolódni, a virágos, szerelmes évszakra. 


Feltételek

-Lájkold a Kialakító Facebook oldalát: https://www.facebook.com/kialakito
-Oszd meg a játék képét a Facebook oldaladon: ITT TALÁLOD
-Írd meg kommentben mit szeretsz a Kialakító blogban, vagy melyik a kedvenc cikked és a e-mail címedet, amin értesíthetlek. ITT
-Iratkozz fel a Blogra: http://kialakito.blogspot.hu/

Játék időtartalma: 2015. Február 16- Március 8. 
Március 9-én sorsolok és a Facebook oldalon hírdetem ki, valamint írok üzenetet a nyertesnek.

Nyeremények

-Essence All about Candies szemhéjpúder paletta
- Essence Love Pink szájfény
-Moyra francia manikűr szett
-Moyra Gel Look
-Ziaja kecsketejes krém
-Aussie Miracle Moist sampon
-Hajgumi ami nem húzza a hajad és nem töri

Lentebb külön képeket is láthattok








12 megjegyzés :

  1. Akinek nincs facebookja az tud jelentkezni? Mondjuk ha megosztjuk twitteren?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben, a linkjét a twitterdnek, vagy a megosztásnak tedd ki, vagy ird meg ide a tweeter neved. :) és felírlak a listára. :)

      Törlés
    2. Köszi a választ :)

      Dream néven követlek.
      Twitter nevem kissniki765
      https://twitter.com/KissNiki765/status/572476965552328704

      Törlés
  2. Szia! jelentkeztem a játékra

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Jelentkeztem a játékra.

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Mivel nincs facebookom, így twitteren tettem közzé és szeretnék jelentkezni a játékra :) Mit kell még tennem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. semmit, felirtalak. :) Itt is kiirom majd a nyertes nevét, ha netán te nyernél, vagy aki itt játszik az lássa. :)

      Törlés
    2. Köszönöm, aranyos vagy! :) Bocsi, h nem nagyon követlek insta-n, de elromlott a net a telefonomon :S
      Figyelek majd!

      Törlés
  5. Szia!
    Jelentkeztem a játékra.

    VálaszTörlés