2015. április 12., vasárnap

Vásárlók MEGTÉVESZTVE!- Aktuális csalódás

Az álom cipő, ami álom marad
Az utóbbi idők legnagyobb csalódását szeretném veletek megosztani, mert nem mindig kék az ég és zöld a fű sajnos. Azért is tartom rettentő fontosnak ezt a bejegyzést, mert meg szeretnélek kímélni Titeket attól, hogy olyan webshopból rendeljetek, ami óriási csalódást okoz, én és Mia már pórul jártunk, sőt azóta böngésztem az oldalakat és rá kellett jönnöm, hogy még mennyien.... A Cin Cin Amica webshop egy óriási átverés, álmot ígérnek és semmit se kapsz! Fekete listára vele, legalábbis én bojkotálom!!!














Őt is szerettem volna


A történet ott kezdődik, hogy tavaly a kedvenc lofterem két év után megadta magát, így már kora tavasszal elkezdtem vadászni egy lapos talpú rohangálós cipőt. Viszont 36-os méretben valahogy sehol se találtam, pedig jártam utána a boltokat rendesen.

Ezután a webshopokat kezdtem böngészni és a Cin Cin Amica oldalán megpillantottam álmaim kacsintós slip on-ját. Pár nap dilemmázás után le is adtam a rendelésem (csütörtökön) két cipőre is. Minden gond nélkül zajlott a szín és a méret kiválasztása, sehol nem volt feltüntetve, hogy hiányozna esetleg a készletből. (Más áruházaknál nem is tud az ember olyannál leütni rendelést, ami nincs készleten.) Nagyon izgatottan vártam már pénteken is a cipellőt, mert azt olvastam nagyon gyorsan szállítanak ki. Aztán Instaramon láttam Miánál, hogy csalódott a webshopban és pár üzenet váltás után eldöntöttem rájuk írok, hogy mikor várható a cipőm, mert szeretném viselni az Elle Fashion Weeken. Nagyon reméltem, hogy nekem megérkezik a választott két cipő, hiszen a Glamour napokat is ezért passzoltam, pedig lehet így akciósan tudtam volna beszerezni átmeneti lábbelit.



Aztán vasárnap reggel megkaptam a választ: 
"Rendelése állapotát a következőre módosítottuk:
Törölve" "Elnézését kérjük, de jelenleg ezekből a termékeinkből nincs az Ön által rendelt méretekben."Nem igazán tudom elnézni ezt, hiszen ugyan anyagi károm nem keletkezett (bár ez relatív, mert lemaradtam így a Glamour kedvezményekről), de mégis átverve és megkárosítva érzem magam. Rabolták az időmet, hiú ábrándokba kergettek és csalódást okoztak, ami messze áll a vevő orientált hozzáállástól.

Azóta olvastam több értékelést is az oldalukon és még a minősége is rossz sokak szerint ezeknek a cipőknek, bár erről ugye én nem tudok nyilatkozni, de érdemes előbb nézelődni a véleményeknél, mielőtt rendelünk. Eddig a magyar webshopokkal csak jó tapasztalatom volt, de ezek után még inkább megfontolom  rendelésem. Rémes érzés, amikor elképzeled, hogy tiéd lesz egy termék és aztán hiába várod, vagy nem azt kapod, amit szerettél volna.



Azután, hogy kitettem a Facebookra az esetem és írtam nekik, hogy ezzel a panasszal a Fogyasztóvédelmet is meg fogom keresni ezt az üzenetet kaptam:

"Kedves Enikő.

büntetőjogban, illetve a szabálysértésjogban a csalás egy vagyon elleni bűncselekmény, illetőleg szabálysértés. A hatályos magyar jog szerint csalást az követ el, aki jogtalan haszonszerzés végett mást tévedésbe ejt, vagy tévedésben tart, és ezzel kárt okoz. Cégünk nem kért öntől és nem is kapott öntől pénzt, így nem károsítottuk meg . Amint láttuk a problémát jeleztük ön felé jelen esetben azt hogy nincs a kért termékből.
 Emellett felhívom a figyelmét a webshopunkon leírtakra miszerint : "A megrendelés befogadásáról a Vevő részére haladéktalanul visszaigazoló üzenetet küldünk. Készlethiány esetén előfordulhat, hogy a megrendelést a Cin Cin Amica nem tudja teljesíteni. Ilyen esetben a Vevőt értesíti. " és "A webáruházban fennálló technikai problémák miatt (méret, készlet vagy ár tekintetében) felelősséget nem vállalunk." 

További szép napot, sajnáljuk hogy átmeneti cipő nélkül maradt"

Ha technikai probléma áll fenn az oldalon, arról is illene valamilyen formában értesíteni a vásárlót és ugye erről már napokkal ezelőtt tudtak. A vevő részére haladéktalanul visszaigazoló mailről annyit, hogy abban sem szerepelt, hogy nincs készleten, napokkal később derül ki, hogy nem kapható a termék. Miánál ez még tovább tartott míg megtudta.

A fogyasztók megtévesztéséről az alábbi jogszabályokat találtam.

Amit leginkább nehezményezek, hogy napokig éltem abban a hitben, hogy lesz cipőm és emiatt már nem kell rohangálnom, rossz érzés, amikor beleringatjuk magunkat egy álomba és kiderül, napokig hisszük, hogy minden oké, aztán jön a hideg zuhany. :S

Eddig egyszer csalódtam csak ebay rendelésben (nem érkezett meg a termék) és egyetlen egyszer sem hazai webshopban és még most is azt mondom, hogy bátran rendeljünk internetről, de ne a Cin Cin Amicától. Én ezek után a boltjukat is messze elkerülöm, mert egy csalódás elegendő volt részemről!

Mia esetét pedig itt olvashatjátok el, érdemes ide kattintani, mert nála is hasonló dolog történt és még hazudtak is a készletről, mert állításuk szerint nem volt már méret, vagy mégis? http://miamay51.blogspot.hu/2015/04/esetem-cin-cin-amicaval-csalodas.html

Persze nem ez életem legnagyobb csalódása és nem dőlt össze a világ, viszont azért fontosnak tartottam, hogy felhívjam a figyelmet erre a buktatóra. Annyi szuper webshop van, ahol ilyen gikszer nem üt be, ezért ne menjen el a kedvünk a rendeléstől.

Mi  véleményetek? Nektek van rossz tapasztalatotok boltokkal webshopokkal kapcsolatban? Osszátok meg kommentben, hogy mások ne járjanak rosszul.