2015. október 17., szombat

Ha mégsem jó a megvett ruha-OUTFIT

Ebbe a posztban egy kis parktikus gyorssegélyt és egy enyhe Halloweenra készülést fogok mutatni. Megnézhetitek a két végletes pólusomat, amik között sok száz arcom rejtőzik még.

Van olyan, hogy veszünk egy ruhát, hazavisszük és rádöbbenünk, hogy mégse úgy áll, ahogy előszr gondoltuk. Nálam is előfordul ilyesmi, most megmutatom, hogy elajándékozáson túl mit is kezdhetünk ilyen esetben a rucival. Elég sokféleképpen felvehető egy ruha, szóval meg kell látni benne a lehetőséget, ebben az esetben egy testre simuló, mini ruhát mutatok meg két verzióban, egyik nagyon extrém, ne akadjatok ki rajta, másik pedig már inkább viselhető. Célom az volt, hogy megmutassam nem kell szemétre dobni azt a darabot, ami annyira nem előnyös, hanem előbb ki kell próbálni hogy is viselhető.








Nekem a problémám a szoknya részével volt, valahogy sehogy se éreztem jónak, kicsit talán kurta is volt. A felső része viszont nagyon tetszik, így egyszerűen rávettem szoknyákat, így szinte budyként viselhetjük.

Másik lehetséges viselési mód, ha tunikaként viseljük, de mivel ebben az esetben borzadály, ahogy áll a szoknya így ezt kilőttem, de ti próbáljátok ki.


Mi van, h a felső rész nem jön be? Nos akkor nagyon jól feldobható egy farmer inggel akár, amit elöl megkötünk. egy pulcsival is jól mutathat, ha csinos a szoknya. Az örök életmentő a bőrdzseki, ami szintén jól fel tudja dobni a felső részt, még ha nem is tökéletes. De a pelumos felsők is jó választások lehetnek. :)

Rátérek az outfitekre, ami a szelíd angyal és az ördögi oldalam megjelenítése. Mindenkiben több én típus lakozik, és kétségtelen, hogy a jó és az rossz ellentét pár fellelhető mindannyiunkban, így én most szembenézek vele. :) Nem számolnék le a rossz oldalammal se, hiszen kiölném a túlélési ösztönt ezáltal, viszont kezelni meg kell tanulni a kisördögünket. Fel kell ismernünk a hibáinkat és amennyire lehet apránként lefaragni belőle. Ennek persze a jó önismeret az alapja, az önkritika és persze az, hogy töltsünk önmagunkkal el időnket egy kis időt. Én ezt úgy nevezem, hogy leülök magammal beszélni!


ANGYALI


Kezdjük az angyali énemmel, mert bizony olyan is van, bármily hihetetlen. Amikor jó passzban vagyok, akkor bevetem a szuper képességem, amivel bárkit felvidítok. Ilyenkor szeretek ebből sportot űzni, ha kell infantilis, ha kell cinikus poénokkal dobom fel az épp kiégett embertársaimat, vagy csak egy egyszerű gesztussal varázsolom jobbá a napjukat. :)


A szett alapja természetesen a kevésbé előnyös szoknya résszel megáldott ruha, ami magasan záródik és nagyon mutató a fekete résszel való játéka. Ez a fekete betét nagyon szépen karcsúsít derék vonalon.



A kényes részt, amit nem szeretek a ruciban egy fehér tüll szoknyával tüntettem el, ezzel légies szettet alkotva. Szinte hallom a szárnyak suhogását... Mivel az öv része nem elég mutatós számomra (gumis derék), így egy vastag arany, elöl megköthető övvel takartam el és emeltem ki a derék vonalat.


Nem akartam túlzottan finom szettet, az távol áll tőlem, így  cipőben visszaköszön a fekete és arany szegecsek dobják fel.

A nyaklánc szintén egy feltűnőbb darab, így teljes egészében keretbe van zárva az outfit.

Ez a táska a szívem csücske, ékes példa rá, hogy a Facebookos adok-veszek csoportoknak van értelme, hiszen ezt is ott vadásztam fillérekért.






ÖRDÖGI


Popsi eltüntetés projektembe ismét egy A vonalú szoknya lett a segítségemre, de egy mini és bőr darab. Sokszor láttátok már ezt a szoknyát, igazi basic a ruhatáramban, ha nem tudom mihez nyúljak, vagy csak "kicombosodta" (értsd híztam), akkor ehhez nyúlok. Mivel önmagában is van tartása, így nagyon szépen érvényesülnek a húzásai, nőies sziluettet azonnal megteremti. Bőr anyaga garantálja a feltűnő megjelenést, de mégis letisztult eleganciát kölcsönöz.





Pár szóban meggyónom a bűneimet, bizony, ha rossz hangulatban vagyok, akkor a környezetem azonnal értesülni fog róla és garantáltam elveszem az ő életkedvüket is. Sajnos régebben nagyon bipoláris voltam, hol a csúcson, hol a pokolban tomboltam. Már már megtanultam kezelni magam, kevesebb ez a kilengés és ritkább az, hogy előtörik az utálatos énem. Viszont néha igenis kell a vadóc lány, aki szeret bulizni, tombolni és sok őrültségre kapható. Ezt a részt nem akarom elfojtani, vagy eltüntetni a személyiségemből. A legszebb emlékeim (kicsit arcpirítóak) ennek az örDÖGnek köszönhetőek.









De vissza a ruhához, a fűtős cipő óriási sláger volt az utóbbi években, szinte csak sokpántos darabokat láthattunk a kifutókon és főleg a külföldi divat bloggereken. Én egy turkálóban szereztem be az én verziómat fillérekért és vadi újan. Szerintem remekül kiemeli az extrémebb megoldásokat és igencsak feltűnővé varázsolja  a virgácsokat. Alacsony lányoknak (nekem) nem ajánlják, pedig, ha okosan kötögetjük meg, elég rövid szoknyát húzunk nem lesz rövidebb a lábunk. Mindenképp comb felett érő szoknyával párosítanám, így megfelelő mennyiségű bőrfelületet hagyunk szabadon, hogy ne legyenek törp lábaink. :)


A kiegészítőknél a villás farok mellett a kalap és a táska vörösben pompázik. A kalaptól jó anyám anno rosszul lett, de megvette, mondván sose fogom úgyse felvenni. Aztán még aznap abban lejtettem fel a városba egy buliba. Ma is simán viselném, amikor kikönyököl belőlem a kisördög, sőt egy-egy divateseményen  szerintem vállalható még. :)


A táska egy új darab, a Deichmann idei szezonjának ékessége, a kalapdobozokra emlékeztető szépség. Mind a formája, mind színe garantálja, hogy mindenki észrevegye, még azok is, akik nem divat bolondok.

A piros rúzsért pedig kiált a szett. A vörös rúzs önbizalmat ad és a viselője biztos lehet benne, hogy komolyan fogják venni azt amit mond, így minden nőnek ajánlom ezt a kiegészítőt.


Angyalka

Ruha: New Look
Tüllszoknya: Ebay
Cipő: Cipőfalva
Öv: Dániából egy Secondhandből
Nyaklánc: Lucia Mondi










ÖrDÖGÖS

Ruha: New Look
Szoknya: H&M
Cipő: Secondhand
Kalap: Skála
Táska: Deichmann






Hogy tetszett Nektek a két szett? :) Ti megbékéltetek már a vad, bajos oldaltokkal?