2015. április 13., hétfő

A fürdőszobában legjobb sütizni!-BOMB újdonságok

Hónapokig csak szemeztem a Müller drogériában sorakozó fürdősütikkel és a honlap kínálatával, aztán egy akciós fürdősütit beszereztem, jelzem elég szkeptikusan és BOMB Cosmetics függővé váltam. 









Amit a márka ígér:


A Miss Áfonya Szappan őrülten gyümölcsös érzete egy valódi illatbombát dob az érzékeidre, és elűzi a fáradtságot a mandarin és a bergamott olajok hathatós segítségével.

Eszmélet szép, bár ezen már meg se kéne lepődnöm, hiszen a BOMB terméke sajátossága a csodás, elragadó külső. Az áttetsző szappan, kék és lila színben játszik, de nekem a csigavonalra emlékeztető spirál benne a kedvencem. Vajon virág minta is lehetne benne? :)
Vizesen még inkább áttetsző drágakő hatását kelti a szappan. :)



Az illata áfonya domináns, amit én imádok, nem az a túl édeskés illat, inkább kicsit fanyar. Emiatt volt bennem egy kis para, hogy a bőrömön mindez milyen illatként fog megelevenedni, de nagyon kellemes használat közben is. A mandarin aromáját én nem érzem, viszont enyhe virág illatot igen, lehet baj van az orrommal :D

Fürdés után hosszú órákig érzem magamon ezt a mesés, frissítő illatot.







Használat viszont elég nehézkes, mert ez a lelépős fajta szappan, ami megszökik, kicsúszik az ember kezéből, egyszóval nagyon csúszóssá válik, egy kapkodós reggelen nem ehhez nyúlok, de az esti relaxáló fürdőknél előszeretettel használom. 









Hidratálása közepes, de mivel nem egy krémszappan nem is vártam tőle durva táplálást. A bőrömet, még a száradásra hajlamos helyeken se szárította.



A szappan szerelmesei ITT nézzenek szét, nem fognak csalódni!

Pontok: 5/4 Csúszós darab, csupán ezért vontam le egy pontot.



Kék lagúna Fürdősüti

Amit a márka ígér:


Táncolj az idilli Kék lagúna habjaiban, és engedd, hogy a friss virágillat, a majoranna és a rozmaring illóolajával karöltve, elrepítse érzékeidet távoli partokra, egzotikus tájakra.

A neve nagyon találóra sikeredett szerintem és az illat kombinációja oly mértékben levett a lábamról, hogy amikor megérkezett azonnal ki is próbáltam. Ebből egy raklapnyit is el tudnék használni.














Hihetetlen jól pezseg, ahogy vizet ér, enyhe kékes színt ad a fürdőnek. Jól látszik, ahogy a jótékony olaj a víz felszíné lebeg és miközben élvezem a meleg vizet, aközben hidratálja a bőrömet. :)

Igen szuperül hidratál, még pár nap, sok fürdés után se igényli a bőr a testápolót.

Az illata még a másnapi zuhanyzás előtt is jól érződött, tehát ebben is verhetetlennek bizonyult. :)


Pontok: 5/5



Áfonyás móka Fürdőbomba




Amit a márka ígér:

Mint egy áfonyás jégkrém mókás fagylaltkehelyben, meghintve édes narancs és neroli illóolajjal. A tiszta olajok az érzékeket, a kakaó- és sheavaj pedig a bőrt kényeztetik.







Nos fürdőfagyit már próbáltam, most a bombán volt a sor, szintén áfonyás volt, mint a szappan, de az illata kicsit vegyesebb gyümölcs érzetet idézett meg számomra.




Imádom a színét, nagyon vibráló és vidám a pink a kékkel és persze a szívecskét. Ez a bomba 3-4 fürdéshez is elegendő és nagyon tetszett, hogy a pink "hab" kiszedhető volt belőle, először ezzel csobbantam.







A pink rész rózsaszínre színezte a vizet, míg a kék, ki nem találjátok kékre! :) Eddig nem találkoztam intenzív színű bombákkal, de nagyon tetszik, hogy színes, vidám a fürdővizem. Most már ez is szempont lesz a választásnál, kis plusz vizuális inger. :)


Pontok: 5/5


Pár én idő tippet ITT olvashattok.



BOMB Cosmetics oldala


A kívánságlistámon ezek szerepelnek most. :)




Ti próbáltátok már a fürdő sütiket? Szeretitek a BOMB termékeit?