2015. szeptember 14., hétfő

Elegancia egy csipet fűszerrel-OUTFIT

Vannak napok, amikor elegáns hangulatban ébredek és miért is ne vehetnék fel egy csinos csipkecsodát, amiben megvan az a plusz, ami által igazi street style hangulatot kap. 









Beszéljünk egy kicsit  szettről, az alapja egy tört fehér csipkés ruha, amire egy fekete, púderszín szintén csipke anyagú szoknyát húztam. Az A vonalú szabás szuper a körte alakú nőknek és jelenleg a lazább felsők is teret hódítottak, így az egyenes vonalú ruha nem túl szoros derék szabása is remekül mutat.



A háromnegyedes ujj csodásan megmutatja a csipke mintázatát és a magasan záródó nyakrész szolid eleganciával látja el a szettet.

A cipőt sokszor láthattátok már, szerintem igazi Jolly Jocker, hiszen szinte minden szetthez illik a bézs, fekete és arny szegecses megoldás. A többsoros pánt pedig szépen kiemeli a bokát, a bézs árnyalatnak köszönhetően nem rövidíti a lábat, így alacsony lányok is bátran viselhetik.



Néhol a szoknya alól előkandikál a ruha csipke alja, ez a visszaköszönés teljessé teszi az outfitet.




Az elegancia számomra mindig a rendezett kontyot jelenti, amit könnyű elkészíteni egy hajfánkkal. Egész nap tökéletes marad így a frizuránk és ráadásul ezt a hajviseletet millió féle képpen feldobhatjuk. A hajamba most két szál kálát tűztem, bátran merjünk a hajunkba virágokkal feldíszíteni, akár hétköznapra is.



Ékszerek tekintetében nem akartam túlzásba esni, a letisztultság volt a célom, így a nyakláncot hanyagoltam. Helyette egy arany és egy gyöngy karkötőt választottam, ami maximálisan elég a szettez, hiszen a fülemben feltűnő dupla gyöngyös fülbevaló elég hangsúlyt ad, amivel fokozza az eleganciát is. 




A táska mindig pici pikantériát ad az összeállításoknak, most egy nude darabot választotta, kígyóbőr mintával.




Szerintem ez az outfit jól példázz, hogy különböző jó minőségű csipke remekül mutat együtt, nem kell túlaggódnunk a dolgot. Kifinomult és mutatós kompozíciót alkothatunk könnyedén.





Szett:

Tört fehér csipke ruha: Vintage
Szoknya: Athmosphere
Blézer: Athmosphere
Karkötő: Arany és Lucia Mondi
Fülbevaló: Lucia Mondi
Cipő: Cipőfalva

Hogy tetszett Nektek ez a szett? Szoktatok csipkés ruhát ölteni magatokra? Néha hétköznap is vágytok eleganciára?