2015. február 7., szombat

Téli pasztell álom-OUTFIT

Télen én kifejezetten szeretek pasztell színekbe bújni, ezzel is megidézni a tavaszi hangulatot és ráadásnak ezek az árnyalatok mindig jókedvre derítenek. Most egy érdekesebb, komplexebb outfitet mutatok Nektek, ami megidéz és egybeolvaszt több stílust, hangulatot. 




A szoknya nagy vágyam volt, amióta megláttam a New Yorkerben, de az árával nem tudtam kibékülni, így megvártam, amíg leakciózták. Szerintem csodásan fest ez a szövet anyagból készült, pasztell rózsaszín szoknya, ami egyszerre kislányos és Barbie babás hangulatú. 



Ehhez választottam a kedvenc blúzomat, amit vizsgákra szeretek felvenni, de a hétköznapokban is megállja a helyét. A zsabót nemrég találtam nagymamám szekrénye mélyén, ezzel dobtam fel az amúgy egyszerű fehér inget. 







A menta színű zsabó remekül kiegészíti a szoknya színét, és kellemes feszültséget teremt a szetten belül, kicsit fagyis hangulatot ad a fagyos tájnak. 



A fehér színt még szerettem volna erősíteni a táska választással, hiszen télen sem kell a világos darabjainkat a szekrény mélyére rejteni, bátran viseljük azokat!


A szoknya fazonja, A vonalú rakott jellegű derékban húzott. Imádom ezt a fazont és ajánlom minden vékony derekú és vastagabb combú, nagyobb fenekű sorstársamnak, mert szuperül leplezi a kényesebb részeket.






A blézer koronázza meg az egész összeállítást és ezzel egy kicsit kalózos hangulatot ad, hatalmas kontrasztot teremtve a pasztell színekkel. Ez a feszült harmónia, vibrálás a stílusom része, szeretek meghökkenteni, de mégis kellemes összhangot teremteni az öltözködésemben.




A blézeren arany sújtásos, flitteres vállmegoldások a figyelemreméltó részletek, amik nagyon érdekessé és különlegessé teszik ezt a ruhadarabot. 

















Természetesen harisnyán most sem spóroltam, mivel hideg volt, így hármat is felvettem, így télen is simán viselhetünk mini szoknyákat.


A cipőt sokszor láttátok már, mivel igen kedves darabom, szerintem minden téli, nőies Összeállításhoz szuperül illik ez a bokacsizma. 


A ruha részletei nem bírták volna el az egyéb kiegészítőket szerintem. Nem szeretem túlzásba vinni mostanában az ékszereket, ha hangsúlyosak a szett elemei.









Smink:

Alapozó: Vichy
Szemhéjtus: MAC
Szempilla: Essence
Bronzosító: Urban Decay

A No Makeup divatja miatt egyre természetesebb sminkeket fogunk készíteni idén magunknak. Ennek jegyében egy vékonyabb tusvonalat és egy kis bronzert, szempillaspirált használtam csak. Az alapozót pedig a kezemmel dolgoztam el a természetesebb hatásért. Ehhez a pasztell vonalhoz szerintem szuperül illik a kevés, láthatatlanabb smink.








Szett:

Szoknya: New Yorker
Blézer: New Look
Blúz: New Yorker
Zsabó: Vintage
Cipő: H&M
Harisnya: F&F
Táska: Ázsia Center



Mit szóltok a szetthez? Ti viseltek télen világos, netalántán pasztell színeket?