2015. február 15., vasárnap

Vidám mosolyért! Rimmel Keep Calm TESZT

Még sajnos nincs itt a tavasz és én sem úszhattam meg a cserepes ajkakat, pedig mennyire reméltem. A Rimmel Keep Calm and Play ajakápolója pont jókor érkezett hozzám, hogy a cserepes, repedezett számon segítsen.


A Rimmel bemutatja az új, hidratáló, színezett
Keep Calm Lip Balm ajakbalzsamot
(amit a márka ígér)

Ha ajkaid fénytelenek és színtelenek, NE ESS KÉTSÉGBE! Keep calm… and lip balm.

A Rimmel London bemutatja a vadonatúj Keep Calm Lip Balm hidratáló ajakbalzsamot, mely friss színt ad ajkaidnak, csókosan érzékivé varázsolva azokat. Nemzedékünk kényeztető tökéletessége! A „londoni” ajkak balzsamosan ápoltak, mivel a Keep Calm Lip Balm ultra-tápláló, hosszantartó formulája hidratáló olajokban gazdag. Ez az erőteljes kis balzsambomba nyugtatja, puhítja és megvédi ajkaidat a kiszáradástól.

Keep Calm and Shop, Kiss, Rock, Play or Party (Vásárolj, Csókolj, Rock, Játssz, Partizz)

A paletta nagyon változatos. A halvány árnyalattól (azok számára, akik szeretik a nude színeket) az ütős rózsaszínig terjed – mindenki találhat megfelelőt minden napra. A Keep Calm and Shop (vásárolj) tiszta szín; a Keep Calm and Kiss (csókolj) édes sorbet-rózsaszín; a Keep Calm and Play (játssz) meleg magenta; a Keep Calm and Party (partizz) élénk ametiszt árnyalatú. Mindegyik leheletnyi finom színt ad ajkaidnak, miközben egész napos védelmet biztosít.




TESZT

Nekem a meleg magenta árnyalatú játszós ajakír van meg, amit imádok, mert szuper a bőrtónusomhoz.

A csomagolása nagyon figyelemfelkeltő és vidám, vibrál a neonos zöld színű felirat a korall piroson.










Emellett remekül zár, viszont a műanyag nekem kicsit sérülékenynek tűnik, de a jövő zenéje, hogy fogja bírni a káoszos táskámban a strapát.








Illata és íze teljesen a sztenderd rúzsoké, vagyis garantáltan nem ezt fogjuk becsemegézni és nem azért fogjuk kenegetni az ajkunk, hogy a diéta közben érezzünk valami finom ízt. Ez szerintem jó hír, hiszen én azok táborát erősítem, akik a fincsi ajakíreket benyalogatják és ennek hatására tuti kifújja a számat a szél.










Kétszer elegendő volt bekennem a számat és nap végére a megviselt ajkaim ismét normál állapotukba kerültek. Másnapra pedig a berepedés is elkezdett begyógyulni, így a tudásával is elégedett vagyok. Nem egy agyon hidratáló készítmény, de az átlagosan kiszáradt ajkaknak vidám felüdülés, no meg színes kaland.
Matt szájfények alá nem ajánlom, mert kevésbé hidratál, így könnyen cserepessé válik a szánk.









Aki komolyabb hidratálásra vágyik, annak nem ez lesz a kedvence, viszont aki szép színű és hidratált ajkakat szeretne annak tökéletes választás lesz. Nekem tökéletesen elég ez a szintű ápolás, így bekerült állandóra a táskámba.
Kicsit erősebb színt vártam tőle és több hidratálást, ezért vonok le egy pontot, de ha nem lettek volna túlzó elvárásaim maximálisra értékeltem volna. :) 

Pontok: 5/4