2015. szeptember 29., kedd

Ezek a szemhéjpúderek új dimenzióba repítenek-PUPA teszt

Szemem kiemelése a napi rutinom, hiszen ahogy szokták mondani oda vond a figyelmet, ami a legszebb az arcodon és bizony az ajkaim nem a legtökéletesebbek, így marad a szemem. :)

 A szatén, selyem fényű szemhéjpúderekkel csodás nappali és még csodásabb esti sminkeket lehet alkotni, így izgatottan próbáltam ki a Pupa Soft & Wild kollekció szemfestékeit.




A Vamp! Dry&Wet Eyeshadow névre hallgató, szintén Soft & Wild kollekcióból a 001, 003, 005 számsor a nyerő (amúgy 5 tagú a család), vagyis ezek lettek az enyémek. :) Ugyan a pezsgőszín és a szürkésbarna, ami a legkihasználhatóbb számomra, mégis a rózsaszínnek örültem meg leginkább, mivel nagyon kiesik a komfort zónámból, így magamtól sose veszek ilyen árnyalatot. 



003 Chic Gold


Ha a pezsgő szemfesték lenne kétséget kizáróan ebbe a Pupa szemfestékbe születne újjá, szinte a gyöngyöző habokat is felfedezem a csillogásában. Na, de ne kapkodjunk beszéljünk a csomagolásáról.

Még mindig állítom, hogy a legszebb kivitelezésű papírdoboz, amihez valaha szerencsém volt, cukiság és dögösség mérő is kiakadt tőle és képtelen vagyok megválni tőlük, pedig nem szoktam őrizgetni a dobozokat.

A tégely műanyag, kicsit nekem gyengének tűnt, de többszöri nyitogatás után meg kellett állapítanom, hogy igazán minőségi és nyugodtan hajigálhatom a táskámba (bár nincs szívem). 



A színe valami csodálatos, még highlighterként is el tudom képzelni, de szemfestékként belső szemzugba használva és szemöldökcsontra valami mennyei. :) Vizesen és szárazon is lehet használni, fényes, metálos, szaténos a finishe. Nagyon selymes az állaga, jó vele dolgozni (de az applikátora ugyanúgy semmire se jó, mint a többi ilyen gumis akármi). Nagyon pigmentált, jól építhető és nem is igazán potyog, legalábbis ez az árnyalat. 



 005-Glam Pink



A csomagolása ugyanolyan, mint a testvérkéjéé, így nem pazarlom a türelmeteket az újbóli ájuldozásra. :)
Ez egy igazi Barbie baba szemfesték, gyerekkoromba megőrültem volna érte, de most is igencsak dobogtatja a szívem. Belső szemzúgtól, külső V-ig mindenhol tudjuk viselni, így nagyon kihasználható (lentebb egy képen külső V-ben alkalmaztam). Eszméletlen pigmentált, épp belenyúlok és csodásan felveszi a színt az ecset. Remekül mutat nedvesen felvíve is, úgy még metálosabb a hatás. A fény pedig úgy játszik vele, mint macska az egérrel. :)


 A kis gömbölyű festékdombra pillantva is láthatjuk a fények vibrálását, amitől márványos a hatása, ezt a szemhéjunkon is el tudjuk érni, hiszen szépen építhető. Ő sem potyog különösebben, így nem kell utána sepregetni. 



Pezsgős rózsa


 001 Golden Mauve



 Ez a szín, ami tudtam, hogy a leggyakrabban használt lesz, mégse lettem szerelmes, de az első swatch után elvesztem a csillogásában.

Szintén metálos árnyalat, fényes, de annyira különleges, hogy képtelen voltam betelni vele. Először is eszméletlen pigmentált, ebből adódóan érdemes nagyon óvatosnak lenni a kezdő sminkelőknek, mert könnyű túlzásba esni. 


Ami a legcsodásabb, hogy mini színjátszó glitterek vannak benne, annyira picik, hogy nagyon ízléses a játékuk, mintha csillagokkal vonnánk be a szemhéjunk. 



Fantasztikus, könnyen építhető, viszont ez kicsit jobban porzik, ebből fakadóan bizony potyog. Pigmentáltsága viszont veri az eddigi összes sminket, amit próbáltam, igen az Urban Decayt is. :)



003 és 001
 Áruk: 2590 Ft

Pontok: 5/5

Mindenkinek nyugodt szívvel ajánlom, szuper befektetés egy két olyan árnyalat, amit előszeretettel használunk. Ugyan az ára kicsit nagyobb a drogériás mono szemfestékekhez viszonyítva, de a tudása is magasabb. Eddigi tesztjeim alapján a Pupa olasz márka árfekvéséhez képest a legszínvonalasabb sminkmárkák szintjén mozog, vagyis ár/érték arányban lenyűgözően jó. :) Ezek után már nagyon várom a következő kiadást. :)


Mit szóltok? Hogy tetszenek ezek a színek? Beneveztek ebből a csodálatos limitált kiadásból valamire?