2015. november 25., szerda

Blog szülinapi NYEREMÉNYJÁTÉK


2. ÉVES A KIALAKÍTÓ ebből az alkalomból szeretnélek meglepni Titeket egy Kialakító dobozkával, ami igazán csajos és hasznos. A fém doboz egy mini hűtőt imitál, ami elég bohém a blog jellegéhez. Igyekeztem úgy összeállítani a tartalmát, hogy ékszer, smink, kozmetikum, körömlakk és hajápolási termék is legyen benne, vagyis egy jó kis elő karácsonyi ajándék lehet a szerencsésnek. :)


Feladatok:

-Légy a Kialakító Facebook oldal kedvelője (https://www.facebook.com/kialakito) és lájkold a Chillearrings oldalát (https://www.facebook.com/ChillEarrings/?fref=ts).
-Oszd meg nyilvánosan ezt a képet, hogy minél többen láthassák. (https://www.facebook.com/kialakito/photos/a.465776870209533.1073741827.465765286877358/868720823248467/?type=3&theater)
-Iratkozz fel a Kialakító blogra (http://kialakito.blogspot.hu/)
-Kommentben írd meg miért szereted a Kialakító blogot, vagy azt, hogy mely bejegyzéseket várod leginkább.





Plusz esély:

-Kövess Instagramon @kialakito.
-Iratkozz fel a YouTube csatornára(https://www.youtube.com/channel/UCCdSLOSuSfk69pkmFj4CB8g).
-Hívj meg barátokat a játékba nevük betagelésével.

smile hangulatje

NYEREMÉNY


-Bioderma micellás víz 100 ml
-Chillearring nyaklánc
-.L'Oreal Dual Stylers hajformázó, ami ápol
-Pupa körömlakk 134-es árnyalat karácsonyi kiadás
-La Roche-Posay CC krém
-Greenland grapefruit illatú fürdősó
-Catrice Liquid Metal szemhéjpúder zöld 060
-Clinians kézkrém

Játék időtartalma: 2015. November 25-December 6.
Sorsolás: December 7.



15 megjegyzés :

  1. Szia!
    Gratulálok a két évhez és boldog születésnapot a blognak!☺
    Szeretem a tesztjeidet, mert segítenek, ha vacillálok termékek közt. :)
    Facebookon Brigi Dobszai néven lájkoltam mindkét oldalt, a képet megosztottam a blogom facebook oldalán:
    https://www.facebook.com/1505636692983657/photos/a.1507539292793397.1073741828.1505636692983657/1681659485381376/?type=3&theater
    A blogra Sarah Bright néven vagyok feliratkozva és youtubon is ezen a néven követlek.
    Instagramon pedig @brigiis néven :))
    Köszönöm a lehetőség, és még sok ilyen évet kívánok!
    Brigi

    VálaszTörlés
  2. Szia . Először is boldog szülinapot a blognak :)
    Én főként a tesztes , illetve haul bejegyzéseket vagyis inkább vidiket szeretem a legjobban.
    Facebookon Krisztina Redák néven követlek illetve ezen a néven lájkoltam Chillearrings oldalát.
    Megosztottam Gmail+ -on a játékot , valamint a blogom oldalsávjában is .
    Krisztina Redák néven követem a blogodat .
    YT -on Krisztina Redák néven követlek.
    Instagramon : @redakkrisztinaa néven.
    Nagyon szuper kis csomag , és az a nyaklánc csodaszép:)
    Köszi a lehetőséget !! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia Enikő!
    Először is boldog 2. születésnapot a Kialakítónak! :)
    Szeretnék versenybe szállni ezért a csinos "kis" csomagért!
    Szeretem, hogy egyedi stílusban beszélsz a videóidban a termékekről, a tapasztalásaidról és a termékteszteket itt a blogon.
    FB keresztül Bizsumania blog névvel lájkoltam a Kialakító és a Chillearrings oldalát.
    A blogot Nixon néven követem.
    Instagramon bb_nixon csekkolom a képeidet.
    A játékfelhívást megosztottam a blog FB oldalán, itt:
    https://www.facebook.com/BizsuMania-blog-977117002320010/#
    És a Bizsumánia blog oldalsávjában itt:
    http://bizsumania.blogspot.hu/

    Köszönöm a lehetőséget!


    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Gratula a két évhez, nem semmi! :-)
    Egyedi módon közelítesz a dolgokhoz, ez tetszik legjobban!
    Szuper a csomag, szeretném...
    Viktória Láposi néven követlek, a Face-en mindkét oldalt lájkoltam Viktória Nagyné Láposi néven, meg is osztottam a játékot.
    https://www.facebook.com/viktoria.nagynelaposi/posts/542364335911045
    Hívok ismerősöket is.

    Üdv:
    Viki

    VálaszTörlés
  5. Szia,
    Körülbelül fél éve követlek bloglovinon is, mert szeretek útközben böngészni. :) Gratula az évfordulóhoz, lassan oviskorba lép a blog :)
    A kedvencem az, hogy képes vagy mindent kipróbálni magadon és megmutatod az eredményt is :) (pl. koreai rutinomat is Te inspiráltad :)).
    Bogdán Fanny néven lájkoltam a FB-on mindkét oldalt
    justfanny7 néven követlek instán
    megosztottam a képet is: https://www.facebook.com/kialakito/photos/a.465776870209533.1073741827.465765286877358/868720823248467/?type=3&theater
    Youtubeon pedig Fanny Bogdán-ként követlek
    köszi a játékot :)
    xoxo

    VálaszTörlés
  6. Szia Enikő!
    Boldog Blogszülinapot kívánok és remélem,hogy még nagyon sok szülinapot ünnepelhetünk veled! :)
    Biztosan sokszor mondtam már,de csak ismételni tudom magamat,hogy azért szeretem a blogodat,mert teljesen egyedi és nincs az az érzés,hogy "Olyan mint az xy blogja" ami szerintem szuper dolog! Az amilyen alázattal írod a blogot és az a tény,hogy pontosan az maradtál aki voltál a kezdeteken az egy nagyon pozitív dolog és legyél mindig ilyen! :)
    - Niki Koni néven követem a Fb oldalakat és természetesen megosztottam a bejegyzést: https://www.facebook.com/koni.nikolettjudit/posts/868962806550769?pnref=story
    - ide a blogra Nikxa néven vagyok feliratkozva
    - instagramon nikyykoni néven követlek
    - Youtubeon Nikyy Koni néven vagyok feliratkozva

    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  7. Szia Eniko!
    Happy birthday a blogodnak :)
    Az outfites posztok a kedvenceim, de orommel olvasom a kozmetikum teszteket is es a szemelyes posztokat is ;)
    -Klara Zita KZ neven kovetlek fb-on, a Chillearrings oldalat is
    -Mia neven a blogon
    Nagyon szeretnek nyerni , mert sosem nyertem meg semmit :)

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon boldog blogszülinapot Enikő!
    Körülbelül a kezdetektől fogva olvasom a blogod és egyre jobb és jobb.
    Haul valamint a kozmetikai termékek tesztjeit szeretem a legjobban. De az outfit posztok is szuperek :) Egyik kedvenc lakkom is a Te ajánlásodra került a gyűjteményembe. :)
    Veress Orsolya néven követlek facebookon, ugyanezen a néven a Chillearrings oldalát is. A blogot Veress Orsolya néven követem. Youtube követés is pipa :) Instagramon pedig BOJSHIKA92 néven vagyok. Remélem jól írtam a neveimet... :)
    Csodás ajándékcsomag, a csomagolás pedig egy álom, nagyon ötletes és illik hozzád!!

    VálaszTörlés
  10. Szia Enikő!:)
    Boldog szülinapot kivánok a blognak, örülök hogy ilyen régóta vezeted.
    Azért szeretem a blogodat illetve a yt csatornádat mert egyedien közelíted meg a dolgokat és ez szuper:)
    Kedvenc témaim közé tartoznak a haul illetve a tesztes videóid:)
    Evelin Tóth néven követlek facebookon és instagramon.
    Yton Evelinn Tóth néven követlek.
    Nagyon szeretném megnyerni ezt a csodás kis dobozkat, mert jó pár olyan termék lapul benne amit már régóta kiszeretnék próbálni:)

    VálaszTörlés
  11. Szia Enikő!
    Gratulálok a blogszülinaphoz!
    - Ferkó Petra néven lájkoltam a facebook oldalakat, és ezen a néven is osztottam meg a nyereményjátékot
    - Ferkó Petra néven vagyok feliratkozva a blogodra
    - Instagramon @petra1027 néven követlek
    - YouTubeon Ferkó Petra néven vagyok feliratkozva a csatornádra.
    - A tesztes bejegyzéseket szeretem, illetve a zsákmányos, 'elfogyott'-as videókat. :)
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  12. Szia, őszintén Gratulálok, legyen még legalább két ilyen szép éved!

    A feladatokat teljesítettem, Patrícia Kutasi néven iratkoztam fel itt, Blogvin-on, Youtube.on, FB-n és ezzel a névvel osztottam meg a képet.


    Én azért szeretem nagyon a blogodat-csatornádat, mert őszinte véleményt közvetít. Számomra fontos az, hogy a termékeket (akár tesztelésre érkezett, akár pénzen vetted) valós értékek alapján mutassák be számomra a bloggerek. Sajnos sokszor túl nagy "hájp" övez egy-két terméket, amikor pedig megveszem nagy csalódás lesz a vége. Amit viszont te ajánlasz, az általánosan nálam is működik. Ezenfelül borzasztóan egyedi és kreatív posztjaid vannak. A videók közül szeretem a kedvenceseket és a különlegeseket pl. szájápolási rutin, vagy az ázsiai kozmetikumok.....
    Kellemes adventi időszakot kívánok Neked!
    Üdv: P.

    VálaszTörlés
  13. Szia! Ezúton is szeretnék gratulálni a blogodhoz, és boldog születésnapot kívánni. Teljes szívemből kívánom, hogy sokáig örvendeztess még meg bennünket a véleményeddel, bejegyzésekkel, terméktesztekkel, videókkal.
    Katalin Molnár néven követlek a blogon illetve facebookon is, és a youtube csatornádra is ezen a néven vagyok feliratkozva.
    Instagramon kataagirl néven követlek. Nagyon szeretem a terméktesztes bejegyzéseket, illetve a kedvences videóidat legfőképpen. :D
    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  14. Szia! Azért szeretem a blogod, mert olyan mintha a barátnőmmel beszélgetnék amikor olvasom a bejegyzéseidet/ nézem a videóidat. Szeretem azt is, hogy sokat vásárolsz turkálóban, nekem is nagy szenvedélyem. :)

    VálaszTörlés
  15. Gratulálok a Blogodhoz! Nagyon egyediek az írásaid. Szeretem az outfit bejegyzéseid, mert egyéni a stílusod, pénztárca barát ötleteket adsz. Nagyon jók a videóid, bármiről is készíted, jó hogy nem görcsölsz rá a tökéletességre. Tetszik, hogy nem egy megkreált háttér előtt készülnek a videók, ettől én úgy érzem barátibb hangvételűek. Jó, hogy sokféle témával foglalkozol. Leginkább a teszteket szoktam várni. Blogon Bugi néven, Fb-n Éva Bu néven, YT-n Bugár Éva néven követlek.

    Köszi a játékot. Kívánom, hogy még sokáig ilyen szenvedélyesen tudjál blogolni!

    VálaszTörlés