2015. október 5., hétfő

Százszorszép Nappali arcápoló gél-BIOLA Naturissimo TESZT

Az esetek jelentős mennyiségében, normál és érzékeny bőrre való termékeket tesztelek, nem csoda, hiszen ilyen a bőrtípusom. Viszont nyáron meggyűlt a bajom a pattanásokkal és a zsíros bőrrészekkel is, így kellett valami, amivel kordában tartom és visszabillentem a rendes kerékvágásba a bőröm. Így célzottan kezeltem a problémás felületet a NATURISSIMO Százszorszép arcápoló géljével.


 BIOLA, a természetes bőrápolás luxusa - natúr, bio és biodinamikus kozmetikumokkal!A BIOLA a legmodernebb bőrgyógyászati, gyógynövény ismereti tudományos eredményeket és a népgyógyászati ismereteket ötvözve fejlesztette ki natúr, bio és biodinamikus termékeit. Alapvetően növényi eredetű, bioaktív komplex hatóanyagokkal kimagaslóan innovatív termékeivel a természetes bőrápolás luxusát adja elérhető áron a vásárlóknak. Széleskörű, valamennyi bőrtípusra kifejlesztett arc- és testápoló termékei között minden korosztály megtalálja a számára megfelelőt.


TESZT

A legnagyobb kánikula és az Adria sós vize a legrosszabbat hozta ki a bőrömből, így nagyobb gondot szerettem volna fordítani a homlokomra és az államra, hogy a csúnya pattanásokat eltüntessem. Ezeken a területeken teszteltem. 

Csomagolása egy papírdobozból és egy pumpás adagolóval rendelkező műanyag flakon. A kinézete nem vett le a lábamról, de mindig bizalommal tölt el, ha nem a külcsínre költ egy cég, hiszen valószínű ezt az összeget a belbecsbe fekteti. A százszorszép virágok jelennek meg mind a dobozon, mind a flakonon. A pumpás adagoló nagy szerelmem, a mindennapokban a legkényelmesebb, legpraktikusabb megoldás a higénikusságról nem is beszélve. Én kötelezővé tenném ezt a csomagolást. Nagyon mutatósak az ezüst részletek. 

Állag átlátszó gél állaga, illatát viszont képtelen vagyok leírni, tiszta és kicsit gyógynövényes, legalábbis amennyire meg tudom állapítani.

Hamar beszívódik, bár pici ragacsos érzetet hagy maga után, viszont jól hidratálja a bőrt, anélkül, hogy zsírosítaná. Frissítő érzés a használata. Elég szépen eltüntette a pattanásokat és egy picit a mitteszeresedés is csökkent. Féltem a szárítástól, de semmi ilyesmit nem tapasztaltam hálisten. Egy kellemes termékről van szó, ami ellátja a feladatát. Zsíros bőrűek szerintem komoly hasznát vehetik ennek a terméknek.

Pontok: 5/4

Ti milyen krémet, készítményt használtok a zsíros bőrre? Pattanások esetén mi az igazi segítség Nektek?