2015. június 23., kedd

Hajfánkkal kontyot, megmutatom hogy csináld!

Pár éve már az egyik kedvenc frizurám a hajfánkkal készült konty, amit nagyon gyorsan el tudtok magatoknak készíteni, lentebb a videóban megmutatom hogyan. A legjobb az egészben, hogy a nyári kánikulában kényelmes viselet, mégis mindig mutatós. Egy esküvőre pedig a legtökéletesebb alkalmi frizura (akár a menyasszonynak is), hiszen rendezett, ünnepi és jól dekorálható. Akár szalaggal körbe köthetjük, virágokkal díszíthetjük, vagy vagány karkötőt tűzhetünk köré. 






Hogy tetszett a videó és a frizura? Érdekelne titeket egy olyan poszt, vagy videó, amiben ezt a kontyot mutatom meg, hogyan dobhatjátok fel?


4 megjegyzés :

  1. Szia, Nagyon szép, Na én nem vagyok valami jó haj témába . Amikor rá teszed a gumis virágost nem szoros kicsit?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Nem szoros, bár rátenni nehéz, viszont így még robban tartja, de ugynúgy lehet akár mű virágokat is beleszúrni a koszorú helyett, de van kifejezetten kontyra való virág szalag. :)

      Törlés
  2. Szia Enikő!
    Ha hullámcsatok helyett egy hajgumit teszel kívülre a konty köré, akkor sokkal gyorsabb és egyszerűbb. :) Ha nagy a fánk és nem menne rá egy hajgumi sem, akkor érdeme "kampós" hajgumit választani. Én összesen 1 hullámcsatot használok, amivel letűzöm a tekerés végén a hajvégem, mert nem szeretem ha egész nap nyomnak a csatok. Klassz a virágos hajpántod. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is rossz ötlet, majd kipróbálom, mert nagyon jól hangzik. :) Kampós hajgumit hol szerzel be? Ahogy én csinálom az a bombabiztos módja, a hurrikánt is kibírja :)

      Törlés