2015. június 20., szombat

Nyári Ebay kívánsághegyek

Újabb évszak, amiben már bőszen benne sétálunk, kánikula és napsütés, végre elememben vagyok. Ma vásárolgattam anyukámmal és annyi inspirációt kaptam közben, mert ugye egy nő azért megy vásárolni, hogy metudja mire van szüksége, szóval ebayen is nézelődtem utána. :) 




Hófehér és virágos ruha

Ötezer párszáz forintért a legtökéletesebb maxiruha, amit valaha láttam. Letisztult, elegáns és mégis vidám nyári hangulatú.



Mesébe illő ruha

Elképzelésem sincs hova viselném, de annyira csodálatos ez a ruha, hogy ha csak itthon próbálgatnám, vagy az évek múlva aktuálissá váló esküvőmön viselném, akkor is megérne 4300 Forintot. 




A bohém maxi

A bohém, hippis, vagány, indiános ruhák mindig is a gyengéim voltak, így nem kérdés, hogy ez a ruha kívánság listás darab lett. 



Hófehérbe

A csipke, a fehér és a könny ruhák minden nyáron alap darabok, számomra pedig ezek a tulajdonságok a legtökéletesebben ebben a ruhában ötvöződnek, bár a hossza kicsit aggasztó. :)



Hippis ruha 

Akarom ezt a ruhát, mint egy virágos kert olyan és a barna öv és vállpánt tökéletes...



Strandruha álmom

Tuti nem vagyok egyedül ezzel a szerelemmel, szerintem mindenki elfogadná egy tengerparti sétához a bikinije felé, vagy nem? :) 1700 Ft pedig abszolút nem sok érte, esélyes hogy beszerzem. :)




Városi sikk-városi nyomat

Tökéletes városnézős ruhát ebben a darabban találtam meg, csodás lenne viselni a nyaralás alatt, de sajnos addig már nem érkezik meg. Amúgy szerintem minden évszakban kihasználható és viselhető lenne ez a printelt, különleges ruha. :) Ja és nincs 4000 Forint. :)



Virágzó kimonó

Kimonók idén is menők, ezzel a mintával pedig megvettek kilóra. Nem elég, hogy pasztell, de még népies motívumok utóérzetét is felfedezhetjük benne. Amúgy menne a hippis, virágos ruhához. :)



Csipkés vállvillantós

Mit is kéne magyaráznom? Gyönyörű, bár kicsit félve rendelném meg, a csipke minősége miatt, de lehet rászánom magam. :) 




Színesebb nem is lehetne

Ez a kis táska teljesen elvarázsolt. Annó anyukámtól örököltem egy tarisznyát, annak volt hasonló színvilága, így csodás emlékeket idézne. 



Kombinálható fürdőzés

A bikini alsó fogott meg, de minél többet nézem a felső is vonz, ráadásul bármivel kombinálhatom ezeket, ha megunom így. :) Több verzióban is kapható és csak 3200 Forint.



Csak rám nem barnuljon

Kár, hogy nem találtam erre a fürdőrucira még a nyaralás előtt jóval, de végül is strandolni még egész nyáron mehetek, szóval ezt mindenképp megrendelem. :)



















Nagy bugyi divat

Akarok egy ilyen köldökig felérő bikini alsót és ez a kombináció végre elnyerte a tetszésemet. A fodrok óriási trendek idén, mind a ruhák, felsők és bikinik esetén. :)



A tökéletes karkötő

Igen bohém, etnó, kell! :) 1000 Forintba se kerül, szóval a csoda kategória. :)




















Mandala strandlepedő

Imádnám, bár az ára csillagászati, de ha vigyáz rá az ember, akkor lehet simán megér 9000 Ft-ot. :)



Felkar karkötő

Évek óta viselek a felkaromon karpereceket és láncokat, most bővíteni kéne a készletet, ha már divat lett. :)




















Nózi mitteszertelenítő

Az ázsiai arcápolási rutinra áttérés közben sok koreai terméket néztem meg, jópárat még nem ismertem. Ezt az mitteszertelenítő csomagot szeretném beszerezni, sajnos pár fekete pötty néha kijön az orromon, amivel a nyomkodáson kívül eddig semmi nem számolt le. 


Nektek mi szerepel a kívánságlistátokon? Hogy tetszik az enyém?