2015. június 17., szerda

Nyár elengedhetetlen kelléke! Evian arcpermet TESZT

Nyáron a napsütés mindig rendbe teszi a bőrömet, így nagyon kevés kozmetikumot szoktam használni. Az egyik nagy kedvencem, ami ilyenkor előtérbe kerül, az az arcpermet, a termál vizek. Amíg a Vichy termálvizét nem próbáltam (ITT találtok tesztet), addig úgy voltam vele, hogy vízért nem fizetünk, maximum ha megisszuk. Azóta tudom jól, életmentő a kánikulában és sokoldalú. Nemrég megvásároltam az Evian termékét és elég gyorsan kiforrt róla a véleményem, amit részletesen olvashattok lentebb. 



Amit a márka ígér: (Forrás:Krém Mánia)



Hidratálja a bőr felső rétegét és ellenállóbbá teszi a környezet hatásaival szemben. A francia Alpokból származó különlegesen tiszta, ásványi anyagokban gazdag, bőrsemleges pH-jú forrásvíz télen-nyáron minden bőrtípust egyaránt felfrissít. Különösen ajánlatos sportoláshoz, kozmetikai termékekkel együtt bőrápoláshoz, nyári melegben napozás vagy autó vezetés közben, várandós anyáknak és érzékeny bőrű kisgyermekeknek.

Kiszerelés : 50/150 ml


TESZT

Pár érdekesség a márkáról:

Az Evian a világ első számú palackozott ásványvize, mondhatnám, hogy az ásványvizek királya, ikonikus szomjoltó. A francia Alpokból ered, a gleccserek kövei szűrik át a vizet, mire feltör a Cachat nevű forrásnál, addig 15 év telik el. Mindenféel szűréstől, átalakítástól és dúsítástól mentes ez a víz és még arra is odafigyelnek, hogy rozsdamentes acél csöveken jusson el a gyárba, ahol 300-szor vizsgálják meg a minőséget, hogy azonos legyen a víz a forrásból frissen előtörővel. A palackjai is az előírásoknál jóval jobb minőséget képvisel. Ezek után nem túlzok, ha azt mondom, hogy óriás elvárásaim voltak ezzel az arcpermettel szemben. 



A csomagolása a megszokott termálvizes, spray verziós, viszont nagyon tetszik, hogy kihagyták a kék árnyalatait és rózsaszín, piros és szürke a felirat és a márka logója. Ettől igazán csajossá válik a termék. A nyak résznél kicsit elvékonyodik, ezáltal a kupakot könnyebben le lehet venni, jobban kézre esik a flakon. A kupak jól záró, jó minőségű rózsaszín műanyag, mondhatnám a csomagolás koronája. :)


A szórófej nagyon lényeges szempont ezeknél a termálvizeknél, hiszen kellemetlenné is tehetik a használatot. Ennél a terméknél viszont ez az egyik legklasszabb, hiszen nagyon apró szeművé töri meg a vizet és nagy szórása van, így nem szurkálja a bőrt és ha közvetlenül az arcunk közepére irányítjuk nagyjából 15 cm-re eltartva, akkor tökéletesen beteríti az egész arcunkat. Könnyű tehát adagolni, sőt spray "gombját" (minek hívják azt), is kényelmesen le tudjuk nyomni (utálom, ha nehéz és fáj utána az ujjam). 

Én a legnagyobb kánikulában szereztem be, amikor már a hőguta kerülgetett és milyen jól tettem! Nagyon kellemesen frissíti az arcot, a bőrt, szuperül hidratál. Ami meglepő volt számomra, hogy napi használatától csökkent az arcom verejtékezése, valahogy szépen beállította azt. Amúgy tudni kell az Evianról, hogy a ph értéke (7,2) nagyon közel van a bőr ph-jához, tehát minden szempontból ideális az emberi szervezet számára. A fiatalság forrásának is nevezik az Eviant, ásványi anyag tartalmának köszönhetően a bőr feszesedik, amit alátámaszthatok, a ráncaim halványodtak, pedig sose hittem volna, hogy ekkora változást tud okozni egy kis víz. Egyre inkább gondolkozok azon, hogy palackozott formába arcmosáshoz is beszerzem. :)

Mint minden blogger én is néha előítéletes vagyok, főleg a felkapott termékek felé irányul a gyanakvó magatartásom, hiszen sokszor csak túl hájpolnak termékeket, főleg drága termékeket. Viszont most minden nemű ellenérzésem megszűnt az Eviannal szemben, hiszen a bőröm állapotában hatalmas változás állt be a hatására. Már egy használat után éreztem, hogy puhább  bőröm. Hosszabb használattal felfigyeltem rá, hogy hidratáltabb, feszesebb, kevésbé verejtékező az arcbőröm és sokkal élettel telibb.

 A termál vizek pedig szuperek a smink fixálásban is, így akár teljes sminkre is ráfújhatjuk, még jobban fogja bírni a strapát és a hőséget.







Ár/érték arányba leszorította a trónjáról a La Roche-Posay termál vizét (amit ettől függetlenül vásárolni fogok, mert szuper a leégés kezelésében és az irritált, allergisás bőrre, égési és egyéb sebekre is a legjobb gyógyír), az arcápolásomhoz mostantól az Eviant fogom használni.


Pontok: 5/5
Ára: 1500 Ft 50 ml (3000 valamennyi a 150 ml-s kiszerelés)
Ti szeretitek a termál vizeket, arcpermeteket? Melyik a kedvencetek?



7 megjegyzés :

  1. Én évek óta a Vichy-t használom útközben és az edzőteremben is. :)
    Szimpi nekem ez az Evian spray, merre lehet hozzájutni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Douglas-ban kapható. :) Szerintem veri a Vichyt. :)

      Törlés
  2. Még nem próbáltam ki egyetlen arcpermetet sem, de tavaly eldöntöttem, hogy idén kénytelen leszek rászánni magam egyre. Most pedig, hogy megvásároltam a La Roche Posay utazó csomagját, alkalmam is nyílik rá, hiszen lapul benne egy kis adagocska. Kíváncsi leszek, hogy engem behálóz-e :D

    VálaszTörlés
  3. Én is elgondolkodtam rajta idén, hogy a termálvíz milyen jót tesz a bőrnek, hajnak, belsőnknek, de úgy voltam vele, hogy nem fogok kipróbálni ilyen drága vizet. :D Inkább azon gondolkodtam, hogy az ásványvizet (akár ezt az eviant, akár mást) teszek kis flakonba és azzal fújom magam. Kicsit olcsóbb és szerintem ugyanolyan hatást lehet elérni vele, csak maximum nem annyira finomra porlasztja a vizet, de ez meg flakonfüggő. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én Eviannal mosom az arcom reggelente. A bőr Ph-jával ugye ez azonos. Simán jó megoldás ha spay formába beleöntöd, bár tényleg remek a porlasztása ennek a kiszerelésnek, viszont nem olcsó.

      Törlés