2015. augusztus 9., vasárnap

Bikini mustra 2015.

A nyaralás alkalmát próbáltam fotózás szemszögből is megragadni és a tavalyi nagy sikert aratott bikinimustrát idén kiegészíteni pár újabb darabbal és egy-két régebbi is felbukkan, amik kiállták az idő próbáját.





















Tavalyi Bikinimustra ITT OLVASHATÓ és a strandkiegészítőkről ITT TALÁLTOK POSZTOT.

Állatminta-top megoldás


Nagyon szeretem a H&M bikiniket, mert amellett, hogy nagyon szépek, jó minőségűek még olcsók is. A legújabb kedvenc fazonom  a topp megoldású, de mégis szépen dekoltált felső. Nagyon szépen formázza a melleket és hátulról is mutatóssá teszi a keresztpánt. Több színben is elérhető még mindig a H&M-ben, én fehérben és ebben a kígyóbőrmintásban vettem meg.
Felső ára: 1500 Ft
Bugyi ára: 1500 Ft








Karkötő Lucia Mondi Arany tetkó: Ebay


Az arany (flash) tetoválások az idei nyár legnagyobb szenzációi voltak, strandra tökéletes ékszerne bizonyulnak. 4-5 napig fixen fent maradnak a sós víz se szedte le őket. Arra érdemes figyelni, hogy rendesen lezsírtalanítsuk a bőrünket mielőtt feltesszük, valamit számolni kell azzal, hogy ránk barnul a minta.

Bikini: H&M
Arany tetkó: Ebay

Én előszeretettel dobom fel a strandon viselt bikinijeimet is ékszerekkel, persze ezek napozáshoz lekerülnek, illetve inkább csak a strandon töltött nap elején veszem fel őket, aztán apránként lekerülnek a láncok. A karkötők viszont maradhatnak végig, ezáltal nőiesek maradunk még inkább. :)

Nyaklánc: Chill-Earrings
Kristály nyaklánc: Zenzero
Karkötő: Lucia Mondi
Arany tetoválás: Ebay


















Horgolt topp/bikini





A horgolt bikinik idén már a külföldi divat bloggerek kedvelt darabjai voltak, a bohém stílus és a hippis hangulat a legmeghatározóbb stílus lett a nyáron. Mivel nem találtam kedvemre valót, így egy régi toppomat fogtam be az egyik tengerpartos napon. Nagyon mutatósak ezek a csipkés, horgolt minták a napbarnított bőrön.

Nyaklánc: Zenzero






A fehér topphoz jól mennek a türkiz színű ékszerek, amik a fesztiválos, bohém hatást erősítik. Bikini alsóval is nyugodtan játszhatunk, lehet fehér, de akár mintás, vagy valamilyen élénk szín, bárhogy is de jól fog mutatni az összkép. :)

Bikás lánc: Ebay
Karkötő: Lucia Mondi
Körömlakk: Moyra Aqua Jeans
Arany tetoválásból nyugodtan kerülhet a bokánkra, felkarunkra, vagy a csuklónkra egy egy "lánc", de a mandalák is extra divatosak.





Én a csipkés felsőt egy virágmintás alsóval párosítottam és persze a vízparton elmaradhatatlan a kalap, mint kiegészítő.

Kalap: H&M
Kendő a kalapon: DIY
Neszesszer: Essence



Színes variációk



Mikor viseljünk élénk színeket, ha nem nyáron?! Nyugodtan mixelhetjük az alsót és a felsőt, így a legelőnyösebb kombinációt alkothatjuk meg a testalkatunknak és hangulatunknak megfelelően. Én egy régi H&M darabomat választottam felülre, amit két nagy fodor díszít és a szivacsos merevítős megoldásnak köszönhetően még inkább megemeli a mellett. A fodros dolgokat Scarlett O'Hara megvetette, de a kis keblű nők kedvence lesz ezt garantálhatom, hiszen optikailag feltuningolja az adottságokat. :)

Az alsó egy F&F egyszerű sárga darab, ezekből érdemes a szivárvány minden színében beszerezni egyet. :)

Felső: H&M
Alsó: F&F

A mandalákat már említettem, a háton is szenzációsan mutatnak és ne féljünk a színekkel kombinált tetkóktól se. Most már örülök, hogy sose varrattam magamra semmit, hiszen az amolyan végleges dolog lett volna, így viszont akár hetente tehetek fel újabb és újabb motívumot. :)


Horvátország Lopar


Hímzett magyarság


Legtöbb emóció ehhez a bikinihez fűz, hiszen anyukám hímezte nekem évekkel ezelőtt. Egy kalocsai blúzra akadtam nagymamám szekrényében és akkor jött az ötlet, hogy ha ezt hordom miért is nem lehetne ilyen bikinim, tök egyedi lenne. Aztán jött Nicole Kidman, felvett egy kalocsai hímzett ruhát és hopp óriási divat lett. Viszont ez nem akadályozott meg soha abban, hogy viseljem az anyukám által szeretettel díszített bikinit.

Egy egyszínű bikinit bármikor feldobhatunk hímzéssel, vagy gyöngy, flitter felvarrásával. :)

Fehér bikini: F&F






Modern sellő-egybe részes diadal



Egybe részes fürdőruha senkinek se tabu, sőt egy csinos testalkatot még inkább kiemel, akinek pedig gondjai vannak a hasával azoknak szépen leplezi azt. Az úszódresszek ráadásul nagyon kényelmesek az aktív nyaralóknál, nem kell aggódnunk, hogy elcsúszik a fürdőruci és villantunk.

Fürdődressz: Arena
Karperec: Secondhand









Vissza az időben


Igen ismét mixelek, méghozzá egy turis bikini felsőt, ami érdekes virágokra emlékeztető 3D hajtásokkal, fodrokkal rendelkezik. A régi időkben volt ám ez is nagy divat és mivel nagyon mutatós, miért is ne viselnénk akár most is. Gyakran találok turkálókban bikini felsőket, hiszen sokkal olcsóbb és akkor csupán a bikini bugyikra kell költeni nagyobb összeget. 




Bikini felső: Háda
Alsó: C&A
Arany tollas tetkó: Lucia Mondi







Mesés kelet



A bikini felső ismét egy turkált darab, amit egy nagyon hasonló barna alsóval variáltam. A csipkés alsó és az arany hímzéses felső nagyon mutatóssá teszi az összképet és keleties hangulattal szövi át. Erre tettem egy lapáttal az áttetsző kimonóval, a maga királykék színével szinte harsogva hívja fel a részletekre a figyelmet. A gyöngyös hímzés a kimonón abszolút keleti hatást ad és remekül mutat együtt az arany hímzéssel. A karkötő halmozás és az arany tetoválás tovább fokozza a mesés hangulatot, arab éjszakák érzetét. 




Nyakláncot is választottam hozzá egy gyöngyös, horoszkóp medálosat, illetve meghatározó a felkarkötő is.

Bikini felső: Second Hand
Bikini alsó: H&M
Nyaklánc: Bijou Brigitte
Felkarkötő: Bijou Brigitte
Felkar tetoválás: Lucia Mondi
Horgolt karkötők: Lucia Mondi
Ezüst türkiz köves karkötő: Antik
Ezüst gyűrű: Ezüst kereskedés
Körömlakk: Lovely Baltic Sand





Fülbevaló: Bijou Brigitte
Elefánt tetoválás: Ebay








Kampor


Virágmintás

Pánt nélküli bikini felsők a legjobbak a napozáshoz, az egyik kedvencem a nyáron ez a virágmintás Hádából (H&M) kikerült darab. A sárga és a narancs, valamint a neon színek sokkal barnábbnak mutatják a viselőjüket, így nem véletlen, hogy a nők előszeretettel viselik ezeket az árnyalatokat.

Felső: H&M (Háda)
Alsó: F&F


Visszaköszönő szín a mintán



Ezt a bikinit a tavalyi bikini mustrában már mutattam, viszont jó példa arra, ha egy szép, izgalmas felsőt és egy mutatós mintás alsót találunk nyugodtan párosíthatjuk. Én a színben találtam meg az átvezetést, a lilás pink árnyalat mindkét résznél visszaköszön, sőt még a sünpapucs is elég jól ment a strandszetthez. :)





A rojtokon lévő ezüst gyöngyök mellett remekül mutat a hajszálvékony ezüst láncon függő rózsakvarc kristály, amit akár egész nap tudunk viselni. A karomra egy egyiptomi mintájú tetoválás került, ami leírhatatlanul szépen mutatott 6 napig. :)

Lánc: Zenzero
Tetoválás: Ebay
Ujjvéggyűrű: H&M
Körömlakk. Moyra






Kiegészítők

Kiegészítők vonatkozásában a metál tetkók, tetoválás ékszerek, valamint a bizsuk mellett meg kell említenem a napszemüvegeket is. Nem hódoltam idén az új őrületnek, hogy minél extrémebb a szemüveg annál jobb, inkább olyat választottam mindig ami jól is áll, előnyös.

Bikini felső: Victoria Secret
Nyakék: Chill-Earrings














Nyakék: Lucia Mondi Tetkó: Ebay Napszemüveg: C&A




Egy kimonót ugyan mutattam, de most mutatok egy horgolt mellényt, ami szintén jó szolgálatot tett idén a strandon, ápol é eltakar, ha beülünk enni valahová. :)

Mellény: Vintage




Strandruhák és táskák is elmaradhatatlan kellékei a vízpartoknak, idén a fehér csipkés darabokat favorizáltam. Mindegyik turkálóból került ki.
Táska: kis butik
Strandruha: Háda









Másik kedvelt strandruhám pedig ez a hófehér áttetsző darab volt, ami teljesen megfelelő volt a szállásról a partra lesétáláshoz és vissza.

Strandruha: Háda
Kalap: Stradivarius



Hogy tetszettek a bikinik? Ti hogy szoktátok variálni? Viseltek strandruhát, vagy kimonót? Milyen kiegészítőket szerettek a strandon?Tavalyi Bikinimustra ITT OLVASHATÓ és a strandkiegészítőkről ITT TALÁLTOK POSZTOT.


A csajokkal sikerült egy szuper kép is rólunk Lopáron